Perjantain lakkoilijat sekä mielenosoittajat - lukekaa tämä IS:n kommentti
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1442194353787.html
Täyttä asiaa koko kirjoitus!!
Kommentit (5)
Minä luin, enkä vakuuttunut muusta kuin siitä, että EK:n lonkerot todellakin yltävät joka kolkkaan.
Kreikka ei ole noussut mihinkään vaikka yksikkötyökustannukset ovat Euroopan pohjaa. Että kukahan sitä Kreikkaa nyt oikein tänne tekee?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:40"]
Minä luin, enkä vakuuttunut muusta kuin siitä, että EK:n lonkerot todellakin yltävät joka kolkkaan.
Kreikka ei ole noussut mihinkään vaikka yksikkötyökustannukset ovat Euroopan pohjaa. Että kukahan sitä Kreikkaa nyt oikein tänne tekee?
[/quote]
Riukuti ruikuti...
EK, riistäjä, tuloero, kapitalisti, porvarii...
haiskahtaa joltain 60-70 luvulta taas kerran
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:40"]
[/quote]
Riukuti ruikuti...
EK, riistäjä, tuloero, kapitalisti, porvarii...
haiskahtaa joltain 60-70 luvulta taas kerran
[/quote]
Porvarit on viemässä Suomea 50-luvulle, kun teknologian ja tutkimuksen kehityksestä leikataan ja navetoihi syydetään 90 miljoonaa. Navetat on Sipilän ja Soinin mielestä Suomen tulevaisuus.
Miten ihmeessä jatkuvasti Suomeen tuleville saadaan töitä jos palkkaaminen on älyttömän kallista? Vasemmisto kannattaa maahanmuuttoa. Onko tarkoitus pitää tulijat työttöminä loppuelämänsä?
Kuka on perjantaina lakossa? Ei kukaan. En lue, kun otsikkokin on pelkkää paskaa.