Lapseni 2v tuli hoidosta kaverilta, iso PUREMAJÄLKI kädessä-
Kaveri sanoi, että lapselleni ja hänen 5v lapselleen oli tullut riitaa, jolloin tämä isompi ois haukannu kiukustuksissaa, Mitä enemmän jälkeä katson, sen enemmän epäilen sitä 5vuotiaan tekemäksi (on siis liian iso). Lapsi valittaa särkyä, Pamol F olen antanut mutta... Tekis niin mieli mennä viemään lapsi päivystykseen, jossa tsekkaisivat tuon?
Kommentit (26)
No ap mitä lääkäri sanoi? Vai olikohan tää taas provontynkä.
Puritko siis itsellesi myös jäljen käteen testimielessä? Mitä arvelet lääkärin ajattelevan teistä jos näkee sen?
Mietippä, siitä saattaa jäädä vaikka MUSTELMA
Niin kuka sitä sitten mielestäsi on purrut?
Vie ihmeessä. Luultavasti lääkäri näkee onko aikuisen vai lapsen jättämä jälki. Jos et tarkistuta asiaa, et ikinä luota ystävääsi. Jos se taas osoittautuu aikuisen tekemäksi, niin tuollainen joutaa vastaamaan teostaan. Puse itse omaan käteesi ja vertaa. Luultavsti maitohampaat ja aikuisen kulmahampaat eroavat toisistaan. Voi tilata ajan kun pelkäät jotain infektiota ja sitten vasta vastaanotolla puhut epäilyistäsi.
että joku äiti purisi naapurin lasta? tai lasta noin yleensäkin?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:13"]
Vie ihmeessä. Luultavasti lääkäri näkee onko aikuisen vai lapsen jättämä jälki. Jos et tarkistuta asiaa, et ikinä luota ystävääsi. Jos se taas osoittautuu aikuisen tekemäksi, niin tuollainen joutaa vastaamaan teostaan. Puse itse omaan käteesi ja vertaa. Luultavsti maitohampaat ja aikuisen kulmahampaat eroavat toisistaan. Voi tilata ajan kun pelkäät jotain infektiota ja sitten vasta vastaanotolla puhut epäilyistäsi.
[/quote]
sorry vähän sekavasti kirjoitettu. Pure jälki itsellesi ja vertaa sitä lapsen jälkeen. Siitä varmaan näet jo pureman koko eron yms. Ja huolestuminen pureman tulehtumisesta on ihan normaalia, tämä siis jos et kehtaa ääneen epäillä purijan olevan aikuinen. Tulkitsin aloituksen, että lapsen hoitajaa epäillään puremisesta. Vaikea uskoa, mutta kaikkea kamalaa tapahtuu.
Vie lapsi näytille terveydenhuollon ammattilaisille, näin ollen saat ainakin mielenrauhan itsellesi.
Haluan kuitenkin kertoa, että olen omin silmin nähnyt kun kaverin (silloin reilun 1 v) puri omaa lastani (silloin reilu 2v) selästä niin jälki oli todella iso. Siitä kohtaa oli jopa pala pois ja en ikinä olisi voinut uskoa sitä 1 vuotiaan lapsen tekemäksi, jos en olisi itse sitä omin silmin nähnyt. Tämä vain muistutuksena, että älä vielä tuomitse kaveriasi.
Halooo? Joo se sun kaveri on varmasti purrut sun lasta.
Olen lapsen kanssa päivystyksessä nyt. Ja siis todellakin epäilen aikuista purijaksi :( Jälki on niin iso. Paras lienee ulkopuolisen tutkia nyt, kun jälki vielä selkeästi näkyvissä. ap
Kerrankos sitä toinen lapsi saattaa purra, mutta aikuinen?! Toki asiasta olisi pitänyt kertoa. Jos ei ole edes huomannut?! Puhuminen ystävän kanssa yliarvostettua?!
Epäiletkö tosissasi aikuisen purreen lastasi? Vielä ihminen, jolle olet luottanut lapsesi hoitoon, oma kaverisi?
:DD Voi luoja sentään. Miksi kukaan aikuinen PURISI lasta?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:55"]
Epäiletkö tosissasi aikuisen purreen lastasi? Vielä ihminen, jolle olet luottanut lapsesi hoitoon, oma kaverisi? :DD Voi luoja sentään. Miksi kukaan aikuinen PURISI lasta?
[/quote]
Haluatko todella, että laitan sulle linkkejä moisiin tapauksiin?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:04"]
"Tapauksiin" tirsk.
[/quote]
tirsk tirsk siellä nyt tirskuu joku pumpulissa kasvanut pikku teini (toivottavasti ei äiti sentään).
Kyllä, aikuiset purevat lapsia - newsflash?. Nopeella googletuksella löysin jo 6 tapausta, mutta ehkä se on sulle poloiselle liiaan rankkaa luettavaa, joten en linkkaa
Ei kai kukaan normaali 5-vuotias pure pientä lasta? Päässä vikaa kakaralla, en jättäisi hoitoon ja puhuisin ystävän kanssa.
Voi luoja. Olisko joku nyt pikkuisen paranoidi?
Tule ap kertomaan miten lääkärissä meni.