Erosin ammattiliitosta, säästän yli 400 euroa vuodessa.
Monien ammattijärjestöjen jäsenmaksu on todella korkea. Erosin liitosta ja säästän noin 400 euroa vuodessa. Olen edelleen työttömyyskassan jäsen, sen kuukausimaksu on muutaman euroa. Miksi sinä kuulut liittoon? Saat täysin saman ansiosidonnaisen ja muut korvaukset työttömyystilanteessa kuulumalla työttömyyskassaan, jonka maksu on todella pieni. Mitä sinä saat esim. 400 euron summalla liitosta?
Eikö tämä ole ensimmäinen säästötoimi, mitä jokaisen pitäisi tehdä. Samalla lopetet ay-liikeen pomojen jättipalkkojen maksun. Ay-liike on kerännyt jäsenmaksuja perustamisiensa jälkeen noin 40 miljardia euroa. Oletko sinä saanut tästä osuutesi, vai onko ainoa osuutesi vuosittainen kalenteri, jonka liitostasi saat!
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:51"]
En ole koskaan kuulunutkaan liittoon. En halua tukea ay-liikkeen avoimen vasemmistolaista politiikkaa millään tavalla, enkä halua osallistua edes välillisesti vasemmiston vaalityöhön. Jos liitto olisi poliittisesti sitoutumaton, olisin valmis harkitsemaan asiaa uudelleen.
[/quote]
"Sitoutumaton" liitto? Et ilmeisesti ymmärrä alkuunkaan mistään mitään. Kas kun et vaadit Kokoomuslaista ammattiliittoa duunareille?
-Ymmärrätkö mistään mitää?
Kokoomus=EK=suuret työnantajatliitot.
Mikään liitto ei voi olla "sitoutumaton", koska aina sitoutunut jäsenistöönsä.
Uskomatonta, kuinka pihalla jotkut voi olla! Sitten kehtaavat tänne kirjoitella?
Rajavalvonta ruotsin rajalle: Tuolta löydät valmiin tekstipohjan päättäjille ja heidän s-postiosoitteensa: http://paulivahtera.fi/?page_id=610
Lähetä terveisesi heille ja vaadi että rajavalvonta otetaan käyttöön heti.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 18:47"]
Tyypillinen ay-jäärä täällä häärää. Märehditään 70-luvun asioita kouluruokailusta jne. Tulepa sieltä poterostasi tähän maailmaan.
[/quote]
AI, onko siis kouluruokailut lopetettu?
Meillä lapset ainakin saa kouluruuan, issäpäin edes asut?
Sinähän se haaveilet paluusta menneisyyteen, tsaarin aikaan, jolloin tsaari yksin päätti kaikesta.
Nyt 2010-luvulla on demokratia, oletko kuullut?
Erosin samantien kun valmistuin. Menin ensimmäiseen työhaastatteluun ja tajusin, ettei minulla ole toimihenkilönä juuri minkäänlaista tessiä tms. Työnantajan palkkatarjouskin oli tyyliin 2k/kk plus kahvit talon puolesta eli se siitä liiton neuvottelemasta edusta.
Tyhmäähänä se olisi maksaa tyhjästi monta sataa euroa vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 18:55"]
Kyllä minua harmittaisi, jos liiton jäsenmaksu menisi mökkien ja kalavesien ylläpitoon. Sekö om työtekijöiden oikeuksien puolustamista? Siksipä en liittoon kuulukaan.
[/quote]
Ei kalavesiä tarvitse hoitaa, ne pysyy siellä itsellään. Eikä rahat mene mökkien hoitoon, vaan ne odottaa, kun minulle tulee tarvetta, esim työttömyys tai lakiasiaa.
Mökillä on toki kiva käydä, kun sellainenkin samaan hintaan kuuluu. Ja vuokraa liitto sitä ulkopuolisillekin, josta saa tuloja.
-Sinäkin voit vuokrata joskus, tekisi varmaan hyvää sinulle kun olet noin kireä ja harhainen. Luonnossa rentoutuu ja ajatukset selkenee.
Kivat jatkot, koita jaksaa pinnistellä vaikka oleetkin kateellinen ja tuntuu pahalle!
-liitonmies-
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 18:55"]
Kyllä minua harmittaisi, jos liiton jäsenmaksu menisi mökkien ja kalavesien ylläpitoon. Sekö om työtekijöiden oikeuksien puolustamista? Siksipä en liittoon kuulukaan.
[/quote]
Ei kalavesiä tarvitse hoitaa, ne pysyy siellä itsellään. Eikä rahat mene mökkien hoitoon, vaan ne odottaa, kun minulle tulee tarvetta, esim työttömyys tai lakiasiaa.
Mökillä on toki kiva käydä, kun sellainenkin samaan hintaan kuuluu. Ja vuokraa liitto sitä ulkopuolisillekin, josta saa tuloja.
-Sinäkin voit vuokrata joskus, tekisi varmaan hyvää sinulle kun olet noin kireä ja harhainen. Luonnossa rentoutuu ja ajatukset selkenee.
Kivat jatkot, koita jaksaa pinnistellä vaikka oleetkin kateellinen ja tuntuu pahalle!
-liitonmies-
[/quote]
Olet todellinen prototyyppi!
saan esim. puolet siitä verohelpotuksina. saan koulutusta, asianajajan kun haluan ja ajan meidän asiaa.