Miksi mies leikkii minulla?
Mies antaa ymmärtää, lähettää viestejä, koskettelee. Haluaa selvästi, että kiinnostuisin hänestä ja lopulta onnistuu. Sitten tyrkkääkin pois. Tämä tapahtuu aina uudestaan. Siinä kohtaa, kun mun kiinnostus heikkenee tai osoitan kiinnostusta jotain toista kohtaan, miehen kiinnostus aktivoituu. Ja jotenkin menen näköjään kerta toisensa jälkeen samaan retkuun, koska välitän tästä miehestä. Olen idiootti, tiedän.
Mitä tämä peli oikein on? Miksi mies toimii näin? En ymmärrä.
Kommentit (50)
Elämässä ei toimita aina oikein eikä loogisesti. Jos asetut hyväksikäytettäväksi sinua hyväksikäytetään. Aina löytyy näitä pompottajia. Sinä itse voit katkaista sen, hän ei sitä tee. Hän haluaa pitää sinut lähellä mutta käsivarren mitan päässä, eli ei oikeasti tarvitse juuri sinua. Olet tukihenkilö. Puhuminen ei tässä yleensä auta. Miehen pitää aikuistua.
Omien tietojeni mukaan näitä löytyy myös naisista.
Hän haluaa nähdä että sinä välität hänestä ja saa siitä nautintoa. Itse ei ole valmis rakastamaan sinua. Itsekäs toisen kautta eläjä. Älä ole missään tekemisissä enää.
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa nähdä että sinä välität hänestä ja saa siitä nautintoa. Itse ei ole valmis rakastamaan sinua. Itsekäs toisen kautta eläjä. Älä ole missään tekemisissä enää.
Tuon allekirjoitan että haluaa tuntea että välitän hänestä ja ihailen häntä. Hänestä polttava rakkaus minuun ”kuoli”.. en kylläkään usko että on tunteita...
Vierailija kirjoitti:
Omien tietojeni mukaan näitä löytyy myös naisista.
Valitettavasti molempia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä ei toimita aina oikein eikä loogisesti. Jos asetut hyväksikäytettäväksi sinua hyväksikäytetään. Aina löytyy näitä pompottajia. Sinä itse voit katkaista sen, hän ei sitä tee. Hän haluaa pitää sinut lähellä mutta käsivarren mitan päässä, eli ei oikeasti tarvitse juuri sinua. Olet tukihenkilö. Puhuminen ei tässä yleensä auta. Miehen pitää aikuistua.
Ei vaan tahdo uskoa että kukaan käyttäisi ketään hyväksi, aikuiset ihmiset. Sen olen huomannut ettei hänellä ole aikomustakaan katkaista tätä, vaan jatkaa leikkiä. Olen silloin kun hän tarvii..
Miehen toiminta aktivoi sinussa jotain, mikä pitää kiinni miehessä. Toistaako mies jotain lapsuudestasi tuttua kiintymyssuhdemallia? Itsetutkiskelun paikka ja mietintään se, miksi et arvosta niin paljon itseäsi, että lopettaisit pelin.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:12"]
Puhutko yhdestä miehestä vai monista?
Yhdestä miehestä tietysti. En ole koskaan aikaisemmin törmännyt tällaiseen käytökseen mieheltä. Olen oikeasti ymmälläni ja niin, loukkaantunut taas kerran. Onko minussa jokin vika?
No, jos se on se yksi mies, niin miksi mietit onko sinussa vika?
Kovaa vauhtia olet jo ajatuksissasi menossa alistussuhteeseen.
Haluatko sinä sellaiseen, että saat miettiä mikä vika sinussa mahdollisesti saattaisi olla? Haluatko sinä sellaista peliä?
Jos haluat, niin tuohan on sinun juttusi.
Voithan alkaa parantaa miestä.
Kysy häneltä suoraan miksi tekee noin.
Jotkut on olleet lapsuutensa ja elämänsä pelinappuloina omassa perheessä. Siellä voi olla mitä vaan.
Kasvaa epävarma ihmisillä pelaaja.
Pääasia mielestäni on, että et lähde peliin mukaan.
Mies voi olla sairas, eikä tuosta parane.
Mies blo myös olla kovia kokenut ja tuosta tokenee.
Ei kuitenkaan automaattisesti muutu,. Tarvitsee apua.
Älä mene piiloon. Tule sinä esiin. Mies on piilossa.
Jos rupeat menemään siihen peliin, että sinusta on jotain vikaa, niin ei ole ollenkaan hyvä.
Josko sinulla on itsetuntoa myöntää, että sinä olet se normaali? Pidä se. Sinä olet hyvä.
Älä ainakaan jää, jos se touhuaa sinut ja siat epäillä itseäsi. Hae suhteita ja ihmisiä, jotka tukevat sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tahdo uskoa että kukaan käyttäisi ketään hyväksi, aikuiset ihmiset. Sen olen huomannut ettei hänellä ole aikomustakaan katkaista tätä, vaan jatkaa leikkiä. Olen silloin kun hän tarvii..
Jaa. No, kukas sen päättää että oletko sinä siinä pelissä mukana?
Pelaa sinulla niin kauan kuin olet pelissä mukana.
Eikä ole varattu?
Ihastuneilla varatuilla kun peli menee liian vakavaksi saattaa käydä juuri noin, että panikoi ja vetää tunteet jäihin. Sitten kun omat fiilikset vähän rauhoittuu niinflirtti alkaa taas.
Alkaako miehen etunimi J kirjaimella?
Vierailija kirjoitti:
Pelaa sinulla niin kauan kuin olet pelissä mukana.
Onko teillä jotkut pelisäännöt.. kissa ja hiiri?
Vai miten se toimii?
Vierailija kirjoitti:
Alkaako miehen etunimi J kirjaimella?
Ainoa ihminen maailmassa, joka pelaa ihmisillä alkaa J-kirjaimella?
Vierailija kirjoitti:
Miehen toiminta aktivoi sinussa jotain, mikä pitää kiinni miehessä. Toistaako mies jotain lapsuudestasi tuttua kiintymyssuhdemallia? Itsetutkiskelun paikka ja mietintään se, miksi et arvosta niin paljon itseäsi, että lopettaisit pelin.
Voi hyvinkin pitää paikkaansa.
Vinkki lopussa. Kokemusta vastaavasta myös täällä. Ei halunnut sitoutua ja suostuin vapaaseen suhteeseen eli ei olla yhdessä, mutta harrastetaan myöhäisiä iltoja. No, herran kiinnostus alko lisääntyä sitä mukaa kun suhteen kesto piteni ja minä aloin ottaa etäisyyttä. Ei kuitenkaan halunnut sitoutua edelleenkään vaikka oltiin niinkuin olis seurusteltu. Lopulta aloin inhota koko tilannetta ja lopetin suhteen. Myöhemmin sain miehen puheesta sen käsityksen, että hän kaipaa minua. Suhteen aikana tuntui myös mustasukkaiselta kun esim. Kerroin käyneeni tapahtumassa X ja siellähän olisi voinut tavata elämäni rakkauden.
Mutta nyt se VINKKI: Mieti mitä oikeesti kaipaat miehessä. Kaipaatko miestä itseään VAI kaipaatko esim. läheisyyttä ja hellyyttä? On meinaan ero siinä, että kaipaa jotakin henkilö ja sillä, että sietää henkilöä, kun kaipaa jotakin hetkeä ja kokemusta. Esim. mä pitkääm ajattelin kaipaavani miestä, kun tuo kysymys tuli vastaan, totesin, että kaipaankin yleisesti ottaen läheisyyttä, hellyyttä ja semmosia. Kaipasin jonkun kanssa vietettäviä yhteisiä hetkiä, en miestä itseään. Tuo mies vaan oli osannut täyttää tiettyjä tarpeita/haluja, niin hän tuli haaveisiin ja muistoihin.
Kannattaa miettiä siinä miehessä niitä huonoja puolia, mieti miten se on satuttanut. Aina, jos tulee mieleen joku hyvä puoli miehessä, niin mieti heti perään jotakin huonoa puolta. Tällanen ajatusleikki auttoi ainakin itseä pääsemään yli ja näkemään miehen toiminnan sellasena kuin se oli. Voit myös kirjottaa paperille hyvöt ja huonot puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:12"]
Puhutko yhdestä miehestä vai monista?Yhdestä miehestä tietysti. En ole koskaan aikaisemmin törmännyt tällaiseen käytökseen mieheltä. Olen oikeasti ymmälläni ja niin, loukkaantunut taas kerran. Onko minussa jokin vika?
No, jos se on se yksi mies, niin miksi mietit onko sinussa vika?
Kovaa vauhtia olet jo ajatuksissasi menossa alistussuhteeseen.
Haluatko sinä sellaiseen, että saat miettiä mikä vika sinussa mahdollisesti saattaisi olla? Haluatko sinä sellaista peliä?
Jos haluat, niin tuohan on sinun juttusi.
Voithan alkaa parantaa miestä.
Kysy häneltä suoraan miksi tekee noin.
Jotkut on olleet lapsuutensa ja elämänsä pelinappuloina omassa perheessä. Siellä voi olla mitä vaan.
Kasvaa epävarma ihmisillä pelaaja.
Pääasia mielestäni on, että et lähde peliin mukaan.
Mies voi olla sairas, eikä tuosta parane.
Mies blo myös olla kovia kokenut ja tuosta tokenee.
Ei kuitenkaan automaattisesti muutu,. Tarvitsee apua.
Älä mene piiloon. Tule sinä esiin. Mies on piilossa.
Jos rupeat menemään siihen peliin, että sinusta on jotain vikaa, niin ei ole ollenkaan hyvä.
Josko sinulla on itsetuntoa myöntää, että sinä olet se normaali? Pidä se. Sinä olet hyvä.
Älä ainakaan jää, jos se touhuaa sinut ja siat epäillä itseäsi. Hae suhteita ja ihmisiä, jotka tukevat sinua.
Tämä on vain yksi mies joka on käyttäytynyt näin ja saanut minut epäilemään itseäni, eli ei ole aikasempaa kokemusta siksi vaikea ymmärtää. Täytynee ymmärtää että mies tarvii vain huomiota osakseen mutten merkitse hänelle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki lopussa. Kokemusta vastaavasta myös täällä. Ei halunnut sitoutua ja suostuin vapaaseen suhteeseen eli ei olla yhdessä, mutta harrastetaan myöhäisiä iltoja. No, herran kiinnostus alko lisääntyä sitä mukaa kun suhteen kesto piteni ja minä aloin ottaa etäisyyttä. Ei kuitenkaan halunnut sitoutua edelleenkään vaikka oltiin niinkuin olis seurusteltu. Lopulta aloin inhota koko tilannetta ja lopetin suhteen. Myöhemmin sain miehen puheesta sen käsityksen, että hän kaipaa minua. Suhteen aikana tuntui myös mustasukkaiselta kun esim. Kerroin käyneeni tapahtumassa X ja siellähän olisi voinut tavata elämäni rakkauden.
Mutta nyt se VINKKI: Mieti mitä oikeesti kaipaat miehessä. Kaipaatko miestä itseään VAI kaipaatko esim. läheisyyttä ja hellyyttä? On meinaan ero siinä, että kaipaa jotakin henkilö ja sillä, että sietää henkilöä, kun kaipaa jotakin hetkeä ja kokemusta. Esim. mä pitkääm ajattelin kaipaavani miestä, kun tuo kysymys tuli vastaan, totesin, että kaipaankin yleisesti ottaen läheisyyttä, hellyyttä ja semmosia. Kaipasin jonkun kanssa vietettäviä yhteisiä hetkiä, en miestä itseään. Tuo mies vaan oli osannut täyttää tiettyjä tarpeita/haluja, niin hän tuli haaveisiin ja muistoihin.
Kannattaa miettiä siinä miehessä niitä huonoja puolia, mieti miten se on satuttanut. Aina, jos tulee mieleen joku hyvä puoli miehessä, niin mieti heti perään jotakin huonoa puolta. Tällanen ajatusleikki auttoi ainakin itseä pääsemään yli ja näkemään miehen toiminnan sellasena kuin se oli. Voit myös kirjottaa paperille hyvöt ja huonot puolet.
Kuulostaa tutulta ettei haluta sitoutua
Ei ole kiinnostunut sinusta mutta haluaa huomiota koska se hivelee itsetuntoa. Unohda.
Sitä aina lähtee mukaan ja sitten joutuu pettymään. Todella intensiivistä yhteydenpitoa.. oletuksena että tavataan mutta ei edes mainintaa tai reaktiota ehdotukseeni vaan Ignooraus. Suututtaa kun oli niin mukana viestittelyssä ja sitten näin. Ymmärrys ei todella riitä mitä kukaan saavuttaa tuollaisella toiminnallaan. Paitsi tietysti joo näkee toisen harmituksen, mutta miksi edes käyttää siihen aikaansa?? Eikö olisi kivempaa tuottaa toiselle hyvää mieltä ja iloa kun lytätä hänet?