Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ostin lapselle juuri 160e Reimatec+-haalarin
16.09.2015 |
Ja olen iloinen. Meillä kävi monta edullisempaa haalaria pyörähtämässä tässä parin viikon sisään ja samanlaista laatua en muissa havainnut. Viime talven samanmoinen haalari on edelleen todella hyvässä kunnossa. Mielelläni panostan, kun haalari on päivittäisessä käytössä lokakuusta huhtikuuhun. Vaikka on sitä muitakin hyviä haalareita, tietenkin!
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:50"]Meidän tytöillä on parhaana toiminut h&m talvihaalarit. En olisi aivan heti uskonut mutta on huomattavasti paremmat kuin esim reimatec, pitävät vettä ja kulutusta kestävää kangasta. Viime talvena nuoremmalla oli reimatec joka oli märkä jo puolen tunnin päästä. Henkan haalari ei missään vaiheessa läpi asti märkä. Keväällä kun katsoin haalareita niin henkan haalari on kuin uusi ja reimatec aivan nuhjuinen polvista ja pepusta.
[/quote]
Vaikuttaahan se miten siellä lumessa ja ravassa mönkii. Olen huomannut että hennesin talvivaatteet eivät ole lämpimiä ja jossain vaiheessa alkaa saumar purkautumaan
[/quote]
Hennesin haalari oli kovemmalla kulutuksella, puissa kiipeilty, pilkillä, loskakelillä, pulkkamäessä, missä rasavilli nyt milloinkin meni. Eivät ole ikinä valittaneet kylmää, alla on pakkasilla joko villahaalari tai fleese asu, merkistä riippumatta. Itse satsaan ennemmin kunnon kenkiin ja hanskoihin.
[/quote]
Kyllä minäkin joka ostan Ticketiä, satsaan kunnonn kenkiin ja hanskoihin. En ikinä ostaisi lapselleni Hennesiltä yhtään mitään. Tai edes itselleni. En tue sitä paskakauppaa jonka tuotteiden valmistajat joutuvat työskentelemään oloissa mitkä ei ole ihmisarvoisia. Ticket to heavenin kledjut valmistetaan myös Aasiassa, mutta siellä panostetaan työolosuhteisiin.