apua! saako clip-on pidennyksillä piilotettua
Sivukaljun? Onko siis kuinka paksusti hiuksia siinä nauhassa ja saako sen kiinnitettyä päälaelle?
Omat hiukset ovat lyhyet muutenkin. Aaargh auttakaa auttakaa!
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:30"]Saa. Jos ei ole ihan päälaelle asti kaljua. Ja tuuheus riippuu ihan siitä mistä ostat ne karvat.
[/quote]
Ei ihan ole mutta melkeen. Koitin leikkiä kotiparturia ja tulos on aika kamala. Kuinka pitkät hiukset täytyy olla muuten että klipsin saa kiinnitettyä kunnolla ja sillälailla mielellään ettei se näy se klipsi? Kiitoskiitos jos jaksat vastata. :)
Älä jooko edes kokeile. Lopputulos ei voi mitenkään olla hyvä. Eli vastauksena, ei saa. Nauhat on paksuja ja clipsit vielä paksumpia. Näkyy todella helposti sieltä, varsinkin päälaelta.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:30"]Saa. Jos ei ole ihan päälaelle asti kaljua. Ja tuuheus riippuu ihan siitä mistä ostat ne karvat.
[/quote]
Ei ihan ole mutta melkeen. Koitin leikkiä kotiparturia ja tulos on aika kamala. Kuinka pitkät hiukset täytyy olla muuten että klipsin saa kiinnitettyä kunnolla ja sillälailla mielellään ettei se näy se klipsi? Kiitoskiitos jos jaksat vastata. :)
[/quote]
Mulla ei koskaan ole ollut niin lyhyitä kun olen klipsejä käyttänyt, mutta kyllä varmaan sellaset 10 cm? Että saa sen sulatettua sinne omien hiusten joukkoon.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:32"]Älä jooko edes kokeile. Lopputulos ei voi mitenkään olla hyvä. Eli vastauksena, ei saa. Nauhat on paksuja ja clipsit vielä paksumpia. Näkyy todella helposti sieltä, varsinkin päälaelta.
[/quote]
Voi ei. :-\ entäs muunlaiset pidennykset? Teipit/sinetit? Näkyykö niin helposti?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:30"]Saa. Jos ei ole ihan päälaelle asti kaljua. Ja tuuheus riippuu ihan siitä mistä ostat ne karvat.
[/quote]
[/quote]
Mulla ei koskaan ole ollut niin lyhyitä kun olen klipsejä käyttänyt, mutta kyllä varmaan sellaset 10 cm? Että saa sen sulatettua sinne omien hiusten joukkoon.
[/quote]
Ok. Pysyykö ne klipsit päivän ajan paikallaan vai saako joka käänteessä pelätä niiden tippuvan matkan varrelle?
Ootko se sama av-mamma keneltä kaveri viinipäissään veti puolet päästä kaljuksi? :D
Saa helposti.