Miksi miehet lähettävät peniskuvia?
...Olenko jotenkin poikkeava nainen kun en kiihotu jonkun täysin randomin miehen mulkusta YHTÄÄN? Sitten kun mainitsen tästä miehille, he väittävät että kyllä muut naiset kiihottuvat heidän kuvistaan. Noh, minä en.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 14:11"]
Miksi naiset ei lähetä pillun kuvia?
[/quote]
Eiköhän jotkut niitäkin lähettele.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:52"]
No siis en itse ymmärrä edes että mikä siinä pillussa niin viehättää. Joskus aikoinaan sekstailin miehen kanssa joka kuvia pyysi alapäästäni, kokeilin kuvata ja tulos oli niin outo että en sitten lähettänyt. Mitä seksikästä siinä kuvassa on, eikö luonnossa ole aina parempi.
[/quote]
Näin miehenä: on luonnossa aina parempi. Tosin vaimo ei ole _koskaan_ tullut kesken työpäivän nostelemaan hameenhelmoja kommandona. Enkä ole vastaavaa kuullut työkavereiltakaan. Mutta jospa noita kuvia tulisi vielä jatkossakin...
[/quote]
Taas ei käy tasan... Ollaan miehen kanssa suht usein etänä ja vielä samaanaikaan, joten meillä olisi aikaa touhuilla kun muksut ovat kouluissaan. Joten silloin tällöin piipahdan vierailulla hänen nurkkauksessaan, todellakin kommandona ja hameen helmoja nostellen. Arvaas piruttas kuinka monta kertaa on vaan ynähtänyt tai sitten joo, ei kerkee nyt.
Sentään kolmesti maaliin olen päässyt, että jatkan häirintää.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 14:11"]
Miksi naiset ei lähetä pillun kuvia?
[/quote]
Mä olen lähettänyt miehelleni. Silloin häneltä jäi työt kesken, tuli taksilla kotiin.
En ole itse lähettänyt, mutta jos lähettäisin, niin varmaan siksi, että saisin kiksejä siitä että nainen on nähnyt minut alasti mutta minä en ole vielä nähnyt häntä. Ensimmäistä kertaa ajatellen mieluummin niinpäin....se helpottaa omaa tilannetta kun otetaan vaatteita pois. Naisella taas enemmän syytä hermoilla. En tietenkään halua, että nainen hermoilee, mutta helpottaa ainakin omaa mahdollista hermoilua jos tietää että nainen on jo nähnyt minut.
Toivottavasti tämä selvensi. -Mies-
[/quote]
Niin, tuossa on vain sellainen aukko tuossa ajattelukuviossa, että jos lähetät mulkun kuvan jollekkin uudelle naiselle, tuhoat mahdollisuudet päästä sen naisen kanssa koskaan sänkyyn. Kukaan nainen ei takuuvarmasti lämpene mieheen joka postaa mulkunkuvia. Voin varmaan puhua tässä nyt koko naissukupuolen puolesta, vai mitä naiset?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 14:21"]
En ole itse lähettänyt, mutta jos lähettäisin, niin varmaan siksi, että saisin kiksejä siitä että nainen on nähnyt minut alasti mutta minä en ole vielä nähnyt häntä. Ensimmäistä kertaa ajatellen mieluummin niinpäin....se helpottaa omaa tilannetta kun otetaan vaatteita pois. Naisella taas enemmän syytä hermoilla. En tietenkään halua, että nainen hermoilee, mutta helpottaa ainakin omaa mahdollista hermoilua jos tietää että nainen on jo nähnyt minut.
[/quote]
Niin, tuossa on vain sellainen aukko tuossa ajattelukuviossa, että jos lähetät mulkun kuvan jollekkin uudelle naiselle, tuhoat mahdollisuudet päästä sen naisen kanssa koskaan sänkyyn. Kukaan nainen ei takuuvarmasti lämpene mieheen joka postaa mulkunkuvia. Voin varmaan puhua tässä nyt koko naissukupuolen puolesta, vai mitä naiset?
[/quote]
Juu minä en kyllä ikinä ole yhdellekkään miehelle antanut joka on mulkkunsa kuvan mulle lähettänyt. Pikemminkin blokkaan heti tollaset äijät. Todellinen turn off.
[/quote]
Ensin tällä viestillä oli 3 peukkua ylös ja 0 peukkua alas, ja hetkeä myöhemmin 3 ylös ja 11 alas :)
Joku käynyt vähän spämmäämässä peukkuja eri koneilta? Varmaan joku nainen, joka ei tykkää tilanteesta jossa mies on näyttäytynyt alasti mutta nainen ei ole.
[/quote]
No mä olen varmasti erikoinen nainen, mutta ei mua haittaa mitkään mulkunkuvat siinä vaiheessa, kun jo vähän tunnetaan ja jotain suhteenpoikasta on...lähetän itsekin mielelläni eroottisia kuvia itsestäni..:p Toki, jos nyt aivan tuntemattomalta mieheltä sellaisia tulee, niin en mäkään sellaisesta välitä kyllä yhtään.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 14:30"]
[/quote]
[/quote]
Juu minä en kyllä ikinä ole yhdellekkään miehelle antanut joka on mulkkunsa kuvan mulle lähettänyt. Pikemminkin blokkaan heti tollaset äijät. Todellinen turn off.
[/quote]
Komppi tälle. Olen itsekin blokannut saman tien miehet, jotka lähettelevät noita mulkkunsa kuvia.
Monia miehiä kiihottaa se itsensä esitteleminen ja heille ehkä riittää, että yksi sadasta reagoi positiivisesti. Varmaan myös ikä vähän vaikuttaa; teininä kun hormonit oikein hyrräävät ja on vähemmän kokemusta asioista, tyydytyksen voi saada vähällä. Vanhempana seksuaalisuus muuttuu ja samat asiat eivät enää kiihota.
Ei myöskään pidä paikkaansa, että 'miehiä' kiihottaisi lähikuvat naisten sukuelimistä. Teini-ikäisillä pojilla varmaan niin monesti on, mutta aikuisilla selvästi harvinaisempaa. Lääkärikirjamainen kuva ei ole aikuista miestä kiihottava. Aistillinen alastonkuva tai vaikka lantioseudun kuva voi sen sijaan olla viehättävä miehen mielestä, vaikka penis ei välttämättä reagoi siihen mitenkään, varsinkaan yli 40-vuotiaana.
Miehiä sellaisten kuvien lähettäminen ei samalla tavalla ahdista tai haittaa, mutta jos nainen lähettäisi sellaisia ihan puun takaa, niin mies voisi pitää naista vähälahjaisena tai mielenterveysongelmaisena ilman tarkempaa selitystä teolle. Miehet kyllä tykkäävät nähdä kuvia, vaikka eivät kiihottuisikaan, mutta eivät halua nähdä niitä ensimmäiseksi, koska se antaa kummallisen vaikutelman.
-Mies 29v + 1v-
Jotta voit mittailla onko Se sopiva pimpsaasi.
Sen jälkeen voit tulostaa sen ja kehystää ja laittaa makuuhuoneesi seinälle. Voit myös tilata ifolorilta joulukorttiversion munan kuvasta, johon olet photosopannut itsesi ja voitte lähettää yhteiskuvanne suvulle.
Voivoi... On tuossa koneella runkkumateriaalina kuudentoista naisen lähettämiä toinen toistaan härskimpiä alastonkuvia joten kyllä niitä naisetkin lähettelee. Ja jokaiselle olen vehkeestäni ja vartalostani kuvia laittanut ja jokaisen kanssa vähintään kerran seksiä harrastanut kuvien vaihtelun jälkeen.
Joillain naisilla tuntuu olevan tapana luulla, että heidän mieltymyksensä edustavat koko sukupuolen mieltymyksiä, mutta näin ei ole.
Ennen noita kuvien vaihtoa seurannut toki joskus jopa viikkojen mittaisia keskusteluja tai joskus ei ole montaakaan tuntia vaivannäköä vaatinut riippuu niin tapauksesta. Muttei toki niitä kuvia tulisi mieleenkään alkaa lähettelemään "kylmiltään" ja perään vongata, että heruuko.
No niin nyt ei muuta, kuin niitä alapeukkuja tulemaan! Saa valehtelijaksi syyttää ja nenää nyrpistellä kuvitellen: "Ei ole totta, koska jos minä en kiihotu peniksien kuvista niin ei kukaan muukaan".
Vaikka todettakoon ettei näissäkään tapauksissa pelkkä peniksen kuvan lähettäminen se tärkein aktiin johtanut asia ollut, mutta kovastippa siitä silti kuvia pyydellään vartalokuvien lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 14:43"]
Monia miehiä kiihottaa se itsensä esitteleminen ja heille ehkä riittää, että yksi sadasta reagoi positiivisesti. Varmaan myös ikä vähän vaikuttaa; teininä kun hormonit oikein hyrräävät ja on vähemmän kokemusta asioista, tyydytyksen voi saada vähällä. Vanhempana seksuaalisuus muuttuu ja samat asiat eivät enää kiihota.
Ei myöskään pidä paikkaansa, että 'miehiä' kiihottaisi lähikuvat naisten sukuelimistä. Teini-ikäisillä pojilla varmaan niin monesti on, mutta aikuisilla selvästi harvinaisempaa. Lääkärikirjamainen kuva ei ole aikuista miestä kiihottava. Aistillinen alastonkuva tai vaikka lantioseudun kuva voi sen sijaan olla viehättävä miehen mielestä, vaikka penis ei välttämättä reagoi siihen mitenkään, varsinkaan yli 40-vuotiaana.
Miehiä sellaisten kuvien lähettäminen ei samalla tavalla ahdista tai haittaa, mutta jos nainen lähettäisi sellaisia ihan puun takaa, niin mies voisi pitää naista vähälahjaisena tai mielenterveysongelmaisena ilman tarkempaa selitystä teolle. Miehet kyllä tykkäävät nähdä kuvia, vaikka eivät kiihottuisikaan, mutta eivät halua nähdä niitä ensimmäiseksi, koska se antaa kummallisen vaikutelman.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Kaikki mitä sanoit pätee naisiinkin :) Eli antaa tosi kummallisen vaikutelman miehestä.. Joka lähettää niitä kuvia. Kirjotit hyvin ja ton vois kääntää täysin miten naiset ajattelee. Hassua ettei miehet tajua tätä :D
En tiedä. En ole koskaan kuullut että sillä ketään naista iskettäisiin tai että kukaan sellaisesta innostuisi. Herättää vaan ällötystä ja kummastusta.