Mikä elokuva on syöpynyt mieleesi ikuisiksi ajoiksi?
Itse en osannut valita yhtä. Possession (1981) Green mile Unelmien sielunmessu Inside (2007 Ranskalainen) Kellopeliappelsiini Marttyyrit (Alkuperäinen) Audition
Kommentit (484)
Poikani Kevin, tosin kirjana sekin paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen espanjalainen elokuva kuin REC! jäänyt mieleen adrenaliinia nostattavana ja pelottava loppu. Vähän erilainen ”zombi” leffa.
Täällä on mainittu nuo kaikki pahimmat kuten Serbian film, joita en ole kyllä itse katsonut.
The Holy Mountain on mieleenpainuva psykoosit tulille -tason teos.
Syy miksi REC tuntuu vähän erilaiselta on varmaankin se, kun se ei ole amerikkalainen.
Amerikkalaisissa ja eurooppalaisissa elokuvissa on huomattavan erilaiset ilmeet.
Psyko ja suihkukohtaus, aukaisen silmiäni, vaikka shampoo valuu kirvelevänä niihin. Mutta pahinta on sen filmin musiikki, viulujen sirklaus saa niskakarvat pystyyn. Hrrr...
Pekka ja Pätkä n**kereinä ehdottomasti paras elokuva.
Vierailija kirjoitti:
HEI KOMMENTTINI OLI ASIALLINEN!
KYLLÄ saa IHMETELLÄ , Miksi Juuri nyt näytetään Venäjän vallan aikasia SF filmejä!
Nuoriso ei Ymmäryä että SF on Suomi Filmi.
Ja Suomi on Ollut Historiansa aikana Venäjän vallan alla!
Myös Ruotsin vallan alla On
Nuorilla Jäänyt Historia opiskelu väliin.
Siinä Ei ole mitään Pahaa
Kun aloittaja Kysy mikä elokuva on syöpynyt mieleen.
JA NINÄ KERTOIN OMANI;
Että ihmettelen miksi näytetään nyt Venäjän vallan aikasia elokuvia.
Kuten Kuisma Ja Helinä on!
Kun V näjä sotii Ukrainan kanssa
Ei minusta olisi Hyvä nyt näyttää vaan jotakin muuta Kotimaista elokuvaa Päivällä.
nyt kyllä pomppas,mitä sä sekoilet...vuosiluvut haltuun!
Bad taste.
Klassikko. Löytynee enää vain netistä. Suosittelen.
Elokuva Melankolia.
Selasin tv-kanavia ja jäin vahingossa katsomaan kyseistä elokuvaa yhtään tietämättä mistä on kyse. Huomasin että meneillään olleissa häissä oli tosi outo tunnelma. No maailman loppuhan siitä sitten tulikin.
Unelmien Sielunmessu, todella masentava.
Bad Taste, todella sekopäinen.
Meille näytettiin lukion uskontotunnilla 90-luvulla jokin jeesusleffa. En muista siitä muuta kuin että osa kohtauksista tapahtui nykyajassa ja jossain metrotunnelissa. En ole uskonnollinen, mutta olin ihan transsissa elokuvan jälkeen.
Henkien talo
Paistetut vihreät tomaatit
Iljettävin Syvä joki
En varmaankaan ihan sekopäisimpiä ole edes nähnyt, eikä suurin osa elokuvista jää mielenpäälle vaivaamaan edes hyvällä tavalla. YouTubesta löysin tylsällä junamatkalla jollain keskustelupalstalla kauhistellun ja hehkutetun taide(?)elokuvan Begotten, ja se jäi jollain tasolla mieleen, ehkä harvinaisen härön kuvankäsittelyn ja tajunnanvirralta vaikuttavan juonen vuoksi.
Pekka ja pätkä Neuvostoliitossa
Sellainen espanjalainen elokuva kuin REC! jäänyt mieleen adrenaliinia nostattavana ja pelottava loppu. Vähän erilainen ”zombi” leffa.
Täällä on mainittu nuo kaikki pahimmat kuten Serbian film, joita en ole kyllä itse katsonut.
The Holy Mountain on mieleenpainuva psykoosit tulille -tason teos.