salilla kävijät
Antakaapa esimerkkejä painoista, millä teette. Lisäksi haluaisin suosituksia treenikenkien ostoon. Kiitos...
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:06"]
28, et ole minun ohjaajani etkä tiedä tavoitteitani, terveydentilaani tai kuntoani. Teen sen mitä ohjataan ja vähän päälle. Neuvot saan salilta.
[/quote]
Vähän päälle pari lisävemputusta, joilla etuhauis tai rintalihaksen yläosa räjähtää kasvuun.
[/quote]
Tätäkö arvelit tavoitteeksi ja lopputulokseksi? Ei ole.
Se siitä, eli voit jatkaa keskustelua itseksesi tästä eteenpäin tuolla tyylillä.
[/quote]
Harmittaa vain puolestasi, kun tuhlaat aikaasi. Näkeehän se jo siitä, että tuloksesi ja kehityksesi ovat suorastaan surkeita. Ikävä juttu, että päätit kuitenkin alkaa ammuskella viestintuojaa, etkä miettiä asiaa fiksusti.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:02"] [quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:59"]Sellaiset painot, että jaksaa juuri ja juuri tehdä 2x10 toistoa kutakin liikettä. [/quote] sehän Tässä juuri kiinnostaa esimerkki painoista, joilla teette eri liikkeet. Tuntuu, että varsinkin jalkaliikkeissä painot eivät tunnu missään. [/quote]No mistä helvetistä sä jonkun toisen treenipainoista voit tietää, mitä sä jaksat tehdä? Se selviää ainoastaan kokeilemalla ITSE. [/quote] no tuntuu vähän typerältä tehdä isoilla painoilla jalkaliikkeet ja sitten kädet on kuin siimat.. Jos ymmärrät, mitä tarkoitan
[/quote]
Miksi et keskity hankkimaan lisää voimaa käsiin, jos se on ongelmasi? Pakkoko niitä jalkoja on treenata samalla maksimipainoilla, jos et toivo jalkojen lihaksiin muutosta. Ylläpitävä treeni riittää.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:00"]
Teen aina sellasilla painoilla, kun jaksan. Välillä vähemmän ja välillä enemmän. Aamuisin jaksan paremmin ja myöhään illalla salilla, teen kevyen treenin. Pitää kuunnella kehoa. Painot ja muut riippuu, siitä mitkä on tavoitteett. Itse haen kestävyyttä ja kiinteytystä. Pienet painot ja pitkät toistot. Välillä isot painot js lyhyet toistot. Riippuu myös muun viikon kuntoilusta. Käyn metsässä pururadalla työntämässä lastenvaunuja ylämäessä (pepputreeni), juoksen, käyn jumpissa, pilatesta, tankotanssia, vatsatanssia. Treenaan melko monipuolisesti siis.
[/quote]
Oikeen erikseen pepputreeni. Että voi naiset ollakin pinnallisia.
[/quote]
Juu.. ajattelin saada lihakset sellaseen kuntoon, että ei heti ole luut poikki, kun kaatuu, jos satun vanhaksi elämään. Pienten lasten äitinä ei pääse aina salille, niin vedän pepputreenin tai paremminkin jalkatreenin vaunujen kanssa metsässä pururadalla työntäen vaunuja ylämäkeen. P.s lapsestakin se on hauskaa.
Pinnallinen ihminen en ole, mutta haluan pitää terveydestäni huolta monella eri tavalla :-) Teen myös käsi- selkä- ja vatsatreeniä peppu (tai kutsutaan sitä vaikka alavartalotreeniksi) lisäksi.
Liikunta on minulle jokapäiväinen ilo. En liiku pinnallisuuden vuoksi, vaan siksi että haluan huolehtia terveydestäni ja haluan jaksaa touhuta ja temmeltää lasteni kanssa ja haluan opettaa lapsillenikin liikunnallisen elämäntavan.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:11"]Penkki 20kg, suorin jaloin mave 40kg, pystypunnerrus 5kg, vipunosto 4kg, kulmasoutu tanko+7,5kg, ylätalja 30kg, ojentajat taljassa 25kg, hauis 12,5kg tanko. Tossa nyt suunnilleen mitä teen painoilla, jotka on vertailukelpoisia.
Osaa oon tehnyt vuoden, osaa pari viikkoa ja loppuja siltä ja väliltä. Oma paino 60kg. Onhan noi mun painot surkeet, mutta edistystä on tapahtunut huimasti :)
[/quote]
Niin ja teen pääosin 8-12 toistoa 3-4 sarjaa.