Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Onko pullantuoksuinen miehenmiellyttäjämamma turn off?

Vierailija
30.03.2022 |

Vai pidätkö enemmän Sanna Marinin kaltaisista itsenäisistä naisista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään epäitsenäistä roikkujaa rinnalleni. Minulle saa ja pitää sanoa vastaan.

Vierailija
2/9 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullantuoksuinen Sanna tänne kiitos

Vierailija
4/9 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko pullantuoksuisella jotain hiiva-aromia ja olemukseltaan nihkeää, taikinamaista?

Vierailija
5/9 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mut pilluntuoksuinen mamma on. Tykkään kun ne lämpeää ja kiihoittuu ja alkaa tuoksahtaa.

Vierailija
6/9 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, miksei paskanhajuinen sika miellytä, häh?

Vierailija
7/9 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullantuoksuinen perheen keskipiste tänne kiitos.

Vierailija
8/9 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sellanen joka haisee eltaantuneelle sokerille ja jonka alapäässä vuotaa ja kutiaa? No ei kiitos. Samalla pääsen näkemästä sitä lihavaa laiskaa möhömahaa.

Vierailija
9/9 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän miellyttäjämammoista!

Pitkällä naistenmiehen urallani olen törmännyt muutamaan, kaukana idässä tavallisempaa mutta täällä suomessa koin ihanimman miellyttäjänaiskokemukseni.

Kyseessä oli tumma romaninainen. Urheilullinen nainen, niissä merkeissä tapasimme kun. Erittäin kaunis, erittäin hienot käytöstavat, hänen taustansa tuli esiin kun hän halusi palvella minua. Tietysti aloin palvella häntä!

Suhteemme oli lyhyeksi tarkoitettukin kai, tapasimme leirintäalueella ja asuin silloin ulkomailla jonne palasin tuon viikonlopun jälkeen mutta kylläpäs meillä oli ihanaa Tuomiojärvellä.

Ne tavat oli tosi kauniita ja niistä ajatteli että hän tahtoi tehdä niin, mies oli täysin palveltavana mutta se tosiaan loi halun todella kunnioittaa häntä.

Hän käytännössä puki ja riisui minut noin esimerkiksi ( ja minä sitten hänet, tiettyihin vaatteisiin en ehkä ollut toivottu koskettamaan mutta silloin käytin suutani ja hampaitani- sekä riisumis- että pukemisvaiheessa!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä