Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääk! Pärjääkö taapero yhdellä talvihaalarilla? ov

Vierailija
26.09.2006 |

Tuolta vaatteita -palstalta luin, kuinka monia haalareita jotkut ovat hankkineet. Meillä nyt 1 v 7 kk tyttö kotihoidossa ja VAIN YKSI (kosteussuojattu) haalari. Onko jotain järkisyitä hommata toinenkin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko tehnyt väärin?????? Pitäisikö talveksi ostaa kymmenet vai kahdetkymmenet talvirukkaset, mitä sanotte? Pliis, vastatkaa pian, en kestä tätä jännitystä.

Vierailija
2/13 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on pihalla remuamiseen (ei tarvitse siis varoa yhtään), toinen on vähän siistimpi, esim kauppareissuille ja mummolavierailuille, missä siis myös usein leikitään ulkosalla. On meillä sitten vielä ihan siistit toppatakki ja toppahousut myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ollut tasan yksi talvihaalari ja tasan yksi välikausihaalari. Kun ostaa laadukkaan, kuivuu lämpimässä kylppärissä yhdessä yössä.

Vierailija
4/13 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset vaan tykkää hamstrata, tai siis saa tyydytyksen lähinnä ostelusta

Vierailija
5/13 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kauppa- ym. reissuille ollut erikseen siisti toppatakki/toppahousut-yhdistelmä.

Vierailija
6/13 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalarin lisäksi on yleensä toppatakki +housut kauppareissuja varten. Näitä voi käyttää varapukuna silloin harvoin, kun haalari on pesussa. Tai sitten voi olla sisällä...



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallisesti vastanneita. Niin mäkin ajattelin, että pitäisi yhdessä yössä kuivua.

Vierailija
8/13 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos märkä ilma niin ei kyllä yhdellä haalarilla pärjätä, vaikka olisikin kosteussuojattu. Ja mielummin ostan sen toisen haalarin kuin kökötän sisällä ja odotan haalarin kuivumista, kun lapsetkin tykkäävät pihalla olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on noita " resuamis" haalareita saatuina tutuilta, mutta ei niitä juuri tarvita. Jos on jotain liiteri / autonhuolto hommia niin sitte huonommat päälle. Mutta yleensä pihallakin paremmat. En ymmärrä miksi tolkuttoman kalliita haalareita pitäis pitää vain kaupassa/mummolassa. Toki jos ostais kauppareissuille niitä huonoja ja halpoja...

Vierailija
10/13 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä käytimme varahaalaria pari kertaa talvessa, joten ilmankin olisi pärjännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei sen varahaalarin tarvitse kallis olla...

Vierailija
12/13 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla taaperolla on laadukas kosteussuojattu haalari. Sitä ei tarvinnut pestä kuin pari kertaa viime talvena. Liat ja kurat sai pyyhittyä rätillä polvien kohdalta ja pepusta. Niitä ei saa edes pestä useasti.



Satsaa laatuun niin yksi riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan sellaisen, ettei tarvitse montaa haalaria hommata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi