Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, tai paremminkin loukkaa miesten pienet huomiot ulkonäöstä

Vierailija
29.03.2022 |

”Sulla on sellainen ja tällainen se ja se ruumiinosa”. Jopa suurin osa miehistä, joita olen tapaillut, on tehnyt tällaista pientä huomauttelua ja kehon yksityiskohtien analysointia. Siis esim. kommenttia hampaista, käsivarsien tai jalkojen paksuudesta, karheista kohdista ihossa, varpaiden pituudesta... jotkut ovat puristelleet jotain kohtaa tavalla, jonka on ollut tarkoitus viestittää, että kehoa pitäisi muokata paremmaksi. Voisi vaan olla sanomatta mitään ja jos pitää yksityiskohtiin puuttua, niin kehua kauniiksi niitä osia, joita pitää kauniina. Olen siis ihan nätti ja hoikka nainen (162/55) ja itse kehun miestä, jos hänestä pidän. Nykyään jää tapailu siihen, jos mies syynää ja kommentoi, kiitos vaan!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi myös huomauttaa että olet turhan herkkänahkainen.

Vierailija
42/42 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä miesten lisäksi niitä naisia jotka leikkelee itsestään täydellisiä ja niitä jotka muokkaa kuviaan ja meikkaa kaiken huonon piiloon ja muutenkin keskittävät aikansa ja voimavaransa ulkonäkönsä puleeraamiseen. Julkaistaan täydellisen kauniita kuvia vuodesta toiseen. Miehet ei ymmärrä että kuvat on huijausta vaan alkavat vaatia samaa tasoa todellisessa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi