Mua panettaa. Mies tuijottaa sohvalla telkkua.
istuu luurit päässä ja vetää sipsejä. Hönisi jotain epämääräistä kun kysyin että väsyttääkö.
mitä teen? Menenkö vetämään napatanssia ruudun eteen?
Kommentit (35)
Siinä oli melkein 2 minuuttia täyttä toimintaa. Mies sai, minä en. kylläpä kannatti :(
otan jugurtin.
Ei ole enää miestä. On vapauttavaa, kun ei tarvitse vongata ja katsella, että olisikohan sillä tuulella tai kykenisikö. Nyt vaan sormet vispaamaan ja mielikuvitus lentämään.
Ilmaise halusi veikkaan että miehesi on heti valmis
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:14"]
Siinä oli melkein 2 minuuttia täyttä toimintaa. Mies sai, minä en. kylläpä kannatti :(
otan jugurtin.
[/quote]Oisit lämmitelly vähän, toinen kerta kestää pitempään ja kolmannella nukahdat jo itse..
En ole vielä koskaan jäänyt ilman, vaikka miehellä olisi ollut mitä mielenkiintoista tekeillä. Strategiani on se, että käyn pesulla ja menen pyllistelemään hänen nenänsä eteen niin että hänellä on näkymät molempiin reikiin. Ei ole tarvinnut siinä kauaa keekoilla ennen kuin mies on vetänyt housunsa alas ja lykkäissyt lihaa piiloon...
Feel you!
Sanoin tismalleen samat sanat tunti sitten ja äijä sano, joo kohta ja jatko peliään.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:45"]Feel you!
Sanoin tismalleen samat sanat tunti sitten ja äijä sano, joo kohta ja jatko peliään.
[/quote]
Siis sanoin, sille että panettaa.
Sä olitkin puhunut vaan väsymisestä. Not so feel you.
Sama
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:43"]En ole vielä koskaan jäänyt ilman, vaikka miehellä olisi ollut mitä mielenkiintoista tekeillä. Strategiani on se, että käyn pesulla ja menen pyllistelemään hänen nenänsä eteen niin että hänellä on näkymät molempiin reikiin. Ei ole tarvinnut siinä kauaa keekoilla ennen kuin mies on vetänyt housunsa alas ja lykkäissyt lihaa piiloon...
[/quote]
Hyi! :D
Mua panettaa mutta olen vihainen miehelle... Pyytäis nyt vaan anteeks ni päästäis jo sovintoseksiin! Eikä varmasti jää kahteen minuuttiin tän kanssa :)
Tuolla tuo nainen jälleen kerran käpälöi mieluummin läppäriä faboineen kuin meikäläistä. Toimiskohan vinkkinä jos kirjaimellisesti laittaa läymäyttäisin sladdin pöytään?
Siis otatteko te miehiä ketkä pelailee tietokonepelejä? No huhheijaaa
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:43"]
En ole vielä koskaan jäänyt ilman, vaikka miehellä olisi ollut mitä mielenkiintoista tekeillä. Strategiani on se, että käyn pesulla ja menen pyllistelemään hänen nenänsä eteen niin että hänellä on näkymät molempiin reikiin. Ei ole tarvinnut siinä kauaa keekoilla ennen kuin mies on vetänyt housunsa alas ja lykkäissyt lihaa piiloon...
[/quote]
Mulla alkoi stondata!
No etkö voi mennä kontilles miehen eteen niin että hän voi lykkiä samalla kun katsoo lätkää? Avioliitossa pitää osata tehdä kompromisseja.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:42"]Tee sille selväksi, että sua panettaa! Ei miehet tajua tollaisia "väsyttääkö sua" yrityksiä.
[/quote]
Juu ei, mutta jos siellä kateltiin mestareidenliigaa, niin aivan turhia on myös panetusjutut.
Jostain syystä mun tekee usein mieli sunnuntai-iltapäivisin. No sillonhan tulee formuloita. Jään kakkoseks, joudun oottaan kuumissaan.