Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies leikkii minulla?

Vierailija
14.09.2015 |

Mies antaa ymmärtää, lähettää viestejä, koskettelee. Haluaa selvästi, että kiinnostuisin hänestä ja lopulta onnistuu. Sitten tyrkkääkin pois. Tämä tapahtuu aina uudestaan. Siinä kohtaa, kun mun kiinnostus heikkenee tai osoitan kiinnostusta jotain toista kohtaan, miehen kiinnostus aktivoituu. Ja jotenkin menen näköjään kerta toisensa jälkeen samaan retkuun, koska välitän tästä miehestä. Olen idiootti, tiedän.

Mitä tämä peli oikein on? Miksi mies toimii näin? En ymmärrä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se voi.

Vierailija
42/50 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämässä ei toimita aina oikein eikä loogisesti. Jos asetut hyväksikäytettäväksi sinua hyväksikäytetään. Aina löytyy näitä pompottajia. Sinä itse voit katkaista sen, hän ei sitä tee. Hän haluaa pitää sinut lähellä mutta käsivarren mitan päässä, eli ei oikeasti tarvitse juuri sinua. Olet tukihenkilö. Puhuminen ei tässä yleensä auta. Miehen pitää aikuistua.

Ei vaan tahdo uskoa että kukaan käyttäisi ketään hyväksi, aikuiset ihmiset. Sen olen huomannut ettei hänellä ole aikomustakaan katkaista tätä, vaan jatkaa leikkiä. Olen silloin kun hän tarvii..

Eli sinä näet tämän vääristymän, mutta et usko todeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole löytänyt oikeasti rakastamaansa naista mutta sinä olet sinne päin. Anna kenkää, ei ole oikeat tunteet pelissä. Kun mies on tosissaan niin silloin ei pelleillä.

Vierailija
44/50 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei siis halua tavata sinua?

Mieti nyt. Hän ei halua tavata sinua.

Vierailija
45/50 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:12"]

Puhutko yhdestä miehestä vai monista?

Yhdestä miehestä tietysti. En ole koskaan aikaisemmin törmännyt tällaiseen käytökseen mieheltä. Olen oikeasti ymmälläni ja niin, loukkaantunut taas kerran. Onko minussa jokin vika?

Mie veikkaan, et mies pitää sinua helppona ja olet siinä vähänkun varasuunnitelmana. Mies ei halua laskea sinua meemään, muttei sitoutuakaan.

M39

Pitäiskö naisen olla jotenkin vaikea, että mies voi oikeasti kiinnostua? En taida osata tällaisia leikkejä. Jos olen kiinnostunut miehestä, osoitan sen kyllä suoraan ja olen kai sitten helppo? Jos en ole kiinnostunut, en osoita mitään kiinnostusta mieheen ja olen varmaankin sitten vaikea? Eli olen helppo vain niin halutessani. Eikö se nyt ole ihan normaalia? Pitääkö miehiä jotenkin aina vedättää ensin jollain tavalla?

Miehet rakastavat näitä pelejä. Tämä mies on klassinen pelimies ja jokaisesta miehestä tulee pelimies, jos ulkonäköä riittää ja empatiakykyä ei ole. Sanoisin suoraan tälle miehelle, että pelaaminen loppuu nyt täysin, että joko hän on kiinnostanut tai sitten ei ole, välimuotoja ei ole ja jos hän epäröi, hän osoittaa, että ei ole kiinnostunut.

Vierailija
46/50 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se voi.

Tämä!   Aloittaja: niin sinua kohdellaan kuin ANNAT itseäsi kohdeltavan. Ei ole olemassa mitään mystistä sääntökirjaa, miten kanssaihmistä kohdellaan ja jota jokaisen pitäisi noudattaa.... Jokainen päättää itse ihan omalta kohdaltaan, mitä sietää ja mitä kestää. Ja jos sinä annat itseäsi kohdeltavan kaltoin, niin näin tapahtuu. 

Vierailija
47/50 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole löytänyt oikeasti rakastamaansa naista mutta sinä olet sinne päin. Anna kenkää, ei ole oikeat tunteet pelissä. Kun mies on tosissaan niin silloin ei pelleillä.

Se palava rakkaus muuttui vaikeiden aikojen jälkeen

Vierailija
48/50 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on teini-ikäinen, epävarma ja miehisyyttään etsivä poika, tuollainen on vielä jotenkin ymmärrettävissä. Normaalilla aikuisella miehellä ei pitäisi olla mitään syytä pelata tuollaisia pelejä toisilla ihmisillä. Lyhyesti voisi ehkä todeta, että mies on kusipää. Sinussa ei tod näk ole yhtään mitään vialla.

Mitäpä luulette, millainen siitä epävarmasta miehisyyttään etsivästä pojasta tulee, joka ei saa miehisyyttään vahvistavia kokemuksia naisiltapäin? No juuri tuollainen epävarma miehisyyttään etsivä mies.

Vierailija
49/50 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:12"]

Puhutko yhdestä miehestä vai monista?

Yhdestä miehestä tietysti. En ole koskaan aikaisemmin törmännyt tällaiseen käytökseen mieheltä. Olen oikeasti ymmälläni ja niin, loukkaantunut taas kerran. Onko minussa jokin vika?

Olet hänelle alempaa tasoa. Leikkii huvikseen ja odottaa että löytää sen parhaan. Et varmaankaan ole ainoa kenen kanssa leikkii. Älä ota häntä vakavasti.

Vierailija
50/50 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrasta poikki niin oppivat olemaan. Ei uusintakierroksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän