Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NAISTEN mielipidettä kaipaisin!

Vierailija
14.09.2015 |

Eli tilanne on nyt tämä, että olen pitkän aikaa ollut ihastuneena erääseen naiseen ja mulla on vahva tunne myös että hän on ainakin ollut tai on tällä hetkellä myös minuun. En ole jutellut hänen kanssa oikeastaan kertaakaan, ehkä muutama sana vaihdettu joskus. Olen vitkutellu ja vatuloinu asian kanssa oikeasti ihan naurettavan pitkään, aivot lyö ihan tyhjää ja menen lukkoon aina kun näen tämän kyseisen naisen... Tässä oon pohtinut että nyt viimeinkin jos hänelle menen juttelemaan kokisitteko itse naisena asian jotenkin että "nytkö mä sitten kelpaankin, kun et ketään parempaakaan löytänyt?"Ja antaisitte rukkaset vai miten te itse asian ottaisitte, koska en halua häntä kuitenkaan loukata....Noloa, tiedän.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ei kannata kysyä tällaista av:lta, ne sanoo että nainen todennäköisesti vihaa sinua ja kehottaa jättämään naispolo rauhaan)

Vierailija
2/18 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka pitkästä ajasta on kyse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole koskaan jutelleet mutta olet melko varma että hän ihastunut suhun? Enpä tiedä, mutta et sä mitään häviä jos kysyt treffeille. Tuskin nainen siitä ainakaan loukkaantuu. Anna mennä vaan.

Vierailija
4/18 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnette ja kuinka usein olette tekemisissä?

Vierailija
5/18 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus. Älä mieti liikaa. En mä tiedä, miten joku toinen nainen ajattelee. Onnea matkaan!

Vierailija
6/18 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Itse epävarmana ja huonon itsetunnon omaavana kyttään ja analysoin tuollaiset asiat tarkkaan. Mutta kannustan sua silti toimimaan asian suhteen!

Vierailija
7/18 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa melko älyttömältä tuollainen pohdinta. Ihan normaalia ja yleistä, että kiinnostuu jostakusta vasta tunnettuaan hänet pidemmän aikaa, tai että ei uskalla tehdä aloitetta vaikka olisi kiinnostunut. Toki voi olla ettei nainen ole kiinnostunut, mutta turha pelätä että hän loukkaantuisi.

Vierailija
8/18 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilet, ei haittaa jos vaikutat ujolta, kunhan et töksäytä mitään ihan idioottia. Sanot jotain ihan tavallista kuten moi, ai säkin tulit pyörällä. Onkin hieno keli.. tms.

Jos hän on yhtään kiinnostunut niin yrittää vuorostaan pitää keskustelua yllä siihen asti että saat pullautettua sen kutsun saada tarjota hänelle kahvit. Kannattaa kylllä sitten tehdä se kun kerran pääset juttusille.

Vierailija
9/18 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti sille ja kysele kuulumisia :)

Vierailija
10/18 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt mee mitään tekemään asian eteen. Kyllä sä saat joskus ehkä kymmenen vuoden kuluttua tietää jostain, tai ainakin sen onko se naimisissa sitten ja onko lapsia. Oottelet nyt vaan kärsivällisesti!

Vierailija
11/18 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa mieltä että menet ja kysyt treffeille tai kahville tai jotain. Olet nyt liikaa pyöritellyt päässä asiaa joten varmasti olet "jäässä". Tollasista pitää vaan päästä yli ja uskaltaa. Itse olen harjoitellut tuota nyt muutamaan kertaan eikä siitä ole kukaan loukkaantunut. Kannattaa uskaltaa puhua!

Vierailija
12/18 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanhana kehäkettuna yksi kikka nuoruusvuosilta:

Kävele joskus naista vastaan sepalus auki ja lerssi ulkona. Sitten naisen kohdalla esität yllättynyttä "oho, haha taas tää on jäänyt ulos". Samalla korostetusti tartut vasemmalla kädellä munista hiukan kohottaen ja oikealla kädellä vedät vetoketjua kiinni. Sitten esität, että se jäi jumiin ja pyydät itsevarman nolosti joskos nainen voisi auttaa "kun ei koko päivää kehtaisi näinkään kulkea, hehe". 

Vierailija
13/18 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap mitäs meinaat tehdä?

Vierailija
14/18 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, toimi äläkä van seuraa sivusta ja vitkuttele. :) 

Vierailija
15/18 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sä oo se sama tyyppi, joka "vitkutteli ja vatuloi" myös kassaneidin kanssa? Oli tulkinnut aspa-kohteliaisuuden flirtiksi ja sit mietti, että voiko pyytää kassaneidin treffeille? Sua neuvottiin, että jätä aspat rauhaan. Onko tää nyt kuitenkin se sama aspa-juttu? Muiden en ole tota sanaparia nähnyt av:lla käyttävän :D

Vierailija
16/18 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 18:52"]Etkös sä oo se sama tyyppi, joka "vitkutteli ja vatuloi" myös kassaneidin kanssa? Oli tulkinnut aspa-kohteliaisuuden flirtiksi ja sit mietti, että voiko pyytää kassaneidin treffeille? Sua neuvottiin, että jätä aspat rauhaan. Onko tää nyt kuitenkin se sama aspa-juttu? Muiden en ole tota sanaparia nähnyt av:lla käyttävän :D
[/quote]
Ei, en ole samatyyppi valitettavasti :D Paljon hyviä ja rohkaisevia viestejä tullut, kiitos niistä!

Vierailija
17/18 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla tuo kyseessä oleva nainen ton kirjoituksen perusteella :D laita heti viestiä sille! Mä en uskalla tehdä aloitetta tälle mun tyypille, mutta olisin otettu jos se tekis aloitteen :)

Vierailija
18/18 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 18:52"]

Etkös sä oo se sama tyyppi, joka "vitkutteli ja vatuloi" myös kassaneidin kanssa? Oli tulkinnut aspa-kohteliaisuuden flirtiksi ja sit mietti, että voiko pyytää kassaneidin treffeille? Sua neuvottiin, että jätä aspat rauhaan. Onko tää nyt kuitenkin se sama aspa-juttu? Muiden en ole tota sanaparia nähnyt av:lla käyttävän :D

[/quote]

Ensimmäinen kakkosen tarkoittama mamma bongattu!