Tooosii hankala tilanne (parisuhde asiaa)
Olen tutustunut mieheen jonka elämä on solmussa..on siis joko eroamassa tai ei..kaikki riippuu vaimosta. Meistä on tullut tän miehen kanssa hyvät ystävät..mutta välissä on seksuaalinen jännite joka häiritsee mua. Haluaisin olla _vain_ ystävä..mutta joka kerta kun olen hänen seurassa tekee mieli painaa pää hänen rintaa vasten ja vaan olla siinä kun hybäktä tuntuu.
Mitä mun pitäs tehdä?? Hän on sanonut että ei kestä jos joutuu luopumasn musta mutta seksisuhteeseen ei voi alkaa. Voin kyl kertoa että jostain syystä kaikki yhdessä vietetty söpöstelyaika on paljon parempaa kuin hätäinen seksi..
Mikä olis oikea ratkaisu?
Ikämme: mies 42 ja mä 44
Kommentit (55)
Miksi kukaan haluaisi yhtään mitään tuollaisen miehen kanssa? A) se on varattu b) se on onneton vätys, "riippuu vaimosta" my ass! C) se lässyttää jotain joutavaa paskaa toiselle naiselle. Ota nyt hyvänen aika sentään järki käteen!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:31"]
Miksi kukaan haluaisi yhtään mitään tuollaisen miehen kanssa? A) se on varattu b) se on onneton vätys, "riippuu vaimosta" my ass! C) se lässyttää jotain joutavaa paskaa toiselle naiselle. Ota nyt hyvänen aika sentään järki käteen!
[/quote]
saahan siltä täytettä etupyllyyn?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:31"]Miksi kukaan haluaisi yhtään mitään tuollaisen miehen kanssa? A) se on varattu b) se on onneton vätys, "riippuu vaimosta" my ass! C) se lässyttää jotain joutavaa paskaa toiselle naiselle. Ota nyt hyvänen aika sentään järki käteen!
[/quote]
Ei se mitään lässytä. Sitäpaitsi tää tilanne tuli puun takaa..tässä ei pitänyt käydä näin :) ap..
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:10"]Minäkin sanoisin että seksuaalinen jännite tekee siitä ei-ystävyyttä ja melkein-uskottomuutta. Ystävä siis et ole, ja ystävää hän sanoo tarvitsevansa. Sinuna ottaisin etäisyyttä ja sanoisin että palataan asiaan sitten kun olet eronnut. Voit myös sanoa syyksi että tunnet häneen vetoa (josnäin on) ja että satutat itsesi jos tämä jatkuu. Voithan myös sanoa että haluat olla vain ystävä, ja ymmärrät että hän on vähän hämmentynyt nyt mutta että löytää sitten rakastetunkin vielä joskus. Ja torjut kauniisti.
Jos hän seksin torjunnan jälkeen etääntyy sinusta niin ei se ollut ystävyyttä.
[/quote]
Tätä mä en voi tehdä. Olen lähes ainoa varma asia hänen elämässä..siis tarkoitan että onhan se vaimo siellä mutt vpi lähtee millo vaan..ap
[/quote]
Tai sitten teitä ystävyyspohjalta tunteita kasvattavia on useampia ja mies kertoo kaikille saman nyyhkytarinan eroa haluavasta vaimosta ja solmussa olevasta elämästä. Vaimo odottaa onnellisena kotona eikä tiedä erosta tai solmuista mitään
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:31"]
[/quote]
saahan siltä täytettä etupyllyyn?
[/quote]
Ei saa (vielä) ap
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:10"]Minäkin sanoisin että seksuaalinen jännite tekee siitä ei-ystävyyttä ja melkein-uskottomuutta. Ystävä siis et ole, ja ystävää hän sanoo tarvitsevansa. Sinuna ottaisin etäisyyttä ja sanoisin että palataan asiaan sitten kun olet eronnut. Voit myös sanoa syyksi että tunnet häneen vetoa (josnäin on) ja että satutat itsesi jos tämä jatkuu. Voithan myös sanoa että haluat olla vain ystävä, ja ymmärrät että hän on vähän hämmentynyt nyt mutta että löytää sitten rakastetunkin vielä joskus. Ja torjut kauniisti.
Jos hän seksin torjunnan jälkeen etääntyy sinusta niin ei se ollut ystävyyttä.
[/quote]
Tätä mä en voi tehdä. Olen lähes ainoa varma asia hänen elämässä..siis tarkoitan että onhan se vaimo siellä mutt vpi lähtee millo vaan..ap
[/quote]
Tai sitten teitä ystävyyspohjalta tunteita kasvattavia on useampia ja mies kertoo kaikille saman nyyhkytarinan eroa haluavasta vaimosta ja solmussa olevasta elämästä. Vaimo odottaa onnellisena kotona eikä tiedä erosta tai solmuista mitään
[/quote]
Tää ei pidä paikkaansa Se on fakta.ap
Onko se nyt niin väärin olla ihmisen seurassa jossa viihtyy? Kun mieskin on lähes romahduksen partaalla niin mitä väärää tässä on? Mä kyllä kestän jos siipeni saan. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:31"]Miksi kukaan haluaisi yhtään mitään tuollaisen miehen kanssa? A) se on varattu b) se on onneton vätys, "riippuu vaimosta" my ass! C) se lässyttää jotain joutavaa paskaa toiselle naiselle. Ota nyt hyvänen aika sentään järki käteen!
[/quote]
Ei se mitään lässytä. Sitäpaitsi tää tilanne tuli puun takaa..tässä ei pitänyt käydä näin :) ap..
[/quote]
No just sitähän toi "en kestä jos menetän sinut " juttu on. Äijä on varattu ja kovasti jo puuhaa uutta pesää. Älä ole noin helppo!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:31"]Miksi kukaan haluaisi yhtään mitään tuollaisen miehen kanssa? A) se on varattu b) se on onneton vätys, "riippuu vaimosta" my ass! C) se lässyttää jotain joutavaa paskaa toiselle naiselle. Ota nyt hyvänen aika sentään järki käteen!
[/quote]
[/quote]
No just sitähän toi "en kestä jos menetän sinut " juttu on. Äijä on varattu ja kovasti jo puuhaa uutta pesää. Älä ole noin helppo!
[/quote]
En todellakaan ole helppo. Ollaan nähty 10 krt eikä oo mitään seksijuttuja ollu! Ap
No eikun sä olet nyt ihan täpönä painamassa päätä rintaa vasten jne. Mä en ymmärrä miksi naiset hakeutuu hankaluuksiin ihan vapaaehtoisesti.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:31"]Miksi kukaan haluaisi yhtään mitään tuollaisen miehen kanssa? A) se on varattu b) se on onneton vätys, "riippuu vaimosta" my ass! C) se lässyttää jotain joutavaa paskaa toiselle naiselle. Ota nyt hyvänen aika sentään järki käteen! [/quote] Ei se mitään lässytä. Sitäpaitsi tää tilanne tuli puun takaa..tässä ei pitänyt käydä näin :) ap.. [/quote] No just sitähän toi "en kestä jos menetän sinut " juttu on. Äijä on varattu ja kovasti jo puuhaa uutta pesää. Älä ole noin helppo! [/quote] En todellakaan ole helppo. Ollaan nähty 10 krt eikä oo mitään seksijuttuja ollu! Ap
[/quote]
ei se helppous siitä pimpulin jakamisen puutteesta riipu, vaan siitä, että sulle lirkutellaan huttua vaikeasta vaimosta ja kuinka sä olet niin ihana ja kaikki uppoo kuin vaalilupakset persujen kannattajaan.
[/quote]
Höpö höpö. Ap tietää kyllä missä mennään
Onpa itsekästä ajattelua tuonikäiseltä.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 08:57"]Onpa itsekästä ajattelua tuonikäiseltä.
[/quote]
Miten niin?
Ja hän on sanonut että se mitä tuntee mua kohtaan on hämmentävää..positiivisesti siis. Kyllä mä uskon että tästä jotain tulee..mutta voi mennä vuosikin ennenku asiat etenee! Ap