Voiko yhden yön suhteessa rakastella?
Onko yhden yön suhteiden harrastaminen aina vain pelkkää panoa teille, vai voiko yhden yön suhteissakin olla kysymys rakastelusta?
Kommentit (7)
Yhden yön suhteessa sitä ei laiteta sinne vaan pohdiskellaan elämän tarkoitusta housut (ainakin alus-) jalassa.
Jos kaipaa seksiin jonkunlaista tunnetta, voiko yhdenyön pano olla koskaan hyvää tai tyydyttävää? Mietiskelen vaan kun en ole eroni jälkeen vielä seksiä harrastanut kun ajatuskin seksistä ilman minkäänlaista yhteyttä väsyttää jo valmiiksi.
Moikka;
Olen matkan varrella havainnut, että panon sijaan kannattaisi aina rakastella.
Laittaa Söpöläinen kehräämään,
jopa pikaisissa, tai yhden yön jutuissa.
Ja sit yhdessä havaita.., että tämä ei välttämättä olekaan niitä yhden kerran
juttuja...
Se on NaMia :-D
Kyllähän tuossa tunnetaso jää aika pinnalliseksi. Jos mukana on vielä känni, niin ainakin itse olen sitä mieltä että vois vaikka jättää väliin.
Kaikki tykkäävät hiukan erilaisesta rakastelusta ja pitäisi jonkinverran tutustua toiseen että pystyy ottamaan sitä toista huomioon niin että siitä panosta tulee rakastelua.
Kun pokaan yhden yön panon, niin panostan aina läsnäoloon, toisen huomioimiseen. Haen sieluyhteyttä silmiin katsomalla sopivissa tilanteissa. Haluan toisen kokevan minut turvallisena ja lämpimänä ihmisenä. Annan kemioille aikaa asettua paikoilleen, mutta satunnaisesti illan aikana ilmaisen miten valtavasti haluan tätä ihmistä. Pääasiallisesti annan suudelmien kuljettaa vastapeluri syvälle haluun ja hups, yllättäen ilta päättyy sanoihin: "Mä en muista, milloin olisin rakastellut näin!"
Tää kaava toimii mulla ja antaa minulle paljon.
Ainoastaan naisten kesänovelleissa. Oikeassa elämässä yhden illan jutut on pelkkää seksiä, ja joka muuta väittää voi suksia kuuseen.