Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin puhelin

Vierailija
14.09.2015 |

sertmin takana ärsyttää kun jokaisesta tulleesat sähköpostista se piipahtaa. Ja postia tulee aika paljon. En kehtaisi millään sanoa että pistää äänettömälle. Mikseivät ihmiset itse tajua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on tärkeä, haluttu ja kiireinen. 

Siellä sermin takana työkaveri viestittelynsä välissä ihmettelee, että mistä sulle oikein maksetaan, kun et tee mitää. Ja että onkohan sinulla yhtään ystävää, sukulaista tai kaveria. Säälittelee yksinäistä elämääsi.

Jos et kehtaa/uskalla avata suutasia ja kertoa, että piippailu häiritsee sinua, niin sitten sinun on vain kestettävä sitä, tavalla tai toisella.

Vierailija
2/2 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jo nyt eläkkeelle lähteneellä työkaverilla oli näppäinäänet päällä. Kiva kuunnella sermin takaa kun kirjoitti tekstareita. Nykyisellä tulee vaan kalenterimuistutukset puhelimeen äänellä (ja puhelut tietty - se jättää puhelimen pöydälle täysillä äänillä huutamaan esim mennessään syömään). Itselläni on puhelimessa työpäivänä äänenä sekä tekstariin että puheluun vain piippaus (enkä kanna puhelinta mukana esim vessaan, mutta eipä sitten häiritse täällä).

Neuvoisin ottamaan asian esille, vaikka vaikeeta oliskin. Koita vaikka taktiikkaa: "Mä voin näyttää sulle, mistä noi hälytysäänet saa pois".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme