Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin että Minttu ok

Vierailija
14.09.2015 |

Mutta pinnalliselta vaikuttaa. Itse kyllä ko tilanteessa keskittyisin esim hyväntekeväisyystyöhön mielummin kuin muotiin ja kauneuteen...

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:44"]

Röökimuija terveyslehden bloggaaja. Kummalta siinä menee uskottavuus? Poseeraa lehden kannessa kun joku äiti Teresa.

[/quote]

Ai se on röökimuija :D Siinä meni sekin terveyden apostolin  ihannekuva. 

Vierailija
2/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:32"]Mutta pinnalliselta vaikuttaa. Itse kyllä ko tilanteessa keskittyisin esim hyväntekeväisyystyöhön mielummin kuin muotiin ja kauneuteen...
[/quote]

Joopa joo mitä tekopyhää paskaa. Lahjoittaisit avopuolisosi rahoja eri hyväntekeväisyyskohteisiin vai työskentelisit itse jossain järjestössä? Mikä estää sinua tekemästä kumpaakaan nyt? Se on jännä, että aina jonkun muun pitäisi toimia ja tehdä. Kyllä minäkin tekisin,mutta kun jos....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:32"]Mutta pinnalliselta vaikuttaa. Itse kyllä ko tilanteessa keskittyisin esim hyväntekeväisyystyöhön mielummin kuin muotiin ja kauneuteen... [/quote] Joopa joo mitä tekopyhää paskaa. Lahjoittaisit avopuolisosi rahoja eri hyväntekeväisyyskohteisiin vai työskentelisit itse jossain järjestössä? Mikä estää sinua tekemästä kumpaakaan nyt? Se on jännä, että aina jonkun muun pitäisi toimia ja tehdä. Kyllä minäkin tekisin,mutta kun jos....

[/quote]

Ehkä ap:lla ei esimerkiksi ole ihan niin paljon vapaata kuin Räikkösen avokilla. Saattaa olla työ, useampi lapsi,  huusholli, vanhemmat/appivanhemmat ja jotain muutakin hoidettavana.

Hyvin monet lasten vanhemmat tekevät paljon ja arvokasta vapaaehtoistyötä lasten harrastuksiin liittyen.

Vierailija
4/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:32"]Mutta pinnalliselta vaikuttaa. Itse kyllä ko tilanteessa keskittyisin esim hyväntekeväisyystyöhön mielummin kuin muotiin ja kauneuteen... [/quote] Joopa joo mitä tekopyhää paskaa. Lahjoittaisit avopuolisosi rahoja eri hyväntekeväisyyskohteisiin vai työskentelisit itse jossain järjestössä? Mikä estää sinua tekemästä kumpaakaan nyt? Se on jännä, että aina jonkun muun pitäisi toimia ja tehdä. Kyllä minäkin tekisin,mutta kun jos....

[/quote]

Ehkä ap:lla ei esimerkiksi ole ihan niin paljon vapaata kuin Räikkösen avokilla. Saattaa olla työ, useampi lapsi,  huusholli, vanhemmat/appivanhemmat ja jotain muutakin hoidettavana.

Hyvin monet lasten vanhemmat tekevät paljon ja arvokasta vapaaehtoistyötä lasten harrastuksiin liittyen.

[/quote]

Niin, Minttuhan ei varmaan muuta teekkään, kuin poseeraa kameroille joka toinen viikonloppu varikolla, kun on kerran lastenhoitaja ja kaikkea.  Heh, lasten harrastuksiin liittyvä "vapaaehtoistyö" harvemmin vaan on vapaaehtoista. Sitä tehdään, että harrastuksesta tarvitsisi maksaa vähemmän tai että oma piltti saisi harrastaa juuri sitä mitä haluaa. Ei sen vuoksi, että siitä niinkään olisi muille hyötyä. 

Vierailija
5/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:34"]

[/quote]

[/quote]

Niin, Minttuhan ei varmaan muuta teekkään, kuin poseeraa kameroille joka toinen viikonloppu varikolla, kun on kerran lastenhoitaja ja kaikkea.  Heh, lasten harrastuksiin liittyvä "vapaaehtoistyö" harvemmin vaan on vapaaehtoista. Sitä tehdään, että harrastuksesta tarvitsisi maksaa vähemmän tai että oma piltti saisi harrastaa juuri sitä mitä haluaa. Ei sen vuoksi, että siitä niinkään olisi muille hyötyä. 

[/quote]

Ei pidä paikkaansa, etteikö Minttu tekis muuta kuin poseeraisi kameroille joka toinen viikonloppu vormulakisoissa. Hän poseeraa lastenhoitajan kameralle joka päivä ja työntää ne kuvat someen.

Vierailija
6/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei pidä paikkaansa, etteikö Minttu tekis muuta kuin poseeraisi kameroille joka toinen viikonloppu vormulakisoissa. Hän poseeraa lastenhoitajan kameralle joka päivä ja työntää ne kuvat someen.

[/quote]

Ainoa ero tavismammaan on se, että tavismamma joutuu ihan itse ottamaan kuvat.

Vierailija
7/62 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Nauraa niin, että hampaat ja huulet näkyy * 

Vierailija
8/62 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Mintun tilanne? :D

Vierailija
9/62 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu? Mnttu Mustakallio?

Vierailija
10/62 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni keräsi ainakin rahaa lastensairaalalle, oli myös samassa keräilykampanjassa Vanessa Kurrin ja Janina Fryn kanssa.

Vierailija
11/62 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:34"]

Mikä on Mintun tilanne? :D

[/quote]

Piparminttu vai kissanminttu? :D

Vierailija
12/62 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:32"]

Mutta pinnalliselta vaikuttaa. Itse kyllä ko tilanteessa keskittyisin esim hyväntekeväisyystyöhön mielummin kuin muotiin ja kauneuteen...

[/quote]

No se olisi sinun valinta, hän on valinnut toisin.

Vierailija
13/62 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:46"]

Jenni keräsi ainakin rahaa lastensairaalalle, oli myös samassa keräilykampanjassa Vanessa Kurrin ja Janina Fryn kanssa.

[/quote]

Jenni antoi myös henkilökohtaisia merkkilaukkuja huutokaupattavaksi hyväntekeväisyystarkoituksessa, tilaisuudessa jossa mm Sirpa Selänne, Noriko Salo ja Piritta Hagman antoivat laukkujaan huutokaupattavaksi.

Samoihin aikoihin Minttu hankki Chanelin tai Hermesin itselleen? Antoiko mitään tuonne huutokauppaan?

Vierailija
14/62 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No katsos, heidän piti välillä vähän kiillottaa julkusuuskuvaansa :)

Vierailija
15/62 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Mielestäni hän on pohjimmiltaan varmaankin erittäinkin viisas, syvällinen ja yhteiskunnallisesti valveutunut ei-materialistinen hyväntekijä  kuten esim se syvällisiä haastatteluja ja kommentteja naistenlehdissä jakava rouva selänne.

Vierailija
16/62 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:51"]

[/quote]

No katsos, heidän piti välillä vähän kiillottaa julkusuuskuvaansa :)

[/quote]

Minttu kaiken maailman julkisuuskuvat louboutineillä littanaksi talloo hän.

Vierailija
17/62 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei itseäni kiinnosta ainakaan hyväntekeväisyystyö paskan vertaa!

Vierailija
18/62 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap n kanssa.

Vierailija
19/62 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:52"]

[/quote] Mielestäni hän on pohjimmiltaan varmaankin erittäinkin viisas, syvällinen ja yhteiskunnallisesti valveutunut ei-materialistinen hyväntekijä  kuten esim se syvällisiä haastatteluja ja kommentteja naistenlehdissä jakava rouva selänne.

[/quote]

En hullaannu rahasta tai omaisuudesta. Mutta kyllä se auttaa.

Vierailija
20/62 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu on enemmän kuin yksi meistä taviksista, arvostan. Monta laukkua itse lahjoitit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä