lakko päättyy pe klo 18, milloin ensimmäinen bussi on pysäkillä?
Minulla loppuu pe klo 18 tilaisuus Matinkylässä ja haluan hesan keskustaan. Kauanko joudun odottamaan bussia pysäkillä? Bussit lähtevät varmaan jostakin varikolta? Eli varmaan tunnin sisään tulisi ensimmäinen bussi pysäkille?
Vai?
Kommentit (9)
Julkinen liikenne käynnistyy heti, kun mielenosoitus on päättynyt, aikataulujen mukaan. Nyt katsot käyttämäsi bussinaikataulun ja reitin, niin osaat arvella, milloin on sun pysäkillä.
Mä kuvittelisin, että kuljettajat menevät kello 18.01 sinne varikolle noutamaan bussejaan. Kai siinä vähän aikaa menee, ennen kuin pääsevät siitä linjoille. Mutta veikkaisin, että tunnissa tai viimeistään kahdessa kaikki vuorot kulkevat normaalisti. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Suurin osa vuoroista jää ajamatta, myös ne myöhäiset.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:32"]
Julkinen liikenne käynnistyy heti, kun mielenosoitus on päättynyt, aikataulujen mukaan. Nyt katsot käyttämäsi bussinaikataulun ja reitin, niin osaat arvella, milloin on sun pysäkillä.
[/quote]
Juuri oli iltalehdessä.
Kaikki bussiliikenne on pysähdyksissä pe 03-la 03.
Entä aamulla? Onko kaikki taksit varattuja siten, et taksinodotusaika venyy pariin tuntiin? Ja liikenneväylät niin tukossa, että 18 km matkaan kuluu toinen pari tuntia lisää?
Vai m iten tämä menee?
Tarkoitatko perjantaita? Silloin ei ole lakkoa.
Mielenosoitus on, ja milloin ne bussit kulkee, vastatkaa nyt asiasta tietävät. Käytännössä sama kuin lakko.
Vai onko niin, et pariin ensimmäiseen tuntiin ei busseja vielä näy?
Miten nopeasti julkinen liikenne käytännössä käynnistyy mielenilmauksen jälkeen?
ap