Lue keskustelun säännöt.
Mihin lomalle 5-vuotiaan pojan kanssa?ov
03.10.2006 |
Jotain kivaa tekisi mieli tehdä, lähteä kahdestaan siis Suomessa jonnekin pariksi yöksi tai vaikka ulkomaillekin.
Kivoja kohteita, esim eläintarhaa yms...
Asumme Helsingissä
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on myös 5-vuotias poika, jonka kanssa haluaisin matkustella.
Ajattelin ainakin talvemmalla lähteä laskettelemaan hänen kanssaan viikonloppuisin.