18-vuotiaan poikani hiukset ovat alkaneet ohentumaan ihan hirveästi. Onko ainoa keino vetää kalju?
Hänellä on aina ollut ihana kiharapehko. Nyt viimeisen puolen vuoden aikana hänen hiuksensa ovat ohentuneet ihan valtavasti. On pitänyt koko talven pipoa päässä tämän takia. Pari päivää sitten kysyi multa että mitä hän voi tehdä noille hiuksille. En todellakaan osaa sanoa... Onko teillä vinkkejä?
Kommentit (52)
Nykyään on miehillekin hyviä peruukkeja.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on miehillekin hyviä peruukkeja.
Kunhan vaan on pokkaa kantaa. Se on varma että joku jossain vaiheessa aattelee että se on hyvä källi kiskasta se päästä jne.
Voi johtua koronasta. Muutama kk infektion jälkeen voi hiukset ja joskus kynnetkin irrota. Mutta kannattaa silti käydä lääkärissä ja tarkastaa veriarvot, mm. Hb, kilpirauhasarvot, keliakiakokeet.
Kantsii takaisinkasvua odetellessa leikata tosi lyhkäinen malli, ihan tarkoituksella.
Varatkaa lääkäriaika. Poika voi halutessaan leikata sellaiset hiukset, että takaa ja sivuilta hiukset ovat todella lyhyet ja päältä ihanan kiharat.
Vierailija kirjoitti:
Varatkaa lääkäriaika. Poika voi halutessaan leikata sellaiset hiukset, että takaa ja sivuilta hiukset ovat todella lyhyet ja päältä ihanan kiharat.
Juuri päältähän ne oli kaljuuntumassa...
Kuulostaa kyllä ihan perinnölliseltä mietyyppiseltä kaljuuntumiselta, on voinut hyvin tulla isänsä perintönäkin, vaikka tämä itse ei olisi (ainakaan tuossa iässä) vielä kaljuuntunutkaan. Mutta kannattaahan sitä silti käydä ihotautilääkärille näyttämässä, jos vaikka olisikin jotain muuta.
Minua ärsyttää kun näyttää päälaelta jakauksen vierestä ohenevan pikku hiljaa. Olen kyllä jo 40v, mutta silti ei haluaisi mitään kaljuuntumista.
Tuollaiset voi pomppia sukupolvien yli kummalta puolelta sukua tahansa.