Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta työtön - viimeinen maanantai

Vierailija
14.09.2015 |

Viikko vielä, sitten olen työtön. :-(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sulla voi olla parempi työpaikka :)

Vierailija
2/16 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taida olla. Mulla oli huippu hyvä työpaikka. Alalta työttömäksi jääneet naiset ei ole löytäneet uutta työtä. Ovat nyt lähihoitajakoulussa yms. Köyhäinloukussa. Musta ei oo hoitoalalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmasti saat töitä, jos et ole turhan nirso.

Vierailija
4/16 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä töitä ole.

Vierailija
5/16 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:17"]No ihan varmasti saat töitä, jos et ole turhan nirso.
[/quote]

Paskat.

Vierailija
6/16 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitäpaitsi hakenut töitä jo vuoden. Ei haastatteluitakaan. Hakemus on hyvä, kuva on hakemuksessa. Kaikki on tehty oikein. Töitä ei ole. Mieluummin ottavat harjoittelijoita ja nuorta halpaa väkeä. Nelikymppinen on liian vanha. Selkäni on leikattu, joten siivous ja hoitoala ei käy. Mä oon toimistotyöntekijä.

Vierailija
7/16 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka väittää töitä olevan ei tiedä mitään työttömyystilanteesta. Nuorisokin on työtöntä vaikka on miten koulutettua. AMK tradenomit istuu kaupan kassalla osa-aikaisena.

Vierailija
8/16 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyskorvaukset ovat niin hyvät, ettei töitä kannata ottaa vastaan. Näin meille ainakin on korkeammalta taholta ilmoitettu. Pakko on uskoa, koska tällaista väittävä on fiksumpi kuin muut, ainakin omasta mielestään.

Vierailija
9/16 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:29"]Työttömyyskorvaukset ovat niin hyvät, ettei töitä kannata ottaa vastaan. Näin meille ainakin on korkeammalta taholta ilmoitettu. Pakko on uskoa, koska tällaista väittävä on fiksumpi kuin muut, ainakin omasta mielestään.
[/quote]

Kuule eipä pakon huvita kotona makailu.

Vierailija
10/16 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti toimeentuloon tulee iso lovi. Me joudutaan varmaan myymään talo. Pankki vaatii lisälyhennystä.

Vierailija
11/16 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista työtöntä kohti on auki se 45 työpaikkaa, että eiköhän sullekkin riitä niistä. Työttömyyskorvaus on liian iso, kun se passivoi ihmisiä.

Vierailija
12/16 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:30"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:29"]Työttömyyskorvaukset ovat niin hyvät, ettei töitä kannata ottaa vastaan. Näin meille ainakin on korkeammalta taholta ilmoitettu. Pakko on uskoa, koska tällaista väittävä on fiksumpi kuin muut, ainakin omasta mielestään.
[/quote]

Kuule eipä pakon huvita kotona makailu.
[/quote]

No ota sitten vastaan joku niistä sadasta työpaikasta, joita sinulle on jo tänään tarjottu. Terv. Suomen ainoa kelvollinen talousasiantuntija

Vierailija
13/16 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:40"]Jokaista työtöntä kohti on auki se 45 työpaikkaa, että eiköhän sullekkin riitä niistä. Työttömyyskorvaus on liian iso, kun se passivoi ihmisiä.
[/quote]
Jokaista tuhatta työtöntä kohden. Hakijoita on satoja/duuni

Vierailija
14/16 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:57"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:40"]Jokaista työtöntä kohti on auki se 45 työpaikkaa, että eiköhän sullekkin riitä niistä. Työttömyyskorvaus on liian iso, kun se passivoi ihmisiä. [/quote] Jokaista tuhatta työtöntä kohden. Hakijoita on satoja/duuni

[/quote]

älä nyt rupee hei nipottamaan yksityiskohdista

Vierailija
15/16 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:22"]

Olen sitäpaitsi hakenut töitä jo vuoden. Ei haastatteluitakaan. Hakemus on hyvä, kuva on hakemuksessa. Kaikki on tehty oikein. Töitä ei ole. Mieluummin ottavat harjoittelijoita ja nuorta halpaa väkeä. Nelikymppinen on liian vanha. Selkäni on leikattu, joten siivous ja hoitoala ei käy. Mä oon toimistotyöntekijä.

[/quote]

POista se kuva ellet hae malliksi tms.

Vierailija
16/16 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:32"]

Oikeasti toimeentuloon tulee iso lovi. Me joudutaan varmaan myymään talo. Pankki vaatii lisälyhennystä.

[/quote]

Tervetuloa joukkoon tummaan! Älä suotta jää kotiin makoilemaan, vaan ryhdy harrastamaan jotain. Kansalaisopistojen kurssit alkavat, metsissä on vielä sieniä ja marjoja, noin esimerkiksi.

Miten se näin voi mennä, että pankki vaatii lisälyhennystä? Yleensä menee toisin päin, eli silloin saadaan lyhennysvapaata, kun jäädään työttömäksi.

Jos joku laskee, että on 45 työtöntä jokaista avointa työpaikkaa kohti, niin hakijoita saattaa olla vaikka 145, kun töitä hakevat työttömien lisäksi myös opiskelijat, kotiäidit ja hoitovapaalaiset, varushenkilöt ja - työssäolevat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi