Häiritseekö muita Molo-vaatemerkin nimi? :D
Ok, merkki on ulkomaalainen eikä molo-sana varmaan tarkoita muilla kuin suomen kielellä jotain sellaista, etten ihan välttämättä halua ostaa lapsilleni vaatteita, joissa lukee molo :D
Häiritseekö teitä muita? Oletko jättänyt Molon vaatteet ostamatta vaatemerkin nimen takia? Hyvännäköisiä vaatteitahan ne muuten ovat, ei siinä mitään.
Kommentit (39)
Olen tykännyt pitkään molon ulkovaatteista, mutten ole voinut ostaa nimen takia. Varsinkin "molo kids" kuulostaa pervolta. Mutta nyt alan pääsemään yli tuosta, ja ostan ensimmäisen haalarin mololta.. :)
Ostinpas uuden molon ;) heheh.
Näitkö kun oli hieno molo tuossa? heheh.
Juu ei mololle, samoin kun kotiini en osta sisistustavaraa missä lukee home.
En siis ole ainoa, joka ei halua pukea lapsiaan moloon :D Kamalaa, mikä mielikuva tulee "moloon pukemisesta", molon näköinen naamiaisasu... En kestä xD
ap
Moloa saa myös monessa koossa, pientä ja isoa... No niin, ap yrittää nyt vaieta :D
ap
Ei, otan aina MOLOn kun sopiva koko löytyy. Usein joutuu sovituskopissa pettymään.
Molot ovat ihanan paksuja ja värikkäitä!
Kauppaan jää nimen vuoksi. Vaihtoehtoja on kuitenkin muitakin!
Aluksi tietysti oli vähän hauska mutta totuin ajatukseen varsin nopeasti enkä enää osaa ajatella nimeä mitenkään epäsopivana. Niin laadukkaita ja nättejä vaatteita että nimi ei niitä pahenna :)
Asiakas lastenvaatekaupan myyjälle: "Saisinko moloa?"
Häiritsee. Kuten myös Ticket to Heaven.
Uusi tai vähän käytetty molo on ok.
Taidanpa käydä alkosta hakemassa Jormaa...
Mua ei ole se varsinaisesti haitannut, mutta mielessäni nauranut kyllä nimelle. :)
Mulla jäänyt molot ostamatta hinnan takia ;)
Tai sanotaanko, että moloa saa vain kovalla rahalla ;)
-20
Minulla sama juttu. En halua lapsilleni vaatteita joissa lukee molo.
Mukavan näköisiä vaatteita mutta aina se molo (lappu) jostain pilkistää.
Ei häiritse. En kuitenkaan ole ostanut vaatteita, kun niitä ei ole myynnissä tässä kaupungissa.