Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaisi kuvata seksiämme..

Vierailija
16.09.2015 |

Muutaman kerran ottanut puheeksi ja hänen mielestään se olisi todella kiihottavaa.
En pysty suostumaan koska en todellakaan ole sujut kroppani kanssa ja ahdistaa muutenkin olla alasti ihan vain vaikka olisin vain itse näkemässä koko kroppani.
En pysty täysin seksistäkään nauttimaan tämän takia enkä ymmärrä miten mies voi kiihottua minusta ja haluaisi vielä runkatakkin katsellessaan mua videolta...
Mun pitäisi oikeesti laihtua, olen lihonut aika paljon enkä kyllä edes normaalipainoisena viihtynyt kehossani.
Tiedän, että mies pitää timmeistä ja isompi rintaisimmista, joten sekin ihmetyttää, että haluaisi minusta runkkausmateriaalia.
Kuitenkin imartelevaa mutta en kyllä tajua.. Näkeeköhän se oikeasti mut jotenkin toisin kun mitä oikeasti olen vai kiihottuessaanko vain höpissyt tuollaisia.
Voisin olla selibaatissa lopunikääni vain sen takia että inhoan sitä miltä näytän ja inhottaa olla alasti kun se on niin epämiellyttävää ja olen haavoittuvainen silloin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:59"]

Interesting.. Heti epäilette, että mies käyttää materiaalia väärin.. 

[/quote]

Ei ole pelkästään siitä kyse. Ei tarvita kuin yksi känninen ilta baarissa ja taitava taskuvaras, sen jälkeen ne videot pyörii netissä.

Vierailija
22/25 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaispa munki mies, oisin heti messissä! Oon miettiny monesti että olis kiva saada jotain mitä vois katella kun viettää yksinäisiä iltoja liian isossa parisängyssä kun mies on reissun päällä, mutten kehtaa ehdottaa.. :D
Ja ketä se nyt sitten vahingoittas vaikka päätyiski syystä x yleiseen levitykseen? Kauheinta on se, että ihmiset näkee alasti. Hurjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukolauta mitä erolla ja kiristyksellä pelottelua!

Noinko hyvin te naiset valitsette miehenne? Että oikein noin paljon on luottoa...

Tai antaa olla, en oikeastaan tosissani kysynyt tuota, koska muistin juuri, että ainahan naiset valitsee jotenkin ihmeellisesti. Aina se on joko puhumaton tai narsisti tai hakkaava tai pettävä kusipää. Ja sitten ne tuhannet peräkamarinpojat tässä maassa ihmettelee, että "kuinka meidän kunnon miesten käy?".

Mutta ihan oikeasti. Jos tuo nyt oli se mikä pelottaa - että videota levitetään nettiin - niin hallelujaa! mulla on vastaus. Hankkikaa jostain halvalla vanhanaikainen VHS-videokamera ja kuvatkaa sillä. Ei ainakaan vahingossa päädy nettiin.

Ja vähän luottamusta nyt siihen mieheenkin hei. Tai voisitko esiintyä videolla joku naamari kasvojen peittona? Siis ei mikään Akuankka-naamari, vaan joku oikeasti eroottinen, naisellinen naamio kasvoillasi.

Vierailija
24/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luottamus ei toimi, ei mikään toimi. Eroa varten petaaminen parisuhteessa on yleisesti ottaen vähän huono periaate.

Jos virukset tai varkaat pelottavat, niin kannattaa hankkia salausohjelma.

Vierailija
25/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kuvannut kännykällä seksiämme  ja kyllä se kiistämättä kiihottaa katsoa ja kuunnella kun vaimo nauttii alla, lantionsa liikkuu ihanasti jne..vaikka olemme ihan tavallinen keski-ikäinen pari emmekä tee mitään ihme temppuja :) Vaimokin on katsonut ennen seuraavaa kertaa joskus niitä ja sitten onkin riisuttu ja menty sänkyyn ja nautittu lisää. M55