Ruokasoodalla laihtuu
nyt sekin on todettu.
0,5 tl päivässä ja paino tippuu 0,5 kg per päivä
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokasooda on vähän sama kuin söisi tennistä joka päivä. Jokainen voi miettiä, kuinka terveellistä se on.
Tennistä = tennistä...
Ei saakeli tennistä = RENNIETÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokasooda on vähän sama kuin söisi tennistä joka päivä. Jokainen voi miettiä, kuinka terveellistä se on.
Tennistä = tennistä...
Ei saakeli tennistä = RENNIETÄ
Ihmettelinkin että mitähän tennispalloa. Mutta olisin varovainen ruoksoodan kanssa, koska siinä on paljon natriumia. Se voi nostaa verenpainetta. Eikä ainakaan sovi, jos jo valmiiksi korkea verenpaine tai munaisten vajaatoimintaa.
Munuaisten vajaatoimintaa siis :-)
Tennistä = tennistä...