Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kaivataan, talon myynti

03.10.2006 |

Meillä on välittäjällä myynnissä omaktitalo, koska olemme itse muuttaneet ulkomaille. Talo on myynnissä Etelä-Savossa, keskellä kaupunkia, Saimaan rannalla. Iso v. 1975 valmistunut, kunto hyvä, alakerta pienen pintaremontin tarpeessa, yläkerta (myös. mm. keittiö) tasokkaasti remontoitu 2004-2005. Arkkitehdin suunnittelema avara ja käytännöllinen talo, hyvin pidetty ja hieno piha. Näkymät järvelle. Palvelut lähellä.

Alkuun katsojia kävi, yelisiä näyttöjä ei välittäjä ole vielä pitänyt. Yksi perhe ollut enemmän kiinnostunut, muut eivät syystä tai toisesta. Nyt mietityttää, että kannattaisiko myynti lopettaa talveksi, aloitimme syyskuussa ja annamme olla vielä ainakin tämän kuun loppuun. Kommenttia?

Olemme harkinneet talon vuokraamista joksikin aikaa, kun kauppa ei tunnu käyvän ... Mitä te tekisitte ?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aina palaute avartaa. Olemme kyllä ehdottomasti nyt laskemassa hintaa. Olen itse myös sitä mieltä, että kuvia voisi olla parempia ja enemmän talosta. Keittiö kun ei ole myöskään erityisen pieni, 330 neliön pinta-alassa vaan saattaa vaikuttaa pieneltä, keittiöön mahtuu kuitenkin mm. ruokapöytä ja 4 tuolia kylmiön vastapäätä.

Keittiö on myös helposti avarrettavissa olohuoneeseen päin tai napattavissa lisätilaa khh:sta. Meille näitä ehdotettiin, mutta minä en itse pidä hek kohta avokeittiöistä, edellisessä kodissamme oli sellainen ja nyt arvostan, että keittiön oven saa kiinni ;-)

Me olemme markkinointimatskusta antaneet yli kuukauden tuloksetta välittäjälle palautetta. Myös hintaa pyysimme laskemaan, mutta ei ole vielä saanut aikaiseksi.

Kohteessa ei ole muuten mainitaa siitä, että on helposti ja kohtuuhintaan liitettävissä kaukolämpöön! Totta, ei ole laittanut välittäjä tätäkään tietoa vaikka paperille asia tuli :-/

Ja tosiaan sisäseinistä kantavia ovat vain portaikon ympärillä olevat ja muut voi vaikka kaikki kaataa ... tosin kohde on nyt jo erittäin avara ja väljä, joten varmaan vain keittiössä tätä voisi harkita.

Kyllä nyt olen vakaasti sitä mieltä, että vaihdamme välittäjän ja laskemme hintaa. Emme laske hintaa kuitenkaan ihan hirveästi, koska talossa on kuitenkin myös hyvät ja ainutlaatuiset puolensa ja voimme vilpittömästi sanoa sen olevan terve ja hyvässä kunnossa. Laskemme hintaa varmaan n. 10 000 - 15 000, jolloin olemme tasolla, joka on jo ihan kohtuullinen hinta ja jossa ei kyllä tinkivaraa sitten jää.

Sitten Mikkelin SKV:hen. Välittäjämme on siellä mies, nimikirjaimet E. P. Ei ole ihan toivomallamme tavalla hommaa hoitanut, meillä tietysti miinuksena se, että olemme toisessa maassa. Tässä miinuspuolet:

- Ei ole tehnyt pyydettyjä muutoksia ja lisäyksiä myyntimateriaaliin

- Ei ole pitänyt kovin hyvin ajan tasalla ja kertonut palautetta, olemme itse joutuneet soittamaan ja mailaamaan ja kysymään, mitä paikan päällä käyneet ovat sanoneet jne.

- Meillä asuu talossa veljeni talonmiehenä tällä hetkellä. Sanoin, että hänelle tulee ilmoittaa näytöistä yms. Ei ole info oikein kulkenut

- Ei ole kommentoinut pyynnöistämme huolimatta hinta-asiaa, ei pidä sitä liian korkeana, mutta ei kiistä etteikö lasku voisi auttaa ... ei kuitenkaan kommentoi mitään konkreettista

- Talosta on ollut paljon kiinnostunut yksi perhe, välittäjämme kävi arvoimassa heidän nykyisen kohteensa jne. Ei ole kuitenkaan kertonut eteneekö homma, mihin kaatui jos kaatui jne.

- Minusta ote on vähän löysä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi