Kuka nostelee yöllä mun ketjujani?t.ammattivalitaja
Itse olen pois palstalta klo 19-07 eli minä se en ole. Kuka toinen ammattivalittaja on se joka hakee salarakasta? minä se en ole koska olen 10v ollut mieheni kanssa enkä ole häntä pettänyt enkä petä.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:49"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:41"]
Mä kerron teille nyt... Näin netissä ammattivalittajan valokuvan. Yhdessä fb-ryhmässä henkilö valitti muista, kun ensin aletaan kavereiksi ja sitten ei kuulu mitään. Ja katsoin henkilön profiilia, varmaan siis stalkkasin sitä. Olen aika varma, että se oli ammattivalittaja. Mutta, sillä oli valokuva julkkiksien kanssa, sellasten, jotka kuka vaan haluais tuntea.
[/quote]En ole facebook ryhmissä lainkaan.ap
[/quote]
Hö, tää just vastas mun mielikuvaa susta. Ja vähän jopa säikähdin sitä kuvaa, pelottavaa. Mutta ehkä mun täytys muuttaa mielikuvaa susta. Kerro vaikka joku julkkis, joka muistuttaa etäisesti sua. Tai vaikka ketä haluaisit muistuttaa.
[/quote]Ei kyllä oikein kukaan julkkis muistuta mua mutta ehkä joku sally spectra joka oli kauniissa ja rohkeissa.ap
Eikös ketjujen nostaminen tarkoita, että vanha ketju nostetaan uudestaan esiin?
Katselin eilen kymmenen jälkeen alotuksia ja siellä oli yhtäkkiä useita sinun nimimerkilläsi. En avannut niitä, mutta kävi mielessä , että joku esiintyy sinuna. En pidä sellaisesta, mutta tuleeko mieleesi, että saatat ärsyttää hyvin monia noilla lukuisilla aloituksillasi.
Sitä paitsi: kuka vaan saa olla ammattivalittaja, ei se mikään suojattu nimike ole. En kehtaisi esiintyä sillä nimellä, mutta jos joku muu haluaa, niin siitä vaan!
Mistäs me tiedetään, ettet se ole sinä ihan itse???
Ootteko koskaan kuullut, että sivupersoonallakin voi olla sivupersoona?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:03"]
Mistäs me tiedetään, ettet se ole sinä ihan itse???
[/quote]En ole, olen nukkumassa silloin.ap
Klo 19 alkaen nukkumassa? Ainiinjoo, se huimaus!
Joko luit, mitä muut ovat ehdottaneet, että voisit tehdä päivisin? Kelpasiko niistä mikään?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:10"]
Klo 19 alkaen nukkumassa? Ainiinjoo, se huimaus!
[/quote]Menen nukkumaan n klo 21 mutta pois palstalta olen klo 19-07.ap
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:11"]
Joko luit, mitä muut ovat ehdottaneet, että voisit tehdä päivisin? Kelpasiko niistä mikään?
[/quote]En ole lukenut.ap
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:01"]ONNEA SYNTYMÄPÄIVÄSI JOHDOSTA!
[/quote]
Eikö äiti opettanut mitä tähän sanotaan?
Mä kerron teille nyt... Näin netissä ammattivalittajan valokuvan. Yhdessä fb-ryhmässä henkilö valitti muista, kun ensin aletaan kavereiksi ja sitten ei kuulu mitään. Ja katsoin henkilön profiilia, varmaan siis stalkkasin sitä. Olen aika varma, että se oli ammattivalittaja. Mutta, sillä oli valokuva julkkiksien kanssa, sellasten, jotka kuka vaan haluais tuntea.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:41"]Mä kerron teille nyt... Näin netissä ammattivalittajan valokuvan. Yhdessä fb-ryhmässä henkilö valitti muista, kun ensin aletaan kavereiksi ja sitten ei kuulu mitään. Ja katsoin henkilön profiilia, varmaan siis stalkkasin sitä. Olen aika varma, että se oli ammattivalittaja. Mutta, sillä oli valokuva julkkiksien kanssa, sellasten, jotka kuka vaan haluais tuntea.
[/quote]
Tarkemmin vielä.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:41"]
[/quote]En ole facebook ryhmissä lainkaan.ap
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:38"]
Itse olen pois palstalta klo 19-07 eli minä se en ole. Kuka toinen ammattivalittaja on se joka hakee salarakasta? minä se en ole koska olen 10v ollut mieheni kanssa enkä ole häntä pettänyt enkä petä.
[/quote]mistä sä tiedät että joku on nostellut sun ketjuja kun olet mukamas poissa öisin täältä? kuitenkin olit itse nostelemassa niitä.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:38"]
[/quote]mistä sä tiedät että joku on nostellut sun ketjuja kun olet mukamas poissa öisin täältä? kuitenkin olit itse nostelemassa niitä.
[/quote]Minä nukun öisin, nukun muutenkin paljon n. 10 tuntia yössä. Aamulla katsoin että ne on jollakin sivulla 5 kun heräsin vaikka kun lopetin ne olivat sivulla 10-15.ap
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:11"]
[/quote]En ole lukenut.ap
[/quote]
No etpä tietenkään.