Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvailkaa, millaisen vaatteen haluaisitte löytää liikkeestä, mutta ette löydä?

Vierailija
30.03.2022 |

?

Kommentit (784)

Vierailija
561/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä aivan järkyttäviä väriyhdistelmiä ja kuoseja vaatteissa, migreeni iskee vaatekaupoissa!

Esim. trikootunikat, miksi niitä ei saa oikeasti tyylikkäinä? Aina joku ihmeen härdellikuvio ja synkät vörit.

Käykääpä esim. Tallinnassa, löytyy tyylikkäitä mekkoja, paitoja ym. joissa usein kivoja yksityiskohtia. Myös saksalaiset, ranskalaiset vaatekaupat aivan eri luokkaa kuin suomiputiikit.

Tallinnassa on ostoskeskuksissa suunnilleen samat vaatteet kuin Suomessakin. Ketjuliikkeitä sielläkin. Vertaa vaikka Kamppiin ja lähistön paikkoihin, niin samat vaatteet roikkuu esillä. Justiin oltiin Tallinnassa 2 yötä eikä tullut vaatetta ostettua. Ennen ostin kenkiä Tallinnasta, mutta kun siellä hinnat hurjasti nousseet kevään aikana, ei viitsi enää ostaa niitäkään.

Vierailija
562/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumusta 180cm pituiselle kolmekymppiselle. Ei liian paljastavaa, vaan midimittaa ja laadukasta kangasta. Haluaisin mustan mekon sekä treffeille että hautajaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alushousut jossa ei ole haarakiilaa saumoineen. Hiertävät aina herkkiä terälehtiä.

Miten haarakiilan saumat edes osuu terälehtiin? Etusaumahan asettuu vulvan yläpuolelle... ja takasauma kauas värkin taakse.

😂😂 mutta, kyllä monissa halvoissa markettipöksyissä ne saumat ja pitsit on vaikka ja missä made by china!

Hakemalla kyllä löytyy saumattomia, mutta ne maksaa ja usein niin liukasta materiaalia että nekin on jatkuvasti ojassa ja allikossa😂

Olen itse ostanut rintaliiveihin kuuluvia alushousuja britti- ja ranskalaismerkeistä. Niissä on monissa ollut se etusauma ommeltu erityisellä tavalla, että se on mahdollisimman litteä. Brittimerkit ovat suhteellisen edullisia, ranskalaiset eivät todellakaan...

Juu, nuo liukkaat ja ohuet alushousut ovat aika onnettomia, ellei niissä ole jotain tukirakenteita ja matsku ohutta liurua. Saattaa se ohut alushousun reuna helposti rullautua alas. Ostin just sellaiset ja pähkäilen miten saan niistä toimivat. Kesämekon kanssa ei halua pikkareita, jotka riisuvat yhtäkkiä itse itsensä keskellä katua 😂

Minä olen lakannut käyttämästä pikkuhousuja kesämekon kanssa. Ei näy rajat eikä rullaudu ikävästi reunasta alas. Justiin viikonloppuna menin 2 päivää kesäfestareilla kesämekoissa ilman pikkareita ja hyvin sujui. En käytä minimekkoja, niin ei ole pelkoa vilauttelusta.

🤣

Vierailija
564/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita, missä olisi erikoinen leikkaus, erikoisia kuoseja. Kaikki on yksiväristä ja peruskaavalla tehtyjä tylsiä...

Vierailija
565/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olen haaveillut pitkään sellaisesta valkoisesta kesämekosta, jossa on puhvihihat. En ole löytänyt mistään, vaikka olen käynyt läpi lukuisia kirpputoreja ja myös pikamuotiliikkeitä.

https://pin.it/6kRAaJQ

https://pin.it/7K8r6oz

Tuossa vähän osviittaa, millaisen haluaisin, mutta vielä enemmän koristeellisemman ja pitsimäisen.

Vierailija
566/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta säkki

Vierailija
567/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alushousut jossa ei ole haarakiilaa saumoineen. Hiertävät aina herkkiä terälehtiä.

Miten haarakiilan saumat edes osuu terälehtiin? Etusaumahan asettuu vulvan yläpuolelle... ja takasauma kauas värkin taakse.

Taidat olla takap illuinen, jos sauma ei osu edessä viivan kohdalle.

Vierailija
568/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin maksimekon, joka ei olisi musta. Helma saisi olla liehuva ja todellakin nilkkapituinen, ei sellainen ärsyttävä vajaa (en ole edes pitkä, ei johdu siitä) ja vyötärö pitäisi olla leveästi rypytetty ja nimenomaan vyötärön kohdalta, ei rintojen alta, kuten usein tuntuu olevan. Mekossa ei saisi olla liian avaraa pääntietä, mutta ei mitään hirveää röyhelökaulustakaan, eikä myöskään halterneck. Mekko ei saisi olla liian hienoa materiaalia, jottei se näyttäisi juhlavaatteelta, mutta ei kuitenkaan mitään trikootakaan.

Tällaista mekkoa en ole vielä löytänyt.

Vierailija
569/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂 mutta, kyllä monissa halvoissa markettipöksyissä ne saumat ja pitsit on vaikka ja missä made by china!

Hakemalla kyllä löytyy saumattomia, mutta ne maksaa ja usein niin liukasta materiaalia että nekin on jatkuvasti ojassa ja allikossa😂

Tamsilk -alushousut eivät hierrä, on vain oltava tarkka että koko sopiva, ostin itse liian isoja.

Vierailija
570/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ostanut rintaliiveihin kuuluvia alushousuja britti- ja ranskalaismerkeistä. Niissä on monissa ollut se etusauma ommeltu erityisellä tavalla, että se on mahdollisimman litteä. Brittimerkit ovat suhteellisen edullisia, ranskalaiset eivät todellakaan...

Juu, nuo liukkaat ja ohuet alushousut ovat aika onnettomia, ellei niissä ole jotain tukirakenteita ja matsku ohutta liurua. Saattaa se ohut alushousun reuna helposti rullautua alas. Ostin just sellaiset ja pähkäilen miten saan niistä toimivat. Kesämekon kanssa ei halua pikkareita, jotka riisuvat yhtäkkiä itse itsensä keskellä katua 😂

Minä olen lakannut käyttämästä pikkuhousuja kesämekon kanssa. Ei näy rajat eikä rullaudu ikävästi reunasta alas. Justiin viikonloppuna menin 2 päivää kesäfestareilla kesämekoissa ilman pikkareita ja hyvin sujui. En käytä minimekkoja, niin ei ole pelkoa vilauttelusta.

Ai kamala, mulle tulis ihan hirmuisen rivo olo tuolla tavoin, kun olisin itse koko ajan liian tietoinen siitä, ettei mekon alla ole mitään. En pystyis keskittymään yhtään mihinkään.

Vierailija
571/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaate joka vaihtaa väriä ihmisen tunnetilan mukaan. 

Vierailija
572/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin pitkän aikaa valkoisia slip-on pitsitennareita valkoisella pohjalla. Ei löytynyt. Balleriinat ei sovi jaloilleni ja haluaisin kesäiset mekkoihin sopivat mukavat kengät.

Vierailija
573/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän, mustan, leveän, nilkat peittävän hameen.

Vierailija
574/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti mukavia ja laadukkaita stringejä! Koot on mitä sattuu(yleensä todella pieniä vaikka ottaa kokoa isommat), huonosti ommeltuja, takaa jäävät liian alas ja edestä nousevat liian ylös=painavat häntäluuhun, liian kapea etukappale=häppärit vilkkuu.

Alushousuissa on vielä se veemäinen puoli että niitä ei voi edes sovittaa ja sovittamisen jälkeen epäsopivat ovat roskiskamaa kun ei ole ketään tuttaviakaan kelle kehtaisi tarjota. 

Vierailija
575/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trikkoohousut, siis collarit, ilman niitä resoreja, eli vähän kuin legginsit mutta hiukan löysemmät ja paksumpaa kangasta, läskille pitkälle ihmiselle ihan luottovaate, mutta mistään ei ole vuosiin saanut. En ymmärrä kuka haluaa housut joissa on resorit lahkeensuussa, se näyttää niin urpolta.

Wera möi ennen mutta ei nykyään löydy mistään. Ostin Puolasta oikeen tosi hyvät malliltaan ja laadultaan. Täytyy sinne taas mennä ostoksille. Myös haen pumpulikankaasta sekä korkea vyötärö. 

Vierailija
576/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikkäitä vaatteita! Kaikki on mustia, harmaita tai beigeä, ehkä joku hurja tummansininen joukossa. Haluan oranssia, violettia, keltaista ja turkoosia.

Vierailija
577/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Producent av damkläder i plusstorlek (2karko.com) Laittakaa tämä sivu muistiin. Idsompiakin kokoja ja hyvänlaatuisia vaateita näköjään. Puolasta. Puola valmistaa vaatteita myös Pariisin muotitaloille. 

www.2 karko.com

Vierailija
578/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla takap illuinen, jos sauma ei osu edessä viivan kohdalle.

Ei kyllä mun piirakka on ihan siinä missä pitääkin :D

Vierailija
579/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gudrun Sjöden Ruotsi. Hänen mallistossa on jotain jokaiselle. 

Vierailija
580/784 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti mukavia ja laadukkaita stringejä! Koot on mitä sattuu(yleensä todella pieniä vaikka ottaa kokoa isommat), huonosti ommeltuja, takaa jäävät liian alas ja edestä nousevat liian ylös=painavat häntäluuhun, liian kapea etukappale=häppärit vilkkuu.

Alushousuissa on vielä se veemäinen puoli että niitä ei voi edes sovittaa ja sovittamisen jälkeen epäsopivat ovat roskiskamaa kun ei ole ketään tuttaviakaan kelle kehtaisi tarjota. 

Mun on ollut vaikea löytää vartalomalliini sopivia alushousuja, joten olen ostanut kokoa isompia ja sitten ommellut ne sopivemmiksi itse.