Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisenlaiset äidit tänään: Miksiköhän ihmeessä noista naisista tuo

Vierailija
16.09.2015 |

10v vanhempi on se, joka heidän lapsensa kantaa ja synnyttää? Ei ihmekään, että on vaikea raskaus eikä hoidotkaan "heti" tärpänneet, kun nelikymppisenä vielä alkaa kaksosia punkea maailmaan. Toinen osapuoli 10v nuorempi. Outo valinta heiltä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015091620332833_vi.shtml

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:09"]

No valitettavasti se on niin, että varsinkin menestyjät saavat lapset vanhempana. Ollaan osa korkeasti koulutettua ja varakasta ystäväporukkaa, saadaan ekoina lapsi 32-vuotiaina. En mä oo ainakaan mikään uhrilammas ja anna elämäänsä pettyneiden, toisella kierroksella olevien äitien vaikuttaa mun suunnitelmiin. Jos sait muksun 24-vuotiaana ja harmittaa, niin en voi mitään.

[/quote]

Niinpä, monet kaverini tekevät väitöskirjaa, ja se vaan on huono sauma tehdä lapsia. Eli menee melkein väkisin sinne 30+ että voi niitä lapsia ruveta pukkailemaan ulos. Ja jos on jo vanhempi kun rupeaa perustamaan perhettä, niin on suurempi todennäköisyys, että on hyvä koulutus ja työpaikka, ja muutenkin sivistyneempi vanhempi.

Vierailija
42/48 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa selkeesti kumpi on se miehen oloinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:09"]

No valitettavasti se on niin, että varsinkin menestyjät saavat lapset vanhempana. Ollaan osa korkeasti koulutettua ja varakasta ystäväporukkaa, saadaan ekoina lapsi 32-vuotiaina. En mä oo ainakaan mikään uhrilammas ja anna elämäänsä pettyneiden, toisella kierroksella olevien äitien vaikuttaa mun suunnitelmiin. Jos sait muksun 24-vuotiaana ja harmittaa, niin en voi mitään.

[/quote]

Niinpä, monet kaverini tekevät väitöskirjaa, ja se vaan on huono sauma tehdä lapsia. Eli menee melkein väkisin sinne 30+ että voi niitä lapsia ruveta pukkailemaan ulos. Ja jos on jo vanhempi kun rupeaa perustamaan perhettä, niin on suurempi todennäköisyys, että on hyvä koulutus ja työpaikka, ja muutenkin sivistyneempi vanhempi.

[/quote]

Kyllä, todennäköisyys voi olla suurempi, mutta toisaalta ei ole mitenkään mahdotonta saada lapsia nuorena ja jatkaa opintoja sitten ihan tohtoriksi asti. Ja jos saisin itse valita, olenko 35-vuotiaana väiteltyäni ihan pienten, alle kouluikäisten lasten äiti vaiko vaikkapa 10-15-vuotiaiden lasten äti niin valitsisin jälkimmäisen vaihtoehdon. Tämä on sitten toki vain mun oma mielipiteeni, jokaisella oikeus omaansa :)

Vierailija
44/48 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna Tervamäestä tuli äiti 45-vuotiaana.

Vierailija
45/48 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:09"]No valitettavasti se on niin, että varsinkin menestyjät saavat lapset vanhempana. Ollaan osa korkeasti koulutettua ja varakasta ystäväporukkaa, saadaan ekoina lapsi 32-vuotiaina. En mä oo ainakaan mikään uhrilammas ja anna elämäänsä pettyneiden, toisella kierroksella olevien äitien vaikuttaa mun suunnitelmiin. Jos sait muksun 24-vuotiaana ja harmittaa, niin en voi mitään.
[/quote]
No et sinäkään menestyjä ole sen verran matikkaa oppinut, että tietäisit 32-veellä ja 38-veellä olevan ikäeroa yli puoli vuosikymmentä, hieman eri asia siis. Mutta ei kai siinö mitään että tulee vanhanakin raskaaksi, jos luonto asian niin järjestää. Järkyttävää tässä mielestäni on se että uokin keski-ikäinen kävi vuosia hoidoissa ja ilmeisesti raskausajankin taistellut luonta vastaan, jotta itsw pääsisi kokemaan jotain jännää..
[/quote]

Eihän käynyt vuosia hoidoissa :D kävi neljä kertaa ottamassa siemenet sisään luovuttajalta ja neljännellä kerralla tärppäs. Varsinaisesta hoidoista ei voida puhua, kun henkilö on vain käynyt klinikalla ovulaationsa aikaan saamassa ne siittiöt värkkiinsä. Ja oikein hyvä hedelmällisyys tällä naisella, kun jo neljännellä kerralla tärppäsi. Eikä tarvinnut varsinaisia lapsettomuushoitoja.

Vierailija
46/48 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI jos Sitä Oikeaa ei ole tavannut kuin vasta 35 vuotiaana niin ei kannata edes enää yrittää lasta jotta ei ole itsekäs?? Kaikilla ei ole halua/mahdollisuutta tehdä niitä lapsia 20 vuotiaana. Onneksi! Olisi nimittäin vielä nykyistäkin enemmän yksinhuoltajia ja perheitä joissa monesta eri liitosta lapsia.

Vierailija
47/48 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeaikäisen ensisynnyttäjän sijaan olisin huolissani tästä kahden äidin sateenkaariperhe kuviosta. Mistä miehenmalli? tulevia koulukiusattuja ovat nuo kaksi viatonta elämänalkua.

Vierailija
48/48 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassa on muutenkin niin sairasta touhua että. Hankkiiko kukaan enään lapsia niin että oikeasti ajattelee sitä millaisen elämän lapsi saa? Esimerkiksi teini pariskunta joista äijä oli sotilaskarkurina ja pari oli tutustunut lastenkodissa, likka hehkutti kuinka haluaa lapsilleen äidin ja isän ja ydinperhe elämän, jos kyseinen kakara olisi oikeasti tätä halunnut ja ollut kypsä lapsia hankkimaan olisi hänellä luullut olevan sen vertaa järkeä että ei lyödä pullia uuniin heti kun laitoksesta päästään pois, ja viellä siellä tapaaman pojan kanssa, sitten ekan jälkeen heti toiset pullat uunin vaikka suhde on valmiiksi epävakaa ja hädin tuskin tunnetaan toista.

Tai tämä pia joka ei seurustele kuin afrikkalaisten kanssa, kuudes lapsi tulossa, eri isät useammalla ja naisella ikää 32. Hankkiiko hän lapsia koska haluaa pysyä kotona, välttää työnteon ja koska on vaan niin vitun lapsirakas, onko kyseinen ihminen ajatellut ollenkaan millaisen elämän pystyy lapsille tarjoamaan? Lyön vetoa että nelikymppisenä lapsia on jo tuplasti tuon verran ja jokaisella eri isä.

Lapsi kuuluu hankkia jonkunlaista harkintaa käyttäen, en tarkoita että ydinperhe olisi pakko olla, toki jotkut hankkivat lapsen yksin kun eivät ole ketään löytäneet jonka kanssa perheen perustaa. Mutta kun perheen perustaa pitää pystyä miettimään millainen elämä on tarjota, ei lapsi ole auto joka hankitaan kun halutaan! Eikä jokaista vastaan tulevaa miestä kuulu sitoo itseensä lapsella vaan koska on niin helvetin pakkomielteinen niiden hankinnasta! En myöskään tuomitse jokaista uusioperhettä todellakaan, tuomitsen vaan nämä ihmiset jotka hankkivat lapsia periaatteella "no jos nyt muutaman pyöräyttäs" "no jos nyt yks viellä eihän tuossa oo kun neljä ja hädin tuskin aikaa niillekkään ja tuilla elellään mutta kun taas tuli yks äijä"

Mua raivostuttaa toi koko ohjelma, ymmärrän että vahinkoja käy ja ymmärrän että aina mee niiku saduissa mutta kun tuntuu että nykyään lapsia hommataan samalla touhulla kun kissanpentuja, voi ku on söpö jne. Miettiikö kukaan nykyään että joo ollaan tunnettu puolivuotta niin ehkä tässä olis hyvä vähän viel tutustua ennen lapsen hankintaa.

Tai ajatteleeko kukaan enään että mulla on tossa jo ennestään lapsia, rahat on todella todella tiukilla ja pitäis varmaan joskus tehdä töitäkin ja olla aikaa lapsille, ehkä nää riittää ja tarjoon niille parhaan mahdollisen elämän!?