Ostin lapselle juuri 160e Reimatec+-haalarin
Ja olen iloinen. Meillä kävi monta edullisempaa haalaria pyörähtämässä tässä parin viikon sisään ja samanlaista laatua en muissa havainnut. Viime talven samanmoinen haalari on edelleen todella hyvässä kunnossa. Mielelläni panostan, kun haalari on päivittäisessä käytössä lokakuusta huhtikuuhun. Vaikka on sitä muitakin hyviä haalareita, tietenkin!
Kommentit (61)
Meillä on talvihaalarit Ticketiä. Muita kokeiluja on väliin mahtunut, mutta aina palattu Ticketiin. Pienemmälle ostin toiseksi puvuksi alennuksesta Lindexin talvihaalarin. Osaako kukaan sanoa, onko Lindexin talvivaatteet hyviä?
Uhmwttelwn kanssa, muksi tavallista vedenpitävää kallista Reimatecia tehdään surkean ohuesta tuulipukukankaasta. Siis menee heti rikki. Miksi halpishaalarienkin kangas on vahvempaa (mut ei ait kylläkään vedenpitäviä ole ne halpikset)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:15"]Meillä molon haalari odottaa jo talvea varten.
[/quote]
kuka pukee lapsensa MOLOON?
[/quote]
Logiikka rulaa tässä. Älä osta laadukasta merkkiä jolla kivoja vaatteita koska merkin nimi on suomeksi pippeli. Supernolooo.
Ps. Kuka ees sanoo miehen vehjettä moloksi?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:43"]
Polarn o. Pyret on vähän kalliimpi mutta samalla laadukkaampi kuin reimatec. Molempia tullut testattua.
[/quote]
Mulla taas päinvastaisia kokemuksia. Reimatec oli todella toimiva ja edelleen näyttää liki uudelta. Kesti monet pesut ja kuivui nopeasti. Lisäksi todella kevyt.
Popilta ostin kuorihaalarin irrotettavalla fleecevuorella. Viikon jälkeen kiinnitysnarut irtosivat, ei suuri ongelma, mutta ärsyttää jos on maksanut haalarista 150 euroa. Lisäksi haalari oli tolkuttoman painava ja kestää kauan kuivua. Plussaa siitä, että kangas hylkii likaa Reiman haalaria paremmin. Mutta tämä ominaisuus poistuu pesujen jälkeen. Enpä enää ostaisi.
Molon haalarit näyttivät huonolaatuisilta ja vedenkestävyys todella huono verrattuna moniin muihin haalareihin. Varsinaista käyttökokemusta näistä ei ole.
No, kuitenkin käytettynä olen tehnyt parhaimmat haalarihankinnat, siinä näkee, miten laatu kestää. Huono tuote ei kestä montaa käyttäjää. Kaiken kaikkiaan merkkihysteria ja hinnat ovat menneet aivan älyttömyyksiin.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 14:41"]
Uhmwttelwn kanssa, muksi tavallista vedenpitävää kallista Reimatecia tehdään surkean ohuesta tuulipukukankaasta. Siis menee heti rikki. Miksi halpishaalarienkin kangas on vahvempaa (mut ei ait kylläkään vedenpitäviä ole ne halpikset)
[/quote]Uhmwttelwn?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:50"]Meidän tytöillä on parhaana toiminut h&m talvihaalarit. En olisi aivan heti uskonut mutta on huomattavasti paremmat kuin esim reimatec, pitävät vettä ja kulutusta kestävää kangasta. Viime talvena nuoremmalla oli reimatec joka oli märkä jo puolen tunnin päästä. Henkan haalari ei missään vaiheessa läpi asti märkä. Keväällä kun katsoin haalareita niin henkan haalari on kuin uusi ja reimatec aivan nuhjuinen polvista ja pepusta.
[/quote]
Vaikuttaahan se miten siellä lumessa ja ravassa mönkii. Olen huomannut että hennesin talvivaatteet eivät ole lämpimiä ja jossain vaiheessa alkaa saumar purkautumaan
Reimatec+ on ollut ehdottomasti laadukkain ulkovaate omilla pojilla. Kokeiltuna Molo, Ticket, pop ja 8848. Poppia en osta enää ikinä, laatu on nykyisin kuraa. Molosta tykkäsin (kukapa ei). Tiketit on laadukkaita, mutta hivenen rumia pusseja.
Meillä ostetaan sitä mitä kirppareilla/sukulaisilla/tutuilla on myydä, en merkeistä välitä kun ei tuota rahaa ole kolmen lapsen ulkovaatteisiin niin paljoa varaa laittaa, en ymmärrä teitä jotka ostatte kainen uutena.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:11"]Meillä ostetaan sitä mitä kirppareilla/sukulaisilla/tutuilla on myydä, en merkeistä välitä kun ei tuota rahaa ole kolmen lapsen ulkovaatteisiin niin paljoa varaa laittaa, en ymmärrä teitä jotka ostatte kainen uutena.
[/quote] Joku ne on uutena ostanut sinne kirppareille ja tuttavillekin;)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:15"]Meillä molon haalari odottaa jo talvea varten. [/quote] kuka pukee lapsensa MOLOON? [/quote] Logiikka rulaa tässä. Älä osta laadukasta merkkiä jolla kivoja vaatteita koska merkin nimi on suomeksi pippeli. Supernolooo. Ps. Kuka ees sanoo miehen vehjettä moloksi?
[/quote]
Kyllä se molo on suomeksikin molo.
Siitä saa hassuja sanaleikkejäkin. Itse en kyllä Moloa ostaisi hinnan takia (enkä muutenkaan molosta maksa, hehehe) mutta jos joku haluaa niin ihan sallittua se on.
Älä ole niin tosikko.
Mulla tulee molosta mielikuva kusipäästä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:11"]Meillä ostetaan sitä mitä kirppareilla/sukulaisilla/tutuilla on myydä, en merkeistä välitä kun ei tuota rahaa ole kolmen lapsen ulkovaatteisiin niin paljoa varaa laittaa, en ymmärrä teitä jotka ostatte kainen uutena.
[/quote] Joku ne on uutena ostanut sinne kirppareille ja tuttavillekin;)
[/quote] niin on, mutta onhan jonkun ne ostettava kirppareiltakin, aiba jos kaikki ostavat vain uusia niin jätettähän siinä vain tulee kamalasti
Itse ostin 1,5 vuotiaalle Burberryn toppahaalarin. Anopin mielestä 360e on liikaa ja saatiinkin riita aikaiseksi.
Onneks ostin viime vuonna niin reilut että kaikilla mahtuu vielä tulevankin talven. Ei tarvi ostaa tänä vuonna juuri mitään.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:20"]
Itse ostin 1,5 vuotiaalle Burberryn toppahaalarin. Anopin mielestä 360e on liikaa ja saatiinkin riita aikaiseksi.
[/quote]
Onko tuossa jotenkin erityisen hyviä ominaisuuksia, vai miksi valitsit?
Tarvitseeko toppahaalaria lainkaan? Talvet tuntuu nykyään olevan tuollaista max. 10 astetta pakkasta, enimmäkseen loskaa ja plusasteita. Eikö villahaalari ja välikausiasu mene aika pitkälle?
Itse ostin kaksivuotiaalle snoukkamerkki Roxyn toppahousut ja takin. Materiaali vaikuttaa yhtä laadukkaalta ja hyvältä mitä omat samanmerkkiset snoukkavaatteeni, jotka olen omistanut jo kolme vuotta. Yhdistelmä maksoi 130€. Lisäksi on popin, bergansin ja Lindbergin merinovillakerrastoja sekä racoonin teddyvälihaalari, joten eiköhän eiköhän lapsi lämpimänä pysy. Viime vuonna oli Molon haalari, josta värit haalistui ja levisi yhdessä pesussa. Lämmin se oli silti, vaikka olikin törkeän näköinen.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:50"]Meidän tytöillä on parhaana toiminut h&m talvihaalarit. En olisi aivan heti uskonut mutta on huomattavasti paremmat kuin esim reimatec, pitävät vettä ja kulutusta kestävää kangasta. Viime talvena nuoremmalla oli reimatec joka oli märkä jo puolen tunnin päästä. Henkan haalari ei missään vaiheessa läpi asti märkä. Keväällä kun katsoin haalareita niin henkan haalari on kuin uusi ja reimatec aivan nuhjuinen polvista ja pepusta.
[/quote]
Vaikuttaahan se miten siellä lumessa ja ravassa mönkii. Olen huomannut että hennesin talvivaatteet eivät ole lämpimiä ja jossain vaiheessa alkaa saumar purkautumaan
[/quote]
Hennesin haalari oli kovemmalla kulutuksella, puissa kiipeilty, pilkillä, loskakelillä, pulkkamäessä, missä rasavilli nyt milloinkin meni. Eivät ole ikinä valittaneet kylmää, alla on pakkasilla joko villahaalari tai fleese asu, merkistä riippumatta. Itse satsaan ennemmin kunnon kenkiin ja hanskoihin.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:33"]Itse ostin kaksivuotiaalle snoukkamerkki Roxyn toppahousut ja takin. Materiaali vaikuttaa yhtä laadukkaalta ja hyvältä mitä omat samanmerkkiset snoukkavaatteeni, jotka olen omistanut jo kolme vuotta. Yhdistelmä maksoi 130€. Lisäksi on popin, bergansin ja Lindbergin merinovillakerrastoja sekä racoonin teddyvälihaalari, joten eiköhän eiköhän lapsi lämpimänä pysy. Viime vuonna oli Molon haalari, josta värit haalistui ja levisi yhdessä pesussa. Lämmin se oli silti, vaikka olikin törkeän näköinen.
[/quote]
Mistä olet löytänyt snoukkamerkkejä noin pienelle? Itse en ole löytänyt kuin n. kouluikäiselle.
Meidän tytöillä on parhaana toiminut h&m talvihaalarit. En olisi aivan heti uskonut mutta on huomattavasti paremmat kuin esim reimatec, pitävät vettä ja kulutusta kestävää kangasta. Viime talvena nuoremmalla oli reimatec joka oli märkä jo puolen tunnin päästä. Henkan haalari ei missään vaiheessa läpi asti märkä. Keväällä kun katsoin haalareita niin henkan haalari on kuin uusi ja reimatec aivan nuhjuinen polvista ja pepusta.