Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen työkaveri päättää meilinsä "sukupuoliterveisin, X.X." Häirintää?

Vierailija
29.03.2022 |

Kehtaako tuollaisesta nostaa ns. meteliä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välitä viesti esimiehellesi.

14 hengen tiimin ryhmäpäällikkönä täytyy kyllä todeta, etten kovin korkealle arvostaisi työntekijää, jota tulee tällaisesta asiasta minulle nillittämään. 

Täällä toinen pikkupomo, ja välilä on vaikea pitää naama peruslukemilla kun alaiset kehittävät draamaa jostain naurettavista pikkuasioista. Siinä pitää sitten kieli keskellä suuta miettiä miten voin uskottavasti nuhdella *Pekkaa* siitä kun hän lipaisi vihjailevasti huuliaan *Pirkon* kulkiessa ohi tms. 

Teillä tuntuu olevan todella huono työilmapiiri. Olisikohan ulkopuolisen työnohjaajan paikka asettaa rajoja, jos teillä tuollaista tapahtuu, etkä pysty sitä lopettamaan esimiehenä.

Olen eri mutta NYT aikuisen oikeesti! Tehkää töitänne! Selvästi liikaa porukkaa jos tuollaista sontaa ja vinkumista rajojen asettamisesta aikuisille. Puolet jengistä pihalle!

Minä kirjoitin tuon, eikä meillä töissä tuollaista ole. Koska ei esimies todellakaan katsoisi sormien läpi, ja käskisi hoitaa itse. Pihalle tuollaiset huulien lipojat, niitä ei tarvita mihinkään. Eikä esimiehiä, joiden johdossa ollessa sellaista uskalletaan tehdä.

Minä olen tuo esimies joka kirjoitti tuon esimerkin, ja tilanne on yleensä se, että Pekalla oli kuivat huulet joten hän lipaisi niitä lehteä lukiessaan, samalla kun Pirkko sattui olemaan näköetäisyydellä ja teki omat väärät tulkintansa. Pahoittelen, että kirjoitin epäselvästi. 

Miksi kirjoittaa tällaista, kun aloittajalle on selvästikin kirjoitettu asiattomalla tavalla?

Siksi, että asia on mahdollista hoitaa ilman että siitä ruikutetaan ylemmille tahoille. 

-eri

Vierailija
42/45 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14 hengen tiimin ryhmäpäällikkönä täytyy kyllä todeta, etten kovin korkealle arvostaisi työntekijää, jota tulee tällaisesta asiasta minulle nillittämään. 

Täällä toinen pikkupomo, ja välilä on vaikea pitää naama peruslukemilla kun alaiset kehittävät draamaa jostain naurettavista pikkuasioista. Siinä pitää sitten kieli keskellä suuta miettiä miten voin uskottavasti nuhdella *Pekkaa* siitä kun hän lipaisi vihjailevasti huuliaan *Pirkon* kulkiessa ohi tms. 

Teillä tuntuu olevan todella huono työilmapiiri. Olisikohan ulkopuolisen työnohjaajan paikka asettaa rajoja, jos teillä tuollaista tapahtuu, etkä pysty sitä lopettamaan esimiehenä.

Olen eri mutta NYT aikuisen oikeesti! Tehkää töitänne! Selvästi liikaa porukkaa jos tuollaista sontaa ja vinkumista rajojen asettamisesta aikuisille. Puolet jengistä pihalle!

Minä kirjoitin tuon, eikä meillä töissä tuollaista ole. Koska ei esimies todellakaan katsoisi sormien läpi, ja käskisi hoitaa itse. Pihalle tuollaiset huulien lipojat, niitä ei tarvita mihinkään. Eikä esimiehiä, joiden johdossa ollessa sellaista uskalletaan tehdä.

Minä olen tuo esimies joka kirjoitti tuon esimerkin, ja tilanne on yleensä se, että Pekalla oli kuivat huulet joten hän lipaisi niitä lehteä lukiessaan, samalla kun Pirkko sattui olemaan näköetäisyydellä ja teki omat väärät tulkintansa. Pahoittelen, että kirjoitin epäselvästi. 

Miksi kirjoittaa tällaista, kun aloittajalle on selvästikin kirjoitettu asiattomalla tavalla?

Siksi, että asia on mahdollista hoitaa ilman että siitä ruikutetaan ylemmille tahoille. 

-eri

Nimenomaan.

Ensin sanotaan tontason asiasta itse.

Esimiehelle sitten, jos tyyli ei sen jälkeen muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Eiköhän esimiehen kuitenkin olisi hyvä tietää, jos joukossa on tyyppi, joka lähettelee sukupuoliterveisiä? Vaikka ongelma lakastaisiin alaisten toimesta maton alle kerta toisensa jälkeen, niin riskihän tuollainen tyyppi on yritykselle. Yksi moka on toki yksi moka, mutta jos toistuvasti on joku tekemässä toisten työpaikkaviihtymistä tympeäksi, niin kyllä se on esimiehen tehtävä tietää, missä mennään ja puuttua varhaisessa vaiheessa.

Vierailija
44/45 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, työkaverille pitää sanoa jos se on urpå. Toihan on ihan vaan tyhmää urpoilua, en osaa pitää tota nyt minään häirintänä, mutta en tajua miksi pitää olla tyhmä. Jos ei tajua lopettaa, niin sitten esimiehen kanssa keskustelua. Jos joku työkaveri heittää rasittavaa läppää niin siitä saa kyllä sanoa. 

Vierailija
45/45 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en nyt ymmärrä, mikä tuossa on häirintää. Noloa, tyhmää ja myötähäpeää aiheuttavaa käytöstä, mutta häirintää? Millä tavalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme