Onko täällä enää yhtään ihmistä
joka ei olisi pettänyt puolisoaan? Edes siinä syvimmän kriisin aikana, läheisyyden tai seksin puutteessa?
Tuntuu että joka puolella ihmiset vaan pettää ja että tätä jopa hyväksytään ja selitellään ihan kuin siihen olisi ollut jopa oikeus. Eikö ihmiset enää edes yritä korjata tilannetta kotona??
Sanokaa nyt, että on niitä hyviäkin tyyppejä vielä olemassa!
Kommentit (8)
En ole pettänyt enkä usko että miehenikään on minua pettänyt.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:38"]
Hiljast on.
[/quote]
Ai 7 min aloituksen tekemisen jälkeen? :D Just. En ole pettänyt, minulla on myös miesystäviä, jotka eivät ole koskaan pettäneet puolisojaan, enkä usko että kukaan seurustelukumppaneistani on minua pettänyt.
En ole pettänyt puolisoani tai seurustelukumppanejani.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:38"]Hiljast on.
[/quote]
Vaan ei tyystin hiljaista. ;)
Itsekään en siis ole pettänyt, eikä miehenikään tietääkseni. Tuttavapiirissäni vaan tiedän ikävän monta tapausta. Siksi halusinkin vaan kuulla vastapainoksi hyviäkin tyyppejä olevan.
Ap
En ole pettänyt, enkä koskaan aio pettääkään. Jos joskus tekee mieli pettää, jätän puolison ensin.
Mulla on takana kolme suhdetta. Keskimmäisessä petin, hyi. Ei toki ollut kauheen tasapainoista aikaa. Vieläkin hävettää ja kaduttaa. Mutta tarkoitin sanoa, että ihmiset voivat muuttua tällaisessa. Eivät tosin varmaan kaikki. Ja kun kysyit onko täällä ketään joka ei ole pettänyt, niin anteeksi kun vähän tunkeuduin.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:44"]Mulla on takana kolme suhdetta. Keskimmäisessä petin, hyi. Ei toki ollut kauheen tasapainoista aikaa. Vieläkin hävettää ja kaduttaa. Mutta tarkoitin sanoa, että ihmiset voivat muuttua tällaisessa. Eivät tosin varmaan kaikki. Ja kun kysyit onko täällä ketään joka ei ole pettänyt, niin anteeksi kun vähän tunkeuduin.
[/quote]
Saat anteeksi :D arvostan myös ihmisiä, jotka myöntää tehneensä virheen, eikä selittele ja syytä muita!
Ap
Hiljast on.