Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen naispuoleinen työkaveri tykkää kaikista miehen jutuista Facebookissa

Vierailija
14.09.2015 |

Pitäisikö huolestua? Onko tuo nyt ihan normaalia? Miehen sivuilla on pari päivitystä joissa minä olen mukana, kappas näistä ei ole tykännyt. Yhteen kuvaan kommentoi silmää vinkkaavan hymiön kanssa "oletpa sinä xxx mies".

Oikeesti, tekeekö työkaverit tällaista? Mua ihan pikkasen jo häiritsee tämä

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Sama efekti tulee, kun pariskunnat tykkäilee kaikista toistensa jutuista.

Vierailija
22/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran pirttihirmulta vaikutat, että en ihmettelisi jos mies olisi antanut tuon naisen istua naamalleen

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miehen iskeä sille naiselle luu kurkkuun ettei enää tykkää tämän käytöksestä. Voin nimittäin vain kuvitella mitä siitäkin tulee jos sinä itse siitä hänelle mainitsisit, ihan miten nätisti hyvänsä. Mikäli kyse ihastuksesta on ja miehen yrittämisestä itselleen, nainen saa vaan lisää vettä myllyynsä kos sinä menet hänelle jotain sanomaan. Mikäli miehesi yhtään ymmärtää ja välittää, hän tosiaan sanoo tälle työkaverille että peli seis, eikä ala vähättelemään asiaa. Häiritseekö asia häntä itseään mitenkään?

Vierailija
24/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 18:40"]

Sen verran pirttihirmulta vaikutat, että en ihmettelisi jos mies olisi antanut tuon naisen istua naamalleen

M34

[/quote]

Pettäjä keksii AINA jostain tekosyyn.

Vierailija
25/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 18:38"]

Kannattaisiko mun kommentoida mihinkään sen kommenttiin mitään? Kuten esim. tuohon "oletpa sinä XXX"? Ap

[/quote]

Laita ap siihen pokkana oma kommenttisi perään: "aivan! ja vieläpä mun mies <3"

Vierailija
26/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta vakavalta. Mä tykkään kuvista harvemmin jos niissä on mulle tuntemattomia ihmisiä.

Vierailija
27/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ainoa joka tuohon voi vaikuttaa on miehesi. Joko vakuuttamalla sinut siitä, ettei ole mitään syytä olla huolissaan, tai vakuuttamalla naisen siitä ettei ole hänestä kiinnostunut. Jos hän reagoi jotenkin toisin, on sinulla kaikki syyt olla huolissasi.

Been there, done that. Otin asian puheeksi ja huomasin mieheni raktiosta välittömästi, että sutinaa on. Meillä tuo johti aviokriisiin, jota selviteltiin yli vuosi. Ensin minulla meinasi hajota pää ja lopulta meillä molemmilla. En avaa enempää, mutta hengissä ollaan.

Vierailija
28/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 18:36"]

Rupesin tuossa selaamaan noita miehen päivityksiä, kun näin että taas se oli tykännyt, ja en voinut kyllä todeta kuin että Hitto!, kun joka postauksesta tykkäämässä se naisPuolinen työkaveri.. En pidä tästä, minusta tuo ei ole enää asiallista. Ap

[/quote]

Ai Facebookissa tykkääminen ei ole asiallista? ongelma on puhtaasti sun päässä

Vierailija
29/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän avauksen takia en ole parisuhteessa enkä facebookissa! vainoharhaisuus ja puolison määräily on sairasta, Facebook täysin turha itsensä kehumispaikka jossa ei tule kuin väärin käsityksiä ja harhakuvitelmia

M44

Vierailija
30/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on myös yksi säälittävä ex-hoito. Olimme hetken aikaa erossa pitkän suhteemme aikana, jolloin miehelläni oli lyhyt sutina/suhde tämän naisen kanssa. Ehti tavata muutaman mieheni kaverin. Nyt sitten kun palasimme yhteen, ja se oli tälle naiselle kova pala, niin tykkäilee ja kommentoi näiden mieheni kavereiden kuvia ja päivityksiä kokoajan. Ihan kuin olisi hyväkin ystävä heidän kanssaan. Kommentit on tasoa "terkkuja teille:)". No tarkoituksenaan on toki se, että mieheni näkisi ja myös minä näkisin ne jutut. Olen jättänyt omaan arvoonsa. Säälittävä.

Vierailija
31/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydy aikuisesti. Sinä olet avio?miehellesi toivottavasti tärkein ihminen. Jos sinua häiritsee tämmöinen, sinulla on oikeus kertoa miehellesi, että naisen tykkäilyt saavat sinut vaivaantuneeksi. Miehesi päivityksiin kommentointi tai asiasta herneen vetäminen on vain lapsellista pirttihirmuilua.

Vierailija
32/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 18:36"]

Rupesin tuossa selaamaan noita miehen päivityksiä, kun näin että taas se oli tykännyt, ja en voinut kyllä todeta kuin että Hitto!, kun joka postauksesta tykkäämässä se naisPuolinen työkaveri.. En pidä tästä, minusta tuo ei ole enää asiallista. Ap

[/quote]

Ai Facebookissa tykkääminen ei ole asiallista? ongelma on puhtaasti sun päässä
[/quote]

Että tykkää ihan kaikista miehen päivityksistä ja kuvista. Joka ikisestä. On siis normaalia? Ok

Vierailija
33/44 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, kirjoita miehelles sinne faceen jotain tyyliin; "ahhh kuumis, tuupas sieltä olkkarista tänne makkarin puolelle taas ;) mennään illalla yhdessä suihkuun. Pusssnusss" :D Niin takuulla akkaa ärsyttääsen jälkeen!

Vierailija
34/44 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/44 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työkaverin postauksista ja tykkään työkaverista. Ei ole rengastettu, joten katsellaan tuliko tästä jotain

Vierailija
36/44 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö mies pumputtamassa sitä takatuuppariin?

Vierailija
37/44 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ei, kyllä minäkin tykkään miespuolisen työkaverin jutuista vaikka en edes tunne häntä kunnolla. On sellainen vähän hiljainen ja reppana, olen ajatellut että olen ystävällinen. Nytkö siellä vaimo sitten on huolissaan.

Vierailija
38/44 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla ihmisillä on tapana tykkäillä kaikkien kaverien päivityksistä. Kummallista jos siitä joku vetää herneet nenään.

Vierailija
39/44 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Joo, miehethän tunnetusti tykkää, kun naisystävän komea kollega kirjoittelee lirkutteluja jokaisen kuvan alle. Eikun..

Vierailija
40/44 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some ja muka aikuiset ihmiset :D