Ilahtuisitko miehen yllätyksestä varata hotelliviikonloppu kahdelle?
Mies oli varannut hotellin all exclusive palvelulla ja oli vuoteelle levitetty ruusunterälehtiä ja pullo shampanjaa valmiina avattavaksi. Tarjolla oli myös illallainen ja shampanjan lisäksi suklaata. Ilahtuisitko yllätyksestä ikihyviksi?
Kommentit (76)
All exlusiveen ei sitten varmaan kuulu edes huonetta...
Vierailija kirjoitti:
Miksi kerrot asiasta vauvapalstalla?
Ei ole muutakaan tekemistä ja pahoitin mieleni halpamaisesta yllätyksestä.
Vierailija kirjoitti:
All exlusiveen ei sitten varmaan kuulu edes huonetta...
Oli kallis ja kaunis hotellihuone ja sängyn päälle ripoteltu ruusun terälehtiä ja pöydällä skumppaa suklaan kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
All exclusive? 😂 ihan paras vitsi.
Mikä vitsi?
katoppa toi vaikka google-kääntäjällä...
Riippuu sen hetkisestä elämäntilanteesta tietenkin, olisiko kiva lähteä pois kotoa vai lisäisikö se stressiä. Tällä hetkellä en lähtisi viikonlopuksi pois, kun lapsi vasta toipuu koronasta ja yhä oireilee, en haluaisi tietenkään jättää sitä yksin. Ja jos olisi ollut kova kiire viikolla ja kaikki kotityöt kerääntyneet rästiin viikonlopuksi, niin mies saisi tietysti tehdä ne kaikki pois ensin, jos haluaisi, että jättäisin viikonlopun kotona välistä ennen seuraavan työviikon alkua, koska ei niitä voisi seuraavalle viikollekaan siirtää. Eli kaikki on suhteellista, että mikä olisi kiva yllätys milloinkin.
Olen itse ostanut puolisolleni hotelliyön aamiaisineen toiselta paikkakunnalta.
Koska arkemme on kovin hetkinen, valmiiksi järjestetty ja vapaat varmistettu oleva yhteinen ulkoiluviikonloppu on mukava.
Toki, en tiedä. Onko se enää yllätys, jos varoittaa toista yhteisestä viikonloppureissusta, mutta puolisoni tekee vuorotyötä ja hänellä on myös omia suunnitelmia. Liikumme yhdessä ulkona, joten myös olosuhteet on ilmoitettava etukäteen vaatekerran vuoksi. N38
Ps. Puolisoni yllättää taas minut tekemällä hyvää ruokaa kotona tai ihan vaan ostamalla kukkia.
No, meillä mies järjesti tuon tapaisen, oli ihan kivaa vaikka hiukan tuntui tuhlaukselta. Sitten jouduin maksamaan visalaskun jälkikäteen kun ei hänellä ollutkaan sitten varaa tuohon.
Mikä ettei, jos hän olisi myös järjestänyt koiralle hoitopaikan. Mutta mieheni tietää, että nautin enemmän retkeilystä kuin fine diningista ja hienosta hotellista. Todennäköisemmin hän siis yllättäisi vuokraamalla jostain kivojen retkeilyreittien lähistöltä mukavan mökin takkoineen ja saunoineen.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä muuten olikin, en äsken edes lukenut ajatuksella muuta kuin ruusunlehdet ja illallisen. Ap, millainen on All exclusive hotelli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vitsi?
No, mietipä, mikä on ero: all inclusive ja all exclusive? Kun hotellipalveluista puhutaan.
En ymmärrä vaikka olen joskus nuoruudessa työskennellyt hotellissa.
Osaatko englantia sen verran, että tiedät, mitä tarkoittaa inclusive ja exclusive? Tai vaikka include ja exclude, joista e.m. sanat on johdettu?
Ruusun terälehdet sängyllä olisi kyllä sellaista "itkenkö vai nauranko" -tasoa. Mies ei myöskään sellaista järjestäisi. Jos olisi hotelli yllärinä noin toiminut, niin vitsailtaisiin varmaan siitä jotain ja siivottaisiin pois.
Muuten kyllä hotelliviikonloppu olisi mieluisa yllätys. Kunhan ei ole ihan kotinurkilla.
Mielikuvituksetonta, hyvä yritys, mutta silti.
Mones kerros, mitkä näkymät, mitä shampanjaa, mikä hotelli, minkälainen henkilökunta, onko siisti kylpyhuone…
Noh, minä olen mielikuvitukseton mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vitsi?
No, mietipä, mikä on ero: all inclusive ja all exclusive? Kun hotellipalveluista puhutaan.
En ymmärrä vaikka olen joskus nuoruudessa työskennellyt hotellissa.
Osaatko englantia sen verran, että tiedät, mitä tarkoittaa inclusive ja exclusive? Tai vaikka include ja exclude, joista e.m. sanat on johdettu?
En osaa englantia ja olen eläkeläinen toisin kuin ap ja miehensä.
Tummu kirjoitti:
Yllättyisin, jos maksaisi sen kokonaan itse. Pihi mies todennäköisesti pyytäisi minulta puolia.
Mies maksoi kaiken ihan itse ja mukisematta.
Vierailija kirjoitti:
Ruusun terälehdet sängyllä olisi kyllä sellaista "itkenkö vai nauranko" -tasoa. Mies ei myöskään sellaista järjestäisi. Jos olisi hotelli yllärinä noin toiminut, niin vitsailtaisiin varmaan siitä jotain ja siivottaisiin pois.
Muuten kyllä hotelliviikonloppu olisi mieluisa yllätys. Kunhan ei ole ihan kotinurkilla.
Ilahtuisitko ikihyviksi syrjässä olevasta mökkiviikonlopusta ja saunomisesta ilman ruusuja ja suklaata?
Mies olettaa tuollaisella teolla seksiä ja painamaan joko reikään. En pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Mies olettaa tuollaisella teolla seksiä ja painamaan joko reikään. En pitäisi.
Todella halpamaista ja halveeraavaa ajatella noin. Mies miettikööt yksin syitä miksi menetti minut ikihyviksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiva yllätys. Oma mieheni on järjestänyt samanlaisia juttuja aina silloin tällöin.
Mieheni järjestää vastaavanlaisia yllätyksiä hyvinkin usein.
Ihanalta tietty tuntuu!!!
En ilahtuisi. Naisen järjestämänä ilahtuisin kyllä.
M44