Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen naispuoleinen työkaveri tykkää kaikista miehen jutuista Facebookissa

Vierailija
14.09.2015 |

Pitäisikö huolestua? Onko tuo nyt ihan normaalia? Miehen sivuilla on pari päivitystä joissa minä olen mukana, kappas näistä ei ole tykännyt. Yhteen kuvaan kommentoi silmää vinkkaavan hymiön kanssa "oletpa sinä xxx mies".

Oikeesti, tekeekö työkaverit tällaista? Mua ihan pikkasen jo häiritsee tämä

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/44 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi asiasta suoraan. Ei tuo ole normaalia käytöstä ennemmin lapsellista siis jatkuva tykkäily. Nainen on vähintään ihastunut, ehkä haiskahtaa hieman epätoivoiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen naispuolinen työkaveri on myös alkanut tykkäämään päivityksistä,välillä ihan "typeristäkin" ja kyllä se mua ainakin korpee. On itsekin naimisissa oleva pienten lasten äiti.
Pakko myöntää,että väkisinkin oon alkanut miettiin syitä...onko ihastunut,mitäs jos onkin,onkohan mieskin,ja kaikkee muuta pyörinyt mielessä. Ahdistavaa,mutta en oikein kehtaa asiasta miehelle mainita. Vai pitäisköhän........ :(

Vierailija
4/44 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 18:38"]Kannattaisiko mun kommentoida mihinkään sen kommenttiin mitään? Kuten esim. tuohon "oletpa sinä XXX"? Ap
[/quote]

Suomenna se Xxx niin voi neuvoa paremmin...

Vierailija
5/44 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 18:31"]

Meillä sama juttu. Minulla ja miehelläni on tosin molemmilla tiedossa työkaverin ihastus ja mieheni päivittää minulle tilanteen aina, kun nainen oireilee jotenkin. Ei aio kertoa olevansa varattu ennen kuin naikkonen kysyy suoraan tai pyytää treffeille tjsp.

[/quote]

No on teillä harrastukset. Mieshän tulee aina olemaan tuollaisesta suhteen ulkopuolisesta ihastuksesta riippuvainen, mutta hyvä kun se sinulle sopii.

Vierailija
6/44 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 18:31"]

Meillä sama juttu. Minulla ja miehelläni on tosin molemmilla tiedossa työkaverin ihastus ja mieheni päivittää minulle tilanteen aina, kun nainen oireilee jotenkin. Ei aio kertoa olevansa varattu ennen kuin naikkonen kysyy suoraan tai pyytää treffeille tjsp.

[/quote]

No on teillä harrastukset. Mieshän tulee aina olemaan tuollaisesta suhteen ulkopuolisesta ihastuksesta riippuvainen, mutta hyvä kun se sinulle sopii.
[/quote] vai päivittääkö sittenkään?

Vierailija
7/44 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 18:38"]

Kannattaisiko mun kommentoida mihinkään sen kommenttiin mitään? Kuten esim. tuohon "oletpa sinä XXX"? Ap

Googletappa XXX ja katso kuvahaku.

[/quote]Heh, ei pysty sanoon, kun ei tiedä mitä tuo XXX on :D

[/quote]

Vierailija
8/44 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä kommentoin miespuolisten työkavereideni statuksia ja tykkäilen. Käytän hymiöitäkin, ja saatan ronskiakin juttua heittää. Olen ihan vakavassa parisuhteessa eikä aikomusta pettää. Ja joku vaimoke tätä kauhistelee?

Vierailija
9/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan seksiä, ei mitään sen vakavampaa.

Vierailija
10/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäistapaus!

Vierailija
11/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
12/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naispuolinen, ei -puoleinen

Vierailija
13/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuutta ilmassa?

Vierailija
14/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäis muakin! Sano miehellesi tosta.

Vierailija
15/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä käyttäytyiskö kukaan noin, jos se miehes ei itse sepitä sille jotain tarinoita..? Mua on yksi ukkomies jo vuosia yrittänyt iskeä ja vähän väliä keksii juttuja, miten ovat muka kulissiliitossa naisensa kanssa jne. Aivan varmasti joo.. No, mutta mä sanon sille suoraan aina, että turha yrittää. Silti se aina kokeilee kepillä jäätä menisinkö lankaan. Joillekin bimboillehan tuollainen saattaa mennä läpi. Tämä vaan omaa arvailua, mutta ei tee työkaveri tuollaista jos tietää toisen olevan vakavassa parisuhteessa!

Vierailija
16/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen poikakaverin naispuolinen kaveri teki samaa. Kaikkia päivityksiä ja kuvia piti tykätä ja kommentoida, paitsi jos minä olin niissä. Muutaman reissukuvan hän vielä kommentoi niin että "olisit ottanut minut mukaan" tmsp. Eli "ihan väärän naisen kanssa lähdit reissuun". Kiitos tästä... Myöhemmin ex sitten tunnusti että sillä oli ollu jotain sutinaa sen naisen kanssa ennen minua, mutta kukapa sen tietää vaikka olis ollut minun aikanakin kun miehen vieraissa käymiseen meidän suhde lopulta kaatui. Tämä toki vain omankokemukseni, joillain naisilla vaan on pokkaa harrastaa tollasta, ehkä se voikin yrittää aloittajan miestä, mistäpä sen loppujen lopuksi tietää. Ei mulla itellä olis pokkaa tollasta harrastaa.

Vierailija
18/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin tuossa selaamaan noita miehen päivityksiä, kun näin että taas se oli tykännyt, ja en voinut kyllä todeta kuin että Hitto!, kun joka postauksesta tykkäämässä se naisPuolinen työkaveri..

En pidä tästä, minusta tuo ei ole enää asiallista. Ap

Vierailija
19/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko mun kommentoida mihinkään sen kommenttiin mitään? Kuten esim. tuohon "oletpa sinä XXX"? Ap

Vierailija
20/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 18:38"]

[/quote]Heh, ei pysty sanoon, kun ei tiedä mitä tuo XXX on :D