Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu olla TASA-arvoinen? Et ole muita parempi etkä arvokkaampi.

Vierailija
30.03.2022 |

Olit sitten tavis tai julkkis tai vammainen tai terve, niin samanarvoisia kaikki. Myös eri sosiaaliluokan ihmiset, koulutetut ja kouluttamattomat, saman arvoisia. Myös eri etniset ryhmät ja kuka tahansa mustalainenkin on saman arvoinen sinun kanssa. Miltä tämä sinusta tuntuu ja koetko olevasi tasa arvoinen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin en ole?

Vierailija
2/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomakunnan kruunu kirjoitti:

Miten niin en ole?

Et ole tämän tasa arvoisuuden takia. Nämä on näitä ihmisarvoja, jotka on yleensä mielletty demokratiaankin kuuluviksi ja hyveellisyyksiksi joita harjoitetaan. Tai toisinkin päin ajateltuna, etkai myöskään halua olla ketään huonompi ja arvottomampi. Varmasti koet itsesi ainakin yhtä arvokkaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tasa-arvoinen. Olen vähempi arvoinen ja tiedän sen. Silti yritän elää niin että se ei haittaa minua. Tarkoittaa sitä että nitistän sen joka luulee asettuvan tielleni. Kummasti se tasa-arvo löytyy sitten.

Vierailija
4/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomakunnan kruunu kirjoitti:

Miten niin en ole?

Et ole tämän tasa arvoisuuden takia. Nämä on näitä ihmisarvoja, jotka on yleensä mielletty demokratiaankin kuuluviksi ja hyveellisyyksiksi joita harjoitetaan. Tai toisinkin päin ajateltuna, etkai myöskään halua olla ketään huonompi ja arvottomampi. Varmasti koet itsesi ainakin yhtä arvokkaaksi.

Toiset nyt vain ovat tasa-arvoisempia kuin toiset.

Vierailija
5/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tasa-arvoinen. Olen vähempi arvoinen ja tiedän sen. Silti yritän elää niin että se ei haittaa minua. Tarkoittaa sitä että nitistän sen joka luulee asettuvan tielleni. Kummasti se tasa-arvo löytyy sitten.

Tämä voi olla jonkinlaista masennustakin. Eikö silloin ole yleisiä tälläiset huonouden ajatukset? Mutta minun mielestä olet yhtä arvokas kuin kaikki muutkin.

Vierailija
6/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oon tuntenut olevani 2. luokan kansalainen, kun rakkauttani saa sanoa häpeäksi ja sairaudeksi. Maksamani verorahat kyllä kelpaa ja sodan tullen minun kyllä oletetaan antavan henkeni näiden epätasa-arvoisuutta lietsovien tätienkin puolesta....

Vierailija
7/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisena hetero miehenä joudun elämään alisteisessa asemassa lopun ikä

Vierailija
8/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi johtua itsestäsi. Siis siitä että itse olet nostanut naiset jalustalle ja alennat itseäsi. Pidät itseäsi huonona koska naisia ei ole ollut? Eikö tämä ole omaa syytä?

Vierailija
9/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhriutuminen ei ole tasa-arvon kokemus, se on totta. Koet itse itsesi muita huonommaksi.

Vierailija
10/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oon tuntenut olevani 2. luokan kansalainen, kun rakkauttani saa sanoa häpeäksi ja sairaudeksi. Maksamani verorahat kyllä kelpaa ja sodan tullen minun kyllä oletetaan antavan henkeni näiden epätasa-arvoisuutta lietsovien tätienkin puolesta....

Rakkaus on meidän normaaliudessa heteronormista ja hyvähän se on säilyttääkin sellaisena. Heteronormisuus on luonnollista ja edesauttaa ihmisten lisääntymistä.

Vierailija
11/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo ap.

En ole myöskään huonompi, kuin nuo mainitsemasi.

Sitä se tasa-arvo on.

Vierailija
12/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on meidän normaaliudessa heteronormista ja hyvähän se on säilyttääkin sellaisena. Heteronormisuus on luonnollista ja edesauttaa ihmisten lisääntymistä.

Eli miehet vaan tappamaan toisiaan. Maailmassa on liikaa rakkautta ja liian vähän sotia?

Vierailija
13/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhriutuminen ei ole tasa-arvon kokemus, se on totta. Koet itse itsesi muita huonommaksi.

En koe. Se on vain fakta. Nykyisin miehet on vähempiarvoisia kuin naiset eikä miesten asiaa kukaan voi ajaa. Feministin vastapaino sovinismi on demonisoitu niin pahasti että joku avoimesti sovinistinen tasa-arvon tavoittelija taatusti canceloidaan.

Vierailija
14/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tiedä alisteisuudesta mitään. Voisinpa laittaa sinut vuosiksi elämään homomiehen elämää. Ja vielä tällaista lahjattoman, ei-niin-hyvännäköisen homomiehen elämää nimenomaan.

Vierailija
15/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe. Se on vain fakta. Nykyisin miehet on vähempiarvoisia kuin naiset eikä miesten asiaa kukaan voi ajaa. Feministin vastapaino sovinismi on demonisoitu niin pahasti että joku avoimesti sovinistinen tasa-arvon tavoittelija taatusti canceloidaan.

On heteromies kuitenkin paremmassa asemassa kuin homomies. Homomiesten rakkautta saa nyt käräjäoikeuden päätöksen nojalla solvata häpeälliseksi ja ties miksi, mutta silti meidänkin oletetaan maksavan veroja ja antavan henkemme näiden meitä sortavien tätien puolesta sodan syttyessä (ja pommisuojassa piilottelevien heteromiesten puolesta, en ole ikinä asepalveluksesta vapautuksen hakenutta gay-miestä, mutta heteroita kyllä).

Vierailija
16/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on termit sekaisin. Ota ensin asioista selvää, ennen kuin tulet tänne itkemään. Feminismi ajaa kaikkien tasa-arvoa.

Vierailija
17/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on termit sekaisin. Ota ensin asioista selvää, ennen kuin tulet tänne itkemään. Feminismi ajaa kaikkien tasa-arvoa.

Tätä juuri tarkoitan. Miehillä ei ole oikeutta tasa-arvoon. Heitä ei edes kuunnella.

Vierailija
18/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä juuri tarkoitan. Miehillä ei ole oikeutta tasa-arvoon. Heitä ei edes kuunnella.

Sinun mielestä siis se, että kaikki ovat tasa-arvoisia, tarkoittaa ettei miehet olisi tasa-arvoisia muiden kanssa? Lopeta roskaruoan mässytys ja mene ulkoilemaan. Ihra on vallanut aivosi, kun logiikkasi ontuu noin pahasti.

Ja olen mies, tiedoksesi vaan.

Vierailija
19/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestä siis se, että kaikki ovat tasa-arvoisia, tarkoittaa ettei miehet olisi tasa-arvoisia muiden kanssa? Lopeta roskaruoan mässytys ja mene ulkoilemaan. Ihra on vallanut aivosi, kun logiikkasi ontuu noin pahasti.

Olet soijapoju. Tiedoksi vaan.

Vierailija
20/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet soijapoju. Tiedoksi vaan.

Ei ole soijaa jääkaapissa tai muuallakaan minulla. Sinulta loppuu selvästi vasta-argumentit, niin pitää keksiä haukkumasanoja. Se, että naisilla ja vähemmistöillä on samat oikeudet kuin mitä miehillä on ennen ollut, ei tee miehistä alempiarvoisia, vaan ollaan kaikki tasa-arvoisia.

sama