Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä enää yhtään ihmistä

Vierailija
14.09.2015 |

joka ei olisi pettänyt puolisoaan? Edes siinä syvimmän kriisin aikana, läheisyyden tai seksin puutteessa?
Tuntuu että joka puolella ihmiset vaan pettää ja että tätä jopa hyväksytään ja selitellään ihan kuin siihen olisi ollut jopa oikeus. Eikö ihmiset enää edes yritä korjata tilannetta kotona??
Sanokaa nyt, että on niitä hyviäkin tyyppejä vielä olemassa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljast on.

Vierailija
2/8 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt enkä usko että miehenikään on minua pettänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:38"]

Hiljast on.

[/quote]

Ai 7 min aloituksen tekemisen jälkeen? :D Just. En ole pettänyt, minulla on myös miesystäviä, jotka eivät ole koskaan pettäneet puolisojaan, enkä usko että kukaan seurustelukumppaneistani on minua pettänyt.

Vierailija
4/8 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt puolisoani tai seurustelukumppanejani.

Vierailija
5/8 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:38"]Hiljast on.
[/quote]
Vaan ei tyystin hiljaista. ;)
Itsekään en siis ole pettänyt, eikä miehenikään tietääkseni. Tuttavapiirissäni vaan tiedän ikävän monta tapausta. Siksi halusinkin vaan kuulla vastapainoksi hyviäkin tyyppejä olevan.
Ap

Vierailija
6/8 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt, enkä koskaan aio pettääkään. Jos joskus tekee mieli pettää, jätän puolison ensin.

Vierailija
7/8 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takana kolme suhdetta. Keskimmäisessä petin, hyi. Ei toki ollut kauheen tasapainoista aikaa. Vieläkin hävettää ja kaduttaa. Mutta tarkoitin sanoa, että ihmiset voivat muuttua tällaisessa. Eivät tosin varmaan kaikki. Ja kun kysyit onko täällä ketään joka ei ole pettänyt, niin anteeksi kun vähän tunkeuduin.

Vierailija
8/8 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:44"]Mulla on takana kolme suhdetta. Keskimmäisessä petin, hyi. Ei toki ollut kauheen tasapainoista aikaa. Vieläkin hävettää ja kaduttaa. Mutta tarkoitin sanoa, että ihmiset voivat muuttua tällaisessa. Eivät tosin varmaan kaikki. Ja kun kysyit onko täällä ketään joka ei ole pettänyt, niin anteeksi kun vähän tunkeuduin.
[/quote]
Saat anteeksi :D arvostan myös ihmisiä, jotka myöntää tehneensä virheen, eikä selittele ja syytä muita!
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi