Heräsin ja mun naama on PALANUT, siis ikään kuin auringossa kärtsännyt mitä helv ettiä
Naamaan sattui ja menin katsomaan niin mun posket ja nenä on ihan punaset ja hilseilee!
Kommentit (18)
Korona, nyt vaan jäät kotiin lepäämään.
Oletko ollut hiihtämässä järven jäällä ilman aurinkorasvaa? Lumi heijastaa auringonsäteet.
Lapissa ainakin naama punotti hiihtelyn jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Allergiaa, mitä olet syönyt?
Öööh.. lasagnea, kauraleipää, kahvia. Samaa mitä olen syönyt ennenkin. Aloittaja
Käytätkö retinolia? Se saattaa käyttäytyä tuolla tavoin
Kosmetiikka? Mitä laitoit naamaasi, myös rasvat?
Joku ihonhoitotuote, erityisesti, jos on salisyylihappoa tms. kuorivaa ainetta, niin olet allergisoitunut sille. Itse käytin salisyylihappoa sisältäviä tuotteita koko teini-iän onnistuneesti. Yhtäkkiä heräsin eräänä aamuna 23-vuotiaana siihen, että naama oli punainen ja iho täysin hilseillyt. Lisäksi kasvot olivat todella turvonneet. Ihan kuin olisin ollut jossain onnettomuudessa.
V enäläiset käyneet m yrkyttämässä sut?
Jos oot ollut eilen auringossa, tänään vasta kaduttaa.. mutta paistoiko eilen aurinko missään.
Voisko olla ruusu tullut kasvoihin?
Eihän vain ole aurinkoihottuma? Mulle tuli viime vuonna jo helmikuussa. Tosin hilseily ei kyllä siihen viittaa. Mutta toki iho voi palaa tähänkin aikaan, jos ulkoilee aurinkoisessa säässä. Hanki heijastaa UV-säteilyä voimakkaasti. Oletko aloittanut jonkin lääkityksen? Jotkut lääkkeet edesauttavat ihon palamista.
On sattunut liian vahva linjamentti käyttöön.