Lue keskustelun säännöt.
Sinä nainen kokoa 166 cm ja 68 kg, minkä kokoisia vaatteita käytät?
Kommentit (2)
Ja 66-67 kg. Ala- ja yläosat yleensä 38/M. Joissain merkeissä/malleissa tuota pienempi ja joissain (harvoissa) isompi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käytän yleensä yläosassa kokoa s,m tai 38, alaosa koko m,l tai 40
Haluaisin olla 10kg kevyempi :(