Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tooosii hankala tilanne (parisuhde asiaa)

Vierailija
16.09.2015 |

Olen tutustunut mieheen jonka elämä on solmussa..on siis joko eroamassa tai ei..kaikki riippuu vaimosta. Meistä on tullut tän miehen kanssa hyvät ystävät..mutta välissä on seksuaalinen jännite joka häiritsee mua. Haluaisin olla _vain_ ystävä..mutta joka kerta kun olen hänen seurassa tekee mieli painaa pää hänen rintaa vasten ja vaan olla siinä kun hybäktä tuntuu.

Mitä mun pitäs tehdä?? Hän on sanonut että ei kestä jos joutuu luopumasn musta mutta seksisuhteeseen ei voi alkaa. Voin kyl kertoa että jostain syystä kaikki yhdessä vietetty söpöstelyaika on paljon parempaa kuin hätäinen seksi..

Mikä olis oikea ratkaisu?
Ikämme: mies 42 ja mä 44

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 18:10"]Sori, mutta ikäiseksesi oot aika naiivi ja säälittävä. Tai sitten huono provo?
[/quote]

Kiitos, kuulen tätä useun :D ap

Vierailija
22/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 17:36"]10 kertaa ootte nähneet ja nyt tämä on "parisuhde asia". Ok.
[/quote]

no 50 kertaako pitää nähdä ettå sen tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa! Ala vaan suhteeseen varatun kanssa ja kun ukko jää kiinni niin ero tulee oikeasti ja mies muuttaa sun nurkkiis ja kun kyllästyy sinuun niin siirtyy seuraavaan "ystävään".

Vierailija
24/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis itsekin varattu. Ap

Vierailija
25/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero riippuu vaimosta? Eli mies ei aio erota, eikä halua erota. Sinun on aika poistua takavasemmalle...

Vierailija
26/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:54"]Ero riippuu vaimosta? Eli mies ei aio erota, eikä halua erota. Sinun on aika poistua takavasemmalle...

[/quote]

Se mies kaipaa ystävää.. ja on se totutelkut siihen että ero tulee.ap

Vierailija
27/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:54"]Ero riippuu vaimosta? Eli mies ei aio erota, eikä halua erota. Sinun on aika poistua takavasemmalle...   [/quote] Se mies kaipaa ystävää.. ja on se totutelkut siihen että ero tulee.ap

[/quote]

mutta mies ei siis itse halua erota? 

No, kokemuksesta voin sanoa, että ystävyys lähentää. Mies huomaa, että jakaa enemmän asioita sinulle kuin vaimolle. Ja sitten tunnetaan sielunkumppanuutta. Ymmärretään toisiamme. Ja lopulta huomaat olevasi toinen nainen. Ja syypää eroon, koska viimeistään sitten vaimo haluaa eron. 

Minä en usko miehen ja naisen ystävyyteen, jos välillä on ripaustakaan seksuaalista vetovoimaa.

Vierailija
28/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:54"]Ero riippuu vaimosta? Eli mies ei aio erota, eikä halua erota. Sinun on aika poistua takavasemmalle...   [/quote] Se mies kaipaa ystävää.. ja on se totutelkut siihen että ero tulee.ap

[/quote]

mutta mies ei siis itse halua erota? 

No, kokemuksesta voin sanoa, että ystävyys lähentää. Mies huomaa, että jakaa enemmän asioita sinulle kuin vaimolle. Ja sitten tunnetaan sielunkumppanuutta. Ymmärretään toisiamme. Ja lopulta huomaat olevasi toinen nainen. Ja syypää eroon, koska viimeistään sitten vaimo haluaa eron. 

Minä en usko miehen ja naisen ystävyyteen, jos välillä on ripaustakaan seksuaalista vetovoimaa.
[/quote]

No onhan tää vaikee tilanne varsinkin kun huomaan että haluan tehdä kaiken mahdollisen tuon miehen kanssa. Ja se mua huolestuttaa sillä en oo koskaan rakastanut ketään ja nyt mietin oonko mä kuitenkin rakastumadsa häneen?...ja sen jos teen niin sydämeni satutan ja lujaa! Ap

Vierailija
29/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:56"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:54"]Ero riippuu vaimosta? Eli mies ei aio erota, eikä halua erota. Sinun on aika poistua takavasemmalle...   [/quote] Se mies kaipaa ystävää.. ja on se totutelkut siihen että ero tulee.ap [/quote] mutta mies ei siis itse halua erota?  No, kokemuksesta voin sanoa, että ystävyys lähentää. Mies huomaa, että jakaa enemmän asioita sinulle kuin vaimolle. Ja sitten tunnetaan sielunkumppanuutta. Ymmärretään toisiamme. Ja lopulta huomaat olevasi toinen nainen. Ja syypää eroon, koska viimeistään sitten vaimo haluaa eron.  Minä en usko miehen ja naisen ystävyyteen, jos välillä on ripaustakaan seksuaalista vetovoimaa. [/quote] No onhan tää vaikee tilanne varsinkin kun huomaan että haluan tehdä kaiken mahdollisen tuon miehen kanssa. Ja se mua huolestuttaa sillä en oo koskaan rakastanut ketään ja nyt mietin oonko mä kuitenkin rakastumadsa häneen?...ja sen jos teen niin sydämeni satutan ja lujaa! Ap

[/quote]

niin, elämä on valintoja. 

Tiedät itsekin, mitä on tapahtumassa ja miten tilanne etenee. 

Tee valintasi.

Vierailija
30/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:56"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:54"]Ero riippuu vaimosta? Eli mies ei aio erota, eikä halua erota. Sinun on aika poistua takavasemmalle...   [/quote] Se mies kaipaa ystävää.. ja on se totutelkut siihen että ero tulee.ap [/quote] mutta mies ei siis itse halua erota?  No, kokemuksesta voin sanoa, että ystävyys lähentää. Mies huomaa, että jakaa enemmän asioita sinulle kuin vaimolle. Ja sitten tunnetaan sielunkumppanuutta. Ymmärretään toisiamme. Ja lopulta huomaat olevasi toinen nainen. Ja syypää eroon, koska viimeistään sitten vaimo haluaa eron.  Minä en usko miehen ja naisen ystävyyteen, jos välillä on ripaustakaan seksuaalista vetovoimaa. [/quote] No onhan tää vaikee tilanne varsinkin kun huomaan että haluan tehdä kaiken mahdollisen tuon miehen kanssa. Ja se mua huolestuttaa sillä en oo koskaan rakastanut ketään ja nyt mietin oonko mä kuitenkin rakastumadsa häneen?...ja sen jos teen niin sydämeni satutan ja lujaa! Ap

[/quote]

niin, elämä on valintoja. 

Tiedät itsekin, mitä on tapahtumassa ja miten tilanne etenee. 

Tee valintasi.
[/quote]

Aivan. en ota peruutusaskelta vaan avaan sydämeni.ap

Vierailija
31/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanoisin että seksuaalinen jännite tekee siitä ei-ystävyyttä ja melkein-uskottomuutta. Ystävä siis et ole, ja ystävää hän sanoo tarvitsevansa. Sinuna ottaisin etäisyyttä ja sanoisin että palataan asiaan sitten kun olet eronnut. Voit myös sanoa syyksi että tunnet häneen vetoa (josnäin on) ja että satutat itsesi jos tämä jatkuu. Voithan myös sanoa että haluat olla vain ystävä, ja ymmärrät että hän on vähän hämmentynyt nyt mutta että löytää sitten rakastetunkin vielä joskus. Ja torjut kauniisti.

Jos hän seksin torjunnan jälkeen etääntyy sinusta niin ei se ollut ystävyyttä.

Vierailija
32/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:06"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:56"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:54"]Ero riippuu vaimosta? Eli mies ei aio erota, eikä halua erota. Sinun on aika poistua takavasemmalle...   [/quote] Se mies kaipaa ystävää.. ja on se totutelkut siihen että ero tulee.ap [/quote] mutta mies ei siis itse halua erota?  No, kokemuksesta voin sanoa, että ystävyys lähentää. Mies huomaa, että jakaa enemmän asioita sinulle kuin vaimolle. Ja sitten tunnetaan sielunkumppanuutta. Ymmärretään toisiamme. Ja lopulta huomaat olevasi toinen nainen. Ja syypää eroon, koska viimeistään sitten vaimo haluaa eron.  Minä en usko miehen ja naisen ystävyyteen, jos välillä on ripaustakaan seksuaalista vetovoimaa. [/quote] No onhan tää vaikee tilanne varsinkin kun huomaan että haluan tehdä kaiken mahdollisen tuon miehen kanssa. Ja se mua huolestuttaa sillä en oo koskaan rakastanut ketään ja nyt mietin oonko mä kuitenkin rakastumadsa häneen?...ja sen jos teen niin sydämeni satutan ja lujaa! Ap [/quote] niin, elämä on valintoja.  Tiedät itsekin, mitä on tapahtumassa ja miten tilanne etenee.  Tee valintasi. [/quote] Aivan. en ota peruutusaskelta vaan avaan sydämeni.ap

[/quote]

se on yksi valinta

Vierailija
33/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:10"]Minäkin sanoisin että seksuaalinen jännite tekee siitä ei-ystävyyttä ja melkein-uskottomuutta. Ystävä siis et ole, ja ystävää hän sanoo tarvitsevansa. Sinuna ottaisin etäisyyttä ja sanoisin että palataan asiaan sitten kun olet eronnut. Voit myös sanoa syyksi että tunnet häneen vetoa (josnäin on) ja että satutat itsesi jos tämä jatkuu. Voithan myös sanoa että haluat olla vain ystävä, ja ymmärrät että hän on vähän hämmentynyt nyt mutta että löytää sitten rakastetunkin vielä joskus. Ja torjut kauniisti.

Jos hän seksin torjunnan jälkeen etääntyy sinusta niin ei se ollut ystävyyttä.
[/quote]

Tätä mä en voi tehdä. Olen lähes ainoa varma asia hänen elämässä..siis tarkoitan että onhan se vaimo siellä mutt vpi lähtee millo vaan..ap

Vierailija
34/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avaat sydämesi avaat sen tuskalle. Se on sinun, voit niin tehdä, mutta kai ymmärrät että mies joka ei edes tiedä eroaako, ei ole valmis antamaan sydäntään sinulle. Jos olisi valmis rakastumaan, olisi sen jo tehnyt. Suhteeseen voi langeta, mutta sen päätyttyä loppuu myös ystävyys, koska on liian vaivaannuttavaa.

Vierailija
35/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:15"]Jos avaat sydämesi avaat sen tuskalle. Se on sinun, voit niin tehdä, mutta kai ymmärrät että mies joka ei edes tiedä eroaako, ei ole valmis antamaan sydäntään sinulle. Jos olisi valmis rakastumaan, olisi sen jo tehnyt. Suhteeseen voi langeta, mutta sen päätyttyä loppuu myös ystävyys, koska on liian vaivaannuttavaa.
[/quote]

ei miehet rakastu!

Vierailija
36/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi vahva tunne että jossain vaiheessa tuo mies tulee olemaan enemmän kuin ystävä - ja on jopa puhuttukin siitä mahdollisedta yhteisestä tulevaisuudesta ja kuinka "hankala" se tulisi olemaan. Mä en haluu luovuttaa..mä haluun kattol tän kortin loppuun. Ap

Vierailija
37/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:20"]

Mulla on tosi vahva tunne että jossain vaiheessa tuo mies tulee olemaan enemmän kuin ystävä - ja on jopa puhuttukin siitä mahdollisedta yhteisestä tulevaisuudesta ja kuinka "hankala" se tulisi olemaan. Mä en haluu luovuttaa..mä haluun kattol tän kortin loppuun. Ap

[/quote]

seuraavaksi avvatkin sitten tällaisen ketjun:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4585978/ketju/tiesin_etukateen_etta_mies_on_mika_on_mutta_silti_ero_ottaa_pirun_koville/sivu/1#comment33203039

Vierailija
38/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:46"]

Olen tutustunut mieheen jonka elämä on solmussa..on siis joko eroamassa tai ei..kaikki riippuu vaimosta. Meistä on tullut tän miehen kanssa hyvät ystävät..mutta välissä on seksuaalinen jännite joka häiritsee mua. Haluaisin olla _vain_ ystävä..mutta joka kerta kun olen hänen seurassa tekee mieli painaa pää hänen rintaa vasten ja vaan olla siinä kun hybäktä tuntuu. Mitä mun pitäs tehdä?? Hän on sanonut että ei kestä jos joutuu luopumasn musta mutta seksisuhteeseen ei voi alkaa. Voin kyl kertoa että jostain syystä kaikki yhdessä vietetty söpöstelyaika on paljon parempaa kuin hätäinen seksi.. Mikä olis oikea ratkaisu? Ikämme: mies 42 ja mä 44

[/quote]

Onko hybäktä slanginimitys seisokille?

Vierailija
39/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää oo mikään renttu. Normimies ..joka nyt vaan kolahti.ap

Vierailija
40/55 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:46"]

Olen tutustunut mieheen jonka elämä on solmussa..on siis joko eroamassa tai ei..kaikki riippuu vaimosta. Meistä on tullut tän miehen kanssa hyvät ystävät..mutta välissä on seksuaalinen jännite joka häiritsee mua. Haluaisin olla _vain_ ystävä..mutta joka kerta kun olen hänen seurassa tekee mieli painaa pää hänen rintaa vasten ja vaan olla siinä kun hybäktä tuntuu. Mitä mun pitäs tehdä?? Hän on sanonut että ei kestä jos joutuu luopumasn musta mutta seksisuhteeseen ei voi alkaa. Voin kyl kertoa että jostain syystä kaikki yhdessä vietetty söpöstelyaika on paljon parempaa kuin hätäinen seksi.. Mikä olis oikea ratkaisu? Ikämme: mies 42 ja mä 44

[/quote]

Onko hybäktä slanginimitys seisokille?
[/quote]

No varmaan osaat lukea vaikka typo tulikin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän