Ilahtuisitko miehen yllätyksestä varata hotelliviikonloppu kahdelle?
Mies oli varannut hotellin all exclusive palvelulla ja oli vuoteelle levitetty ruusunterälehtiä ja pullo shampanjaa valmiina avattavaksi. Tarjolla oli myös illallainen ja shampanjan lisäksi suklaata. Ilahtuisitko yllätyksestä ikihyviksi?
Kommentit (76)
En ilahtuisi. Mies tietää, että olen joutunut työn puolesta asumaan hotelleissa kyllästymiseen asti.
Jokin muu ilahduttaisi minua enemmän.
En. Ex- mies, joka ei pistänyt tikkua ristiin kotona, teki tuota seksin toivossa. Ja minä olin sitten pahis kun en iiahtunut, vaan tarvitsin unta.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä yllätys en tykkäisi yhtään
Miksi juuri ällöttävä?
Mun työ on niin epäsäännöllistä että ainakin kannattaisi etukäteen mainita että silloin on syytä olla vapaalla,. Muuten joo yllätys olisi ihan kiva.
Jos olisi järjestänyt lapselle luotettavan hoitajan siksi aikaa niin kyllä ilahtuisin.
All inclusivella kyllä, all exclusivesta en ole kuullutkaan. Aamupalasta lähtien kaikki maksaa erikseen?
Riippuu ihan siitä meneekö mies sinne minun vai tyttöystävänsä kanssa.
Yllättyisin, jos maksaisi sen kokonaan itse. Pihi mies todennäköisesti pyytäisi minulta puolia.
Kiva yllätys. Oma mieheni on järjestänyt samanlaisia juttuja aina silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
All inclusivella kyllä, all exclusivesta en ole kuullutkaan. Aamupalasta lähtien kaikki maksaa erikseen?
All exclusivessa pitää tuoda oma panoseura mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
All exclusive? 😂 ihan paras vitsi.
Mikä vitsi?
No, mietipä, mikä on ero: all inclusive ja all exclusive? Kun hotellipalveluista puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä yllätys en tykkäisi yhtään
Syötiin illallinen yhdessä, mutta kun päästiin hotellihuoneeseen, niin sanoin miehelle että tuli todella halpamainen olo ja lähdin paikalta pois. Mies yritti juosta perään ja saada selitystä, mutta en pitänyt yhtään.
Kyllä kunhan olisi hankkinut lapsille hoitajat ja varmistanut ettei ole tärkeitä menoja juuri tuolloin. Lisäksi ei painostaisi siihen ja tähän, koska yllätti minut noin. Tällöin olisin superiloinen 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
All exclusive? 😂 ihan paras vitsi.
Mikä vitsi?
No, mietipä, mikä on ero: all inclusive ja all exclusive? Kun hotellipalveluista puhutaan.
En ymmärrä vaikka olen joskus nuoruudessa työskennellyt hotellissa.
Miksi kerrot asiasta vauvapalstalla?