Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettikö mies minua?

Vierailija
15.09.2015 |

Joo, olen mustasukkainen. Mutta, mies on aiemmin pettänyt, monta vuotta sitten. Tämä pistää epäilemään aina joskus.

Mies oli siis perjantaina kaverinsa kanssa iltamenoissa. Ensin olivat ottaneet pohjia kaverin hotellihuoneella kotikaupungissamme. Sieltä lähteneet kaupungille puolilta öin. Mies oli luvannut tulla kotiin klo 00. Kun heräsin klo 02, hän ei ollut tullut nukkumaan viereeni. Koitin soittaa hänelle monta kertaa ja lähetin viestinkin, jossa pyysin soittamaan. Viimeisen kerran soitin klo 03. Ei vastannut.

Heräsin uudelleen klo 05.30. Ei edelleenkään ollut tullut viereeni. Menin alakertaan katsomaan onko hän siellä. Nukkui sohvalla. Herätin hänet, herra oli tosi kännissä. Väitti ettei muista monelta tullut ja missä ollut. Sanoi käyneensä lopuksi yöpitsalla. Sanoin, että keittiössä on pöydällä hänen tyhjemtämänsä juustopakkaus ja ikkunalaudalla puoliksisyöty kinkkupakkaus. Ei kukaan suolaisen ison pitsan jälkeen hamua enää juustoa ja kinkkua. Koitin vielä kinkkua sormillani, se oli melko viileää.

Aamulla herra kertoi, että olikin käynyt syömässä hampurilaisen torilla. Että muisti pitsa-asian väärin. Kun kysyin illan seurasta, myönsi jutelleensa joidenkin naisten kanssa. Heistä ei muuten suostunut kertomaan mitään, ei kuulemma muista. Soitti kaverilleen. Sanoin että haluan kuulla mitä puhutte, se ei käynyt:puhui puhelunsa suljetun oven takana. Avasin kuitenkin oven ja pyysin herraa kysymään, moneltako olivat kaupungilta lähteneet. Kuulemma klo kahdelta.

Asiassa mättää muutama juttu:

1) mies väittää ettei muista mitään illasta, ei edes sitä ketä olivat nähneet. Yleensä hän kertoo illan kulusta. --> eikö uskalla kertoa mitään, koska kysyisin lisää. Joutuisi valehtelemaan?! On varmempaa olla puhumatta mitään.

2) mitään kuitteja ei löytynyt mistään. Ratsasin lompakon, housujen ja takkien taskut. Yleensä juomakuitteja ja taksikuitteja löytyy illan jälkeen ties mistä. Nyt ei ainuttakaan. --> onko tahalleen hävittänyt kaikki, jos kuiteissa juomia ostettu esim kolmelle tai neljälle? Tai jotain juomia, jotka ovat naisellisia, esim jotain fresitaa? Tai jos taksikuitti ajalle  klo 05 tai hinta pidemmästä matkasta?

3) mies jäi nukkumaan alakertaan. Olen joskus aiemmin sanonut, että on kätevää kun herään aina kun hän kömpii poikienreissulta viereeni, niin tiedän milloin hän on tullut. --> siksikö jäi alakertaan, etten herää , jos hän on tullut vasta joskus viiden jälkeen? Voi siis väittää tulleensa jo paljon aiemmin.

4) yöpitserian pitsa muuttui hampurilaiseksi torilla. Vaikka olisi syönyt torilla hampurilaisen ja siitä hypännyt taksiin, niin miksi olisi sittenkin vielä syönyt juustoa ja kinkkua. Hamppari on niin iso, ettei sen jälkeen jaksa muuta. Miksi mies valehtelisi syöneensä hampurilaisen, jos ei ole sellaista tai muutakaan ulkona syönyt? Koska teki jotain muuta silloin??? 

5) Vastasi puhelimeen klo 05.30. Puhelin oli värinällä koko yön. Kysyin, että jos olit kotona jo klo 02 jälkeen, niin miksi et silloin vastannut puhelimeen, kun soitin monta kertaa? Selitys kuului, etten havahtunut sohvalta värinään silloin. --> epäilen ettei vastannut, koska oli vielä baarissa tai jossain muualla silloin. Jos on ollut naisseurassa, niin silloin ei voi vastata vaimon puheluihin.

6) kinkkupaketti ikkunalaudalla oli klo 06.30 viileä. Jos se olisi ollut siinä edeltävät 4 h, se olisi ollut huoneenlämpöinen.

Auttakaa siskot! Millä ongin totuuden selville?! Meinasin testata, että valitan alapään kirvelyä viikon päästä ja katson miten reagoi. Edellisellä kerralla kun petti, ei yhtään pelännyt tartuttavansa mulle mitään. Miten muuten voisin häntä koittaa käräyttää?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:09"]Ennemmin hänen kanssaan kuin työttömän luuserin. Erittäin hyvin menestynyt mies ja elämä sen mukaista. Pulmana se, että moni muukin hänet ottaisi, ainakin sen jälkeen kun hän on saavutuksillaan ja varallisuudellaan kehuskellut.... :( ap [/quote] Miten tuollainen häiriintynyt kyttääminen auttaa tässä tilanteessa?

[/quote]

En voi sille mitään, että minulla on aivot ja osaan ajatella. Tuossa yössä on kaikki väärin. Mies on pettänyt aiemmin. Vielä tyhmempi olisin, jos en havaitsisi mitään pulmaa tuossa yössä. Mies on todnäk narsisti. Oikein odotan, että hän tekee ison mokan, että mulla on hyvä syy lähteä. ap

Vierailija
22/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:09"]Ennemmin hänen kanssaan kuin työttömän luuserin. Erittäin hyvin menestynyt mies ja elämä sen mukaista. Pulmana se, että moni muukin hänet ottaisi, ainakin sen jälkeen kun hän on saavutuksillaan ja varallisuudellaan kehuskellut.... :( ap [/quote] Miten tuollainen häiriintynyt kyttääminen auttaa tässä tilanteessa?

[/quote]

En voi sille mitään, että minulla on aivot ja osaan ajatella. Tuossa yössä on kaikki väärin. Mies on pettänyt aiemmin. Vielä tyhmempi olisin, jos en havaitsisi mitään pulmaa tuossa yössä. Mies on todnäk narsisti. Oikein odotan, että hän tekee ison mokan, että mulla on hyvä syy lähteä. ap
[/quote]

Voithan sinä lähteä jo nyt. Kirjoituksestasi päätellen siihen on oikein hyvä syykon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:13"]

[/quote]

[/quote]

Voithan sinä lähteä jo nyt. Kirjoituksestasi päätellen siihen on oikein hyvä syykon.
[/quote]

Syykin*

Vierailija
24/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksat setviä tuota? Pitää päättää luottaako toiseen vai ei. Ilman luottamusta ei voi olla suhteessa. Silloin on vaihtoehtona ero. Ero tai luottamus. Toki luottamuksen eteen voi tehdä töitä esim pariterapian avulla, mutta jos mustasukkaisuutesi kumpuaa sinun omasta riittämättömyyden tmv tunteesta, niin ongelmaa tuskin voi hoitaa kuntoon siinä parisuhteessa. Miehistä ei kannata olla mustis. Ne menee ja tekee jos on mennäkseen. Jättäkää sellaiset miehet. Mielummin yksin kuin huonossa suhteessa missä joutuu tuntemaan mustasukkaisuutta.

Vierailija
25/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

onko tää kirjotus nyt ihan totta? Kuka oikeasti edes käyttäytyy noin? Ja minkä helkutin takia olette edes yhdessä? 

Vedäppä kuule itse kännit ja yritä itse muistaa niitä, (oliko kuitteja, missä meni tai kelle jutteli, mitä helvetein väliä sillä on?!?! )illan tapahtumia jälkeen päin. Mä en kylä päivääkään kattelin tollasta ämmää joka hengittää niskassa. Aikuinen mies pitää hauskaa ja menee, ja en kyllä ihmettele miksi on pettänyt, sä olet ihan skitso!!!

Vierailija
26/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:14"]

On niitä muitakin miehiä vapailla markkinoilla kuin "työttömiä luusereita"? Vai etkö saa sen parempaa? Miten olet sitten Herra Varakkaan Ja Menestyksekkään kanssa päätynyt yhteen? Paskatrolli.

[/quote]

Olemalla mukava, korkealle koulutettu ja helv hyv näk nainen ;) ap

Vierailija
27/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin jaksaisin syödä kinkkua ja juustoa vaikka olisinkin käynyt pizzalla/hampurilaisella yöllä. Johan siinä menee aikaakin ennen kuin on kotona.

Ja muuhun: Lopettakaa tuo naurettava "suhteenne".

Vierailija
28/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestäsi en voi tietää, mutta itsellä kaikki nuo "mättävät" jutut (paitsi viimeinen) selittyisivät yksinkertaisesti liialla juomisella. Jos olen ollut kovassa humalassa, en muista (ainakaan aluksi) edes kävinkö pizzalla vai hampurilaisella. Jollain kinkun lämpötilalla et voi pettämistä perustella. Joka tapauksessa petti miehesi tai ei, hänen kannattaisi pysyä kaukana sinusta.
M29

Vierailija
29/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:16"]Olet sinä melkoinen sherlokki :D :D Voi ukkoparkaa. Teippaa sille videokamera otsaan  ensi kerralla niin ei jää mitään arvailujen varaa.
[/quote] Ai että pettäjä on se pieni raasuparka? Nainenhan siihen on aina syypää alunperinkin jos mies sattuu pettämään, av-logiikkaa parhaimmillaan.

Vierailija
30/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi vaan erota jos mies pettää? Ei tuollainen suhde voi sinusta olla hyvä

Vierailija
31/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saatana. Paras aloitus vähään aikaan! Kiitos ap! Viileä kinkkupaketti... 

Äsken mulla oli paska päivä, paska fiilis mutta nyt taidankin hilpaista lenkille! Kiitos ap, toit iloa päivääni :) 

P.S toivotaan, ettei se sika pettänyt.

Vierailija
32/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus kysellä ja epäillä, kun kerran olette suhteessa. Epäilyksen kanssa ei kuitenkaan kannata jäädä jatkamaan suhdetta, jos uskottavaa selitystä ei tule tai epäilys ei hellitä. Mieluummin ero ja sellainen mies seuraavaksi, johon tunnet voivasi luottaa.

Vierailija
33/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:16"]Olet sinä melkoinen sherlokki :D :D Voi ukkoparkaa. Teippaa sille videokamera otsaan  ensi kerralla niin ei jää mitään arvailujen varaa. [/quote] Ai että pettäjä on se pieni raasuparka? Nainenhan siihen on aina syypää alunperinkin jos mies sattuu pettämään, av-logiikkaa parhaimmillaan.

[/quote]

Jos kotona on kaikki hyvin, ei ole syytä pettää. Eli oikeassa olet.

Vierailija
34/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti petti ja sai hyvää pesää, ja et sais jatkossakin.. Sä olet ihan kauhee ämmä!! 

Vierailija
35/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain mätää tossa on selvästi...Jos kerran kinkkukin oli vielä sormituntumalla kylmää, niin ei ollut äijä tosiaan vielä kovin kauaa siinä sohvalla maannut...Antennit pystyyn!

Vierailija
36/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:16"]Olet sinä melkoinen sherlokki :D :D Voi ukkoparkaa. Teippaa sille videokamera otsaan  ensi kerralla niin ei jää mitään arvailujen varaa.
[/quote] Ai että pettäjä on se pieni raasuparka? Nainenhan siihen on aina syypää alunperinkin jos mies sattuu pettämään, av-logiikkaa parhaimmillaan.
[/quote]
Ei, vaan tuollainen kyttääminen ei ole tervepäisen ihmisen touhua.

Vierailija
37/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:28"]

Ai saatana. Paras aloitus vähään aikaan! Kiitos ap! Viileä kinkkupaketti... 

Äsken mulla oli paska päivä, paska fiilis mutta nyt taidankin hilpaista lenkille! Kiitos ap, toit iloa päivääni :) 

P.S toivotaan, ettei se sika pettänyt.

[/quote]

ole hyvä :) toisille on aina kiva tuottaa iloa ;) ap

Vierailija
38/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee exä mieleen, tulin kerran salilta tie toiselta puolelta, jonne ikkunastamme näki ja menin kotona suoraan tietysti suihkuun kun en viitsinyt salilla käydä (kun siis asuin tien toisella puolen).

No suihkusta tullessa akalla oli hikiset kalsarit kädessä, jotka heitti naamalleni ja sanoi että " olet taas ollut panemassa huoriasi"... Että silleen. Kotoa siis näkyi salille sisään.

En pettänyt kertaakaan lyhen suhteemme aikana, mutten pystynyt silti kokoajan olemaan epäilyksen alla eli ero. 

Jotkut akat on sairaita.

Vierailija
39/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:16"]Olet sinä melkoinen sherlokki :D :D Voi ukkoparkaa. Teippaa sille videokamera otsaan  ensi kerralla niin ei jää mitään arvailujen varaa. [/quote] Ai että pettäjä on se pieni raasuparka? Nainenhan siihen on aina syypää alunperinkin jos mies sattuu pettämään, av-logiikkaa parhaimmillaan.

[/quote]

Jos kotona on kaikki hyvin, ei ole syytä pettää. Eli oikeassa olet.
[/quote] Miehellä on vastuu siitä kenessä munaansa uittaa. Jos ei riitä oma vaimo siihen harrastukseen niin sitten eroaa jos on kerran niin paska suhde. Mikään, kertakaikkiaan mikään EI ole hyvä syy pettämiselle eikä sitä laiteta toisen syyksi!

Vierailija
40/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:16"]Olet sinä melkoinen sherlokki :D :D Voi ukkoparkaa. Teippaa sille videokamera otsaan  ensi kerralla niin ei jää mitään arvailujen varaa.
[/quote]
Ei, vaan tuollainen kyttääminen ei ole tervepäisen ihmisen touhua.
[/quote] Vai on (pettämisestä aiheutunut) kyttääminen on pahempi asia kuin itse pettäminen, ei jeesus oot sairas itse!