7. luokkalainen joutui jälki-istuntoon koska
oli kirjoittanut läksyjen vastaukset ruutuvihkon väärälle sivulle. Oli siis jäänyt yksi aukeama tyhjäksi vahingossa. Itse läksytehtävät olivat oikein kylläkin.
Mun mielestä aika outo syy jälkälle mutta näin opettaja ilmoitti käyneen ja tästä syystä jälkeä antaneen. Miksi toi rangaistus tuntuu musta ja varmasti mun 7.luokkalaisestakin oudolta? Vaan eipä tuon auta muu kuin kärsiä rangaistuksensa kun kerran sellainen on määrätty..
Kommentit (49)
En usko että olen opettajan suututtanut tai että edes lapseni olisi. Uusi koulu ja uudet opettajat, joten osa toimintatavoistakin siis uusia väkisinkin. Ei tää tosiaan maata kaada mutta tuli tunnolliselle lapselle ja kieltämättä mullekin, yllätyksenä. Eiköhän lapsi osaa olla vastaisuudessa tarkempi sitten. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 13:17"]
Eipä sinulle ollenkaan juolahtanut mieleen antaa opettajalle palautetta siitä, että kuseessä oli niin pieni lipsahdus, että onko todella sen jälki-istuntotunnin arvoinen.
En taas usko tätä provoa, kun olen sen verran sekä opettanut että omien lasten koulunkäyntiä seurannut. Onko tämä osa opettajien mustamaalausta vai mistä on kyse?
En minä väitä että ei mielivaltaisia opettajia olisi olemassa, mutta jotain rajaa sentään! Joku tässä tarinassa ei nyt täsmää, eli jos jälki-istunto on todellinen, niin siihen on joku muu syy kuin yhden vihkoaukeaman jättäminen väliin. 14:n omien lasten kokemukset ovat epäilemättä lasten kertomia.
Lohdutakoon teitä vanhempia se tieto, että emme me koulussa usko kaikkea, mitä teidän lapsenne kertovat koulussa kotona tapahtuneista.
[/quote]
Se että opettajat eivät yleisesti ole näin mielivaltaisia ei tarkoita etteikö myös muutama liioittelija opettajienkin ammattikuntaan mahtuisi.
Kummallista että jokaiseen tarinaan tulee näitä "tunnen heikäläisiä pitkälti puolenkymmentä kappaletta eivätkä he käyttäydy noin, tarina on siis valetta".