Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet lähettävät peniskuvia?

Vierailija
16.09.2015 |

...Olenko jotenkin poikkeava nainen kun en kiihotu jonkun täysin randomin miehen mulkusta YHTÄÄN? Sitten kun mainitsen tästä miehille, he väittävät että kyllä muut naiset kiihottuvat heidän kuvistaan. Noh, minä en.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"muut naiset" = mielikuvitus-Elli ja fantasia-Fanny... ja noitten urpojen oikea käsi.

Vierailija
2/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan kiihotu. sairasta kun yrittävät tunkea kuviaan kaikille naisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisit mieluummin vastaan kuvan paksusta lompakosta tai ison saldon näyttävästä tiliotteesta?

Vierailija
4/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:40"]

...Olenko jotenkin poikkeava nainen kun en kiihotu jonkun täysin randomin miehen mulkusta YHTÄÄN? Sitten kun mainitsen tästä miehille, he väittävät että kyllä muut naiset kiihottuvat heidän kuvistaan. Noh, minä en.

[/quote]

Et ole poikkeava. Tai siis poikkeat miehistä, et naisista. Monelle miehelle ei olisi mikään parempaa kuin saada ilman ruinaamista alastonkuvia. -> miehet lähettelevät omiaan sitten, koska miehet ja naisethan ovat tasa-arvoisia ja samanlaisia... eikun!

Vierailija
5/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:47"]

Ottaisit mieluummin vastaan kuvan paksusta lompakosta tai ison saldon näyttävästä tiliotteesta?

[/quote]

Ottaisin mielummin kuvia vaikka miehen naamasta, muuten vaan kropasta ja lihaksista. En vaan valitettavasti kiihotu siitä peniksestä yhtään :D Ap

Vierailija
6/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei jatkoon sellaiset.

Vierailija
7/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis en itse ymmärrä edes että mikä siinä pillussa niin viehättää. Joskus aikoinaan sekstailin miehen kanssa joka kuvia pyysi alapäästäni, kokeilin kuvata ja tulos oli niin outo että en sitten lähettänyt. Mitä seksikästä siinä kuvassa on, eikö luonnossa ole aina parempi.

Vierailija
8/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:47"]

[/quote]

Niistä kostuisin välittömästi. Ap.

Vierailija
9/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse lähettänyt, mutta jos lähettäisin, niin varmaan siksi, että saisin kiksejä siitä että nainen on nähnyt minut alasti mutta minä en ole vielä nähnyt häntä. Ensimmäistä kertaa ajatellen mieluummin niinpäin....se helpottaa omaa tilannetta kun otetaan vaatteita pois. Naisella taas enemmän syytä hermoilla. En tietenkään halua, että nainen hermoilee, mutta helpottaa ainakin omaa mahdollista hermoilua jos tietää että nainen on jo nähnyt minut.

Toivottavasti tämä selvensi. -Mies-

Vierailija
10/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:52"]No siis en itse ymmärrä edes että mikä siinä pillussa niin viehättää. Joskus aikoinaan sekstailin miehen kanssa joka kuvia pyysi alapäästäni, kokeilin kuvata ja tulos oli niin outo että en sitten lähettänyt. Mitä seksikästä siinä kuvassa on, eikö luonnossa ole aina parempi.
[/quote]
Se on vaan niin ihana <3
M26

Vierailija
11/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uppoa munakuvat ei. Jotenkin hämmästyttää, että fiksut suomalaiset miehet sitten kuvittelevat, että heidän munassaan se autuas ihanuus löytyy.

Kaveriporukassa samasta aiheesta kerran juteltiin. Moni kaverimies meni hämilleen ja jopa noloksi kun naiset rupes asiaa nauramaan. Eli oli tainnut osalta heiltäkin lähteä muutama "herutuskuva".

Mulle ei tarvitse kuvia lähettää ollenkaan, ei munasta, ei naamasta, ei lihaksista - eikä edes lompakosta. Milläs todistaa, että on oma sisältö. ;)

Vierailija
12/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kiihottuu itse pillu ja tissikuvista ja kuvittelevat naisten toimivan samoin.

Vierailija
13/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että aika harva tuollaisesta kiihottuu, mua ainakin vaan ällöttäisi :P Pyytämättä mulkkukuvien lähettäminen tuntemattomille on mun mielestä henkistä väkivaltaa, ihan sama asia kuin itsensäpaljastelu jossain puskassa.

Vierailija
14/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiihotun kyllä niistä kuvista mutta en yleensä tuntemattomilta miehiltä. Komea penis on kivaa katseltavaa. N24

Vierailija
15/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran tommonen kuvia lähettelevä ja ruinaava mies. Lopulta suostuin. Ensin lähetin hänelle piparin kuvan. Kuvasin siis piparkakun. Ruinaus jatkui. Laitoin munkit vierekkäin ja painoin rusinat nänneiksi, cheerios muro ajoi navan virkaa.

Ruinaus jatkui. Olin juuri paistamassa silakkapihvejä ja loppuhuipennukseksi kuvasin sen raaan silakkafileen. Loppui ruinaus.

Terkkuja Mikalle ;)

Vierailija
16/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en miehenä kans ymmärrä miten joku kehtaa lähettää puolituntemattomille jotain mulkkukuvia tai runkkausvideoita. Kai se on jonkun juntin mielestä joku onnistunut soidinkutsu tai vastaava. Mun luokalla yks muija just ihmettelee sitä, et tapaa mukavan olosia jätkiä ja sit niitte pitää jossai skypessä alkaa heilumaa munasillaan. m25

Vierailija
17/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:52"]

No siis en itse ymmärrä edes että mikä siinä pillussa niin viehättää. Joskus aikoinaan sekstailin miehen kanssa joka kuvia pyysi alapäästäni, kokeilin kuvata ja tulos oli niin outo että en sitten lähettänyt. Mitä seksikästä siinä kuvassa on, eikö luonnossa ole aina parempi.

[/quote]

Näin miehenä: on luonnossa aina parempi. Tosin vaimo ei ole _koskaan_ tullut kesken työpäivän nostelemaan hameenhelmoja kommandona. Enkä ole vastaavaa kuullut työkavereiltakaan. Mutta jospa noita kuvia tulisi vielä jatkossakin...

Vierailija
18/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 14:02"]Mulla oli kerran tommonen kuvia lähettelevä ja ruinaava mies. Lopulta suostuin. Ensin lähetin hänelle piparin kuvan. Kuvasin siis piparkakun. Ruinaus jatkui. Laitoin munkit vierekkäin ja painoin rusinat nänneiksi, cheerios muro ajoi navan virkaa.

Ruinaus jatkui. Olin juuri paistamassa silakkapihvejä ja loppuhuipennukseksi kuvasin sen raaan silakkafileen. Loppui ruinaus.

Terkkuja Mikalle ;)
[/quote]

*Raa'an

Vierailija
19/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin ylpeitä vehkeestään, että antavat mahdollisuuden muillekin katsella. Sitten kielipitkällä odottavat vastaavia kuvia takaisin. Ennenkaikkea tietenkin kehuja omasta miehuudestaan.

Joo, kyllä mä rakastan katsella mieheni elintä ja kiihotunkin siitä. Senkään kuvalla en tee mitään.

Mutta kun randomi työkaveri sellaisia lähettelee, niin voi itku. Jos en noteeraa, niin sitten seuraavana päivänä duunissa kyselee, että saitko sen herkkukuvan, saitko? Hän voi lähettää uudestaan. Joo, ei kiitos. Eiköhän niitä ole jo tarpeeksi tullut.

Seuraavalla kerralla otan puheeksi seksuaalisen häirinnän. Kyllä se merkistö tuossa täyttyy ja räikeesti.

Vierailija
20/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ei lähetä pillun kuvia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan