Ärsyttää, tai paremminkin loukkaa miesten pienet huomiot ulkonäöstä
”Sulla on sellainen ja tällainen se ja se ruumiinosa”. Jopa suurin osa miehistä, joita olen tapaillut, on tehnyt tällaista pientä huomauttelua ja kehon yksityiskohtien analysointia. Siis esim. kommenttia hampaista, käsivarsien tai jalkojen paksuudesta, karheista kohdista ihossa, varpaiden pituudesta... jotkut ovat puristelleet jotain kohtaa tavalla, jonka on ollut tarkoitus viestittää, että kehoa pitäisi muokata paremmaksi. Voisi vaan olla sanomatta mitään ja jos pitää yksityiskohtiin puuttua, niin kehua kauniiksi niitä osia, joita pitää kauniina. Olen siis ihan nätti ja hoikka nainen (162/55) ja itse kehun miestä, jos hänestä pidän. Nykyään jää tapailu siihen, jos mies syynää ja kommentoi, kiitos vaan!
Kommentit (42)
Nykypäivä on vaan sitä ulkonäkö ulkonäkö ja vielä kerran ulkonäkö. Yh pinnallista.
Olet tekemisissä vääränlaiseen miesten kanssa. Nosta rimaa, etsi vain älykkäitä ja hyväkäytöksisiä miehiä.
Tuollaiset on sellaisia vähän yksinkertaisempia tapauksia/sosiaaliset taidot heikot.
Kertoo jotain älykkyydestä jos loukkaavasti ulkonäköä kommentoi eikä ole tahdikkuutta. Yleisesti ottaen ei pitäisi olla pinnallinen ihmisen vaan henkisesti kehittynyt, mutta tämä taitaa nykyisin olla jo harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Minälainen itsetunto sulla on?
Olen eri ja mulla on ihan hyvä itsetunto - ei se mitenkään estä junttien kommentteja.
Kysyt miehiltä saman kuin tässä ja katso millaisia hauskan kirjavia reaktioita heiltä tulee.
Mitä tulee toisen ulkonäöstä huomautteluun, se on houkkamaista. Ainoa poikkeus tässä on se, että sulla roikkuu vessapaperia housuista, pinaattia hampaassa, räkää poskella tai muuta helposti korjattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, koska en tällaisia kommentteja halua kuunnella vaan hankin ennemmin mieltä ylentävää seuraa.
Huomautan vain, jos jokin näyttävä tekeminen voi aiheuttaa pitkällä aikavälillä ongelmia,
esimerkiksi kun joku, mies tai nainen, nojaa kätten varassa ylitaittuvin nivelin sillä tavoin
ulkotaipeet yli 200 asteen kulmassa.
Ilkeän näköistä, napsahtaa poikki, pelkään.
Jos joku on menossa ihmisten ilmoille, ja hänen kasvoissaan on joku hitsin untuva jostain,
kuinka moni huomauttaisi? Minä ensimmäisenä. Joku tuntematon kulkee edellä reppu auki.
"Hei, tiedätkö, reppusi irvistelee."
Yh joo tiedän ihmistyypin. Nää on niitä jotka kysyy rintavalta heti ensimmäisellä tapaamisella "onks noi silikonit?" Vähä-älyisen vaikutelman antavat itsestään.
Yhdessä vaiheessa olin 46-kiloinen ja siltikin mies tuli heiluttelemaan ns. allejani. Hänestä oli kuulemma hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, koska en tällaisia kommentteja halua kuunnella vaan hankin ennemmin mieltä ylentävää seuraa.
Just näin. Ei hyvä itsetunto sitä tarkoita ettei koskaan ärsyyntyisi typerän käytöksen takia.
Pahimpia ovat toki tuollaiset kommentoijat, mutta itse pidän ikävänä ja loukkaavana myös tapaa, jossa mies katseellaan ilmaisee sen, että naisessa on "virheitä", esim. reisien tai takapuolen tai nenän tai korvien tai sormien tuijottaminen jne. Jotkut myös tarkkailevat arvostelevalla katseella naisen liikkeitä. Aika loukkaavaa, harva meistä kuitenkaan on täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Näillä miehillä on ollut kaikenlaisia epätäydellisyyksiä: hammasvakoa, tummia silmänalusia, kaljuuntuvat hiukset, isoja luomia kasvoissa... Ja olen pitänyt noita piirteitä miehissä kauniina.
Nyt särmää hei ap :). Pistä reilusti vastapalloon havainnoistasi vaikka ei luonteeseesi kuulu ihmisten arvostelu, ehkä järkevimmille teet palveluksen ja he oppivat siitä, että jokainen meistä on erilainen.
-Mr Mister
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia ovat toki tuollaiset kommentoijat, mutta itse pidän ikävänä ja loukkaavana myös tapaa, jossa mies katseellaan ilmaisee sen, että naisessa on "virheitä", esim. reisien tai takapuolen tai nenän tai korvien tai sormien tuijottaminen jne. Jotkut myös tarkkailevat arvostelevalla katseella naisen liikkeitä. Aika loukkaavaa, harva meistä kuitenkaan on täydellinen.
Joo sen näkee katseesta. Siinä on sellainen fiilis, että miehen mielessä on joku täydellisen naisen kuva, mahdollisesti prnokuvastoa, ja nyt minä naisena olen pettymys enkä kiihota, koska en ole täydellinen esine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä miehillä on ollut kaikenlaisia epätäydellisyyksiä: hammasvakoa, tummia silmänalusia, kaljuuntuvat hiukset, isoja luomia kasvoissa... Ja olen pitänyt noita piirteitä miehissä kauniina.
Nyt särmää hei ap :). Pistä reilusti vastapalloon havainnoistasi vaikka ei luonteeseesi kuulu ihmisten arvostelu, ehkä järkevimmille teet palveluksen ja he oppivat siitä, että jokainen meistä on erilainen.
-Mr Mister
No en kyllä tiedä. Minusta tämä on perusasia ja heijastelee mahdollisesti laajempaa valkeutumattomuuden tasoa. Voihan sitä kerran kokeilla, mutta nykyään haluan kyllä puhua ihan suoraan tunteistani enkä lähteä mihinkään silmä silmästä -touhuun. Lapsuudenperheessäni oltiin sarkastisia ja nokittelevia, ja nyt haluan olla aito ja herkkä. Tämän voin miehelle kerran selittää.
Gentleman ei tuollaista harrasta. Kukaan ei ole täydellinen. Sen tajuaa jokainen.
Tuollainen huomauttelu on niin alatyylistä kuin olla ja voi. Sinuna muuttaisin miesmakua.
M29
Vierailija kirjoitti:
Gentleman ei tuollaista harrasta. Kukaan ei ole täydellinen. Sen tajuaa jokainen.
Tuollainen huomauttelu on niin alatyylistä kuin olla ja voi. Sinuna muuttaisin miesmakua.
M29
Ihana vastaus. Kiitos.