Ilahtuisitko miehen yllätyksestä varata hotelliviikonloppu kahdelle?
Mies oli varannut hotellin all exclusive palvelulla ja oli vuoteelle levitetty ruusunterälehtiä ja pullo shampanjaa valmiina avattavaksi. Tarjolla oli myös illallainen ja shampanjan lisäksi suklaata. Ilahtuisitko yllätyksestä ikihyviksi?
Kommentit (76)
No voi vi...! Miksi mä en koskaan tapaa tuollaista miestä, joka järjestää noin hienoja yllätyksiä!?
En haluaisi järjestää tuollaista vaimolle. Jos haluaa, menköön ja maksakoon yksin. Ei kiinnosta myöskään sksi hänen kanssaan, en ole vielä tänä vuonna viitsinyt tehdä aloitetta siihen, joten miksi yrittäisin vietellä häntä noin typerällä ja kalliilla tavalla.
En todellakaan. Ensinnäkin, olisi voinut nekin rahat käyttää sähkölaskuun eikä vinguttaa visaa. Toisekseen, seksiähän tuolla vongataan. Käyttäytyisi kotona asiallisesti, huolehtisi itsestään ja hoitaisi omat velvollisuutensa puolisona ja isänä, niin voisi kotonakin useammin saada.
Aivan tärkeä temppu tuo olisi, ja minulle tulisi siitä sekä paha olo rahanmenon vuoksi että iljettävä olo sen vuoksi, että mies kuvittelee tuollaisella saavansa.
En ilahtuisi. Olen kotona viihtyvä introvertti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä yllätys en tykkäisi yhtään
Syötiin illallinen yhdessä, mutta kun päästiin hotellihuoneeseen, niin sanoin miehelle että tuli todella halpamainen olo ja lähdin paikalta pois. Mies yritti juosta perään ja saada selitystä, mutta en pitänyt yhtään.
En ymmärrä ollenkaan, ja olen nainen. Mies varmaan ajatteli, että olet seonnut.
Hyi olkoon! No en ilahtuisi. En edes halua hotellilomalle.
Vierailija kirjoitti:
All inclusivella kyllä, all exclusivesta en ole kuullutkaan. Aamupalasta lähtien kaikki maksaa erikseen?
Millainen on all exclusive? Vessa toimii nyt ainakin ilmeisesti kolikkoautomaatilla, vuodevaatteista maksetaan erikseen ja samoin myös lukosta ovessa? Jos avaa verhot ja haluaa ihailla maisemaa maksaa kymmenen euroa lisää?
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Ensinnäkin, olisi voinut nekin rahat käyttää sähkölaskuun eikä vinguttaa visaa. Toisekseen, seksiähän tuolla vongataan. Käyttäytyisi kotona asiallisesti, huolehtisi itsestään ja hoitaisi omat velvollisuutensa puolisona ja isänä, niin voisi kotonakin useammin saada.
Aivan tärkeä temppu tuo olisi, ja minulle tulisi siitä sekä paha olo rahanmenon vuoksi että iljettävä olo sen vuoksi, että mies kuvittelee tuollaisella saavansa.
Sääliksi käy miestäsi jos sun ajatusmaailma on tuo.
Toivottavasti eroatte, teidän perheessä ei ilmeisesti kukaan voi hyvin
En tykkäisi revityistä ruusuista :( se tollo joka tuon terälehtien levittelyn on keksinyt, sietäisi saada selkäänsä.
Muuten tykkäisin jos hotelli olisi kivassa kaupungissa missä on mielenkiintoisia käyntikohteita ja/tai hotellissa olisi myös kylpylä.
En. Joutuisin ottaa työt mukaan ja kotityötkin jäisivät tekemättä. Ei olisi kuitenkaan huolehtinut lasta ja koiraa mitenkään joten siinä uusi stressin aihe. Lisäksi ne sataset olisi pois seuraavasta ruokaostoksesta eli yhden illan brassailu tietäisi viikon parin kituuttamista. Lopuksi vielä epäilen että ottaisi kaupungin hienoimman hotellin jonka ikkunasta voi katsella suoraan työpisteelleni.
Mieluummin kotona hemmottelee jos sellaista haluaa tehdä. Miehillä yleisesti tuo että isosti näytetään mutta muuten unohtuu huomioiminen kokonaan.
Kyllä kyrsisi lusia jossain hotellikopissa naapurit seinän takana. Varmaan sopii jos on tottunut kerrostaloasumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruusun terälehdet sängyllä olisi kyllä sellaista "itkenkö vai nauranko" -tasoa. Mies ei myöskään sellaista järjestäisi. Jos olisi hotelli yllärinä noin toiminut, niin vitsailtaisiin varmaan siitä jotain ja siivottaisiin pois.
Muuten kyllä hotelliviikonloppu olisi mieluisa yllätys. Kunhan ei ole ihan kotinurkilla.
Ilahtuisitko ikihyviksi syrjässä olevasta mökkiviikonlopusta ja saunomisesta ilman ruusuja ja suklaata?
Ihan kivaa olisi tuokin. Harvemmin kyllä hakeudun syrjäseuduille ja mies brittinä ei oikein edes ymmärrä mökkien pointtia. Mutta menisin kyllä ja varmasti viihtyisinkin.
No en tietenkään, haluaa vain seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy miestäsi jos sun ajatusmaailma on tuo.
Toivottavasti eroatte, teidän perheessä ei ilmeisesti kukaan voi hyvin
Oletko näitä isäntyttöjä? Oletko ikinä harkinnut mahdollisuutta, että voisitkin sääliä sitä naista? Meinaatko, että tuollaisen ajatusmaailman kanssa synnytään? Hänhän itse asiassa oli rakentava ja positiivinen, ja kertoi sekä ongelman että lääkkeet siihen. Mitä teit sinä?
Kerrottiinko sinulle koulussa, että kaikissa perheissä voidaan hyvin? Ja että jos ei voida, niin on parasta että jokainen muuttaa voimaan huonosti omaan lokeroon?
Taas? Se, että tällä kertaa olet muka tuo nainen, ei huijaa ketään. Mitähän sä saat tästä jatkuvasta spämmistä?
Vierailija kirjoitti:
No en tietenkään, haluaa vain seksiä.
No jos mies ei saa seksiä muuten, niin onko ihme, jos haluaa seksiä sit vaikka näin? Mikä siinä seksissä nyt on niin kauheeta?
Me otetaan irtiottoja kahdestaan useinkin (ei toki tuollaista romanttista ruusun terälehti lässytys tyyppiä olla). Meillä on riittävästi seksiä kotonakin, joten tuossa ympäristössä emme välttämättä edes harrastaisi seksiä (vaikka todennäköisesti kyllä). Osa irtiotpista on yllätyksiä jommaltakummalta, osa yhdessä mietittyjä ja aina on ollut äärettömän mukavaa, rentouttavaa ja hauskaa.
Mikä teitä oikein vaivaa?
En tykkäisi koska en tykkää yllätyksistä ylipäätään. Sen sijaan jos yhdessä suunniteltaisiin homma ja siihen liittyvät järjestelyt, syttyisin kyllä miehenkin toiveille.
Kyllä ihan todella ilahtuisin! Ihmeellistä porukkaa täällä, ei voi muuta sanoa!
Onpa ikävä ajatusmaailma omasta puolisosta. Minulle ei tullut avauksesta mieleenkään tuollainen odotus. Sen sijaan totesin, että mies tietäisi, että itse ilahtuisin enemmän mökkiviikonlopusta kuin fine diningista ja hienosta hotellista. Seksi ei käynyt mielessäkään, koska meillä sitä ei kumpikaan yritä ostaa toisiltaan.