Mitä toivot joululahjaksi?
Vähän aikaista tätä toki on kysellä, mutta mikä olisi sinulle mieluisin joululahja? Arvostatko jotain käytännöllistä, vai kenties jotain, johon on käytetty ajatusta/aikaa, tai onko kenties ihan silkka krääsäkin mielestäsi OK? Tai kenties jotain sellaista luksusta, mistä itse et haluaisi maksaa, mutta jota kuitenkin haluaisit?
Kommentit (19)
http://rautaportti.fi/kyparat_haarniskat_ja_kilvet/kilvet/normannikilpi_ristivahvikkeella
Tämän haluaisin joululahjaksi. Pari miekkaan löytyy jo mutta tuo kilpi olisi kyllä kiva lisä kokoelmaan.
Mikä tämän kilven funktio on? Onko kyseessä pelkkä koriste, ja mihin olet ajatellut tämän sijoittaa?
Jos minulla olisi jo kaikki tarpeellinen, niin arvostaisin ehdottomasti aineettomia lahjoja, matkoja, elämyksiä, jne. Krääsää en halua.
Minulla kuitenkin on kaikki kodinkoneet ja huonekalut 10-20v. vanhoja, että edes yhden päivitys uudempaan olisi mieluinen lahja. Läppärini vetelee viimeisiään, joten ehkä ostan itselleni uuden sellaisen.
Anttia tai rakkautta, mieluiten samassa paketissa. Siis aikuisten oikeasti, toivooko aikuiset vielä joululahjoja? En mä ainakaan. Mitä haluan voin ostaa itsekin. Pari tonnia käteistä ois kiva, mutta niin persoonaton, että sukat vaikkapa ois ihan kivat. Ja joku levy. Tai kirja. Jos jonkun on pakko jotain antaa.
No itse olen vähän huonosti toimeentulevana toivonut lahjaksi mm. autoon uudet renkaat ja tukanleikkuukoneen, parturilaskujen säästämiseksi. Ja nuori aikuinen olen. Molemmat sain, ja olin ikionnellinen, kun olisi ollut vaikeuksia muuten, tai ei olisi ollut varaa niin laadukkaaseen tavaraan kuin mitä sain.
Pyydän läheisiltä ymmärrystä sitä kohtaan että lähden jouluksi pois suomesta, sillä en voi sietää joulua
Haluan jotain käytännöllistä. Tänävuonna ajattelin pyytää pukilta sähköhammasharjaa ja ehkä pientä sponsorointia että saan ostettua iskuporan :)
Mä tykkään kaikesta, joka on oikeasti valittu/tehty mua varten. Se että lahjan antaja on oikeasti yrittänyt miettiä, mikä ilahduttaisi, antaa hyvän mielen. :)
No, enpä sellaisia kyllä yleensä saa, vaan joudun aina sanomaan selvän tavaran , mitä lahjaksi haluan. Silloin on oikeastaan ihan sama, vaikka en saisi mitään.
Uuden, liukastumattoman joogamaton. Siinä kaikki.
Uusia leikkuulautoja keittiöön olisi kiva lahja (kokkaan paljon).
En siis vaadi näitä seuraavia, vaan ne ovat lahjaideoita vanhemmille~
*Netflix tunnukset
*Rannekello
*Urheilukuulokkeet
*Bluetooth kaijutin
*Victorias secret hajuvesi
*Suklaata
*Sisustusjuttuja
*Meikkejä
Toivon sopua Israelin ja Palestiinan välille. Pliis, Joulupukki, täytä toiveeni.
Leffalippuja
Salmiakkisuklaata
Villasukkia
Nainen 23
Toivon useammasta sarjasta viimeisintä kautta, kun netflix ei niitä näytä (vielä).
Toivon kirjoja, erityisesti yhtä, jota ei löydy kirjakaupoista.
Hajuvesi tai koru olisi kiva myös, mutta näitä tuskin saan.
Kattiloitakin tarvitsisin.
Sisustustarvikkeita
Urheiluvaatteita
Meikkejä
Suklaata
Tyttö 16v
Mä toivon jbl pulse 2 kaijutinta ja sit daniel wellington rannekelloa :)
Jotain tarpeellista ja jotain hemmottelua. Ah, olisi jo joulu..oon niin jouluhösääjä.