Puukkomiestä jahdataan savonlinnassa, lapset koulussa
Kommentit (14)
No missäs lasten pitäisi olla tähän aikaan päivällä jos ei koulussa? Ostoskeskuksissako? Vai bussiterminaaleissa?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:17"]
No missäs lasten pitäisi olla tähän aikaan päivällä jos ei koulussa? Ostoskeskuksissako? Vai bussiterminaaleissa?
[/quote]No mun molemmat kävelivät juuri ovasta sisään.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:19"]
[/quote]
Olipa niillä lyhyt koulupäivä, eihän kello ole vielä kuin kaksikymmentä yli kaksi.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:22"]
[/quote]
Olipa niillä lyhyt koulupäivä, eihän kello ole vielä kuin kaksikymmentä yli kaksi.
[/quote]Menivät 8 ja koulu päättyi 13.55, toinen 6:lla ja toinen 9:llä. Miten niin lyhyt koulupäivä?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:22"]
[/quote]
[/quote]
Täh, mun lapsella on ihan normaali koulun päättymisaika klo 14. Pitkänä päivänä pääsee klo 15 (esim tänään), perjantaina on kotona jo noin klo 11.55 kun koulu loppuu 11.50.
AV on nopein tiedotuskanava. :)
Talvisalon koulu on tuossa parin kilometrin päässä.
Mitäköhän tarkoittaa jäsentenvälinen riita? Jotain rikollisjoukkiota? Ei kait täällä sellaisia ole?
t. paikallinen
no ei sitten, antakaa juoksennella ulkona, mitä yhdestä puukkomiehestä.. Suomi..huoh
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:31"]AV on nopein tiedotuskanava. :)
Talvisalon koulu on tuossa parin kilometrin päässä.
Mitäköhän tarkoittaa jäsentenvälinen riita? Jotain rikollisjoukkiota? Ei kait täällä sellaisia ole?
t. paikallinen
[/quote]
Kyllä siellä Savonlinnassakin pyörii tietty huumepiiri, samoin muutama riitautunut mustalaisjengi. Hyvinkin voi olla tuollaisesta kyse. T: ex-savonlinnalainen
Kielletään puukot, miehet, jahtaaminen, poliisit ja koulu. Problem solved.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:52"]
Kielletään puukot, miehet, jahtaaminen, poliisit ja koulu. Problem solved.
[/quote]
Ja lapset.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:56"]oisko se taas näitä rikastuttaia..........
[/quote]
Veikkaan että on maahanmuuttokriitikko.
Talvisalon koulun ovet Savonlinnassa jouduttiin sulkemaan ulkoisen vaaran takia maanantaina puolen päivän jälkeen.
Poliisi varoitti koulua sen lähistöllä mahdollisesti liikkuvasta henkilöstä, josta saattaa olla vaaraa koululle. Läheisessä kaupassa käyneen myymälävarkaan oli nimittäin nähty pakenevan koululle päin puukko kädessä.
Varotoimenpiteenä poliisi antoi koululle ohjeet ovien sulkemisesta. Kukaan ei saanut tulla ulos ilman poliisin lupaa. Kello 14 poliisi antoi koulun oppilaille ja henkilökunnalle luvan poistua rakennuksesta, mutta kaksi poliisipartiota jäi turvaamaan lasten koulutietä.
Etsitty henkilö on poliisin tiedossa, mutta häntä ei ole vielä tavoitettu. Sulun aikana koulutyö jatkui niin normaalisti kuin se jatkua saattoi.