Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka joku voi kiroilla lapsensa syntyessä?

Vierailija
13.09.2015 |

Synnyttäessä viikko sitten esikoistani kuulin suureksi järkytyksekseni, kuinka viereisessä synnytyssalissa synnyttävä nainen karjui kirosanoja yhteenmenoon niin lujaan kuin jaksoi koko synnytyksen ajan! Sitten kun lapsi lopulta syntyi, niin hän jatkoi kiroilua vielä senkin jälkeen! Minua se kauhistutti niin, että olin vähällä pyörtyä kuunnellessani sitä, sillä mitä sellaisesta lapsesta oikein tulee, joka saapuu kiroilun saattamana maailmaan? Entä miten se kiroilu vaikuttaa minun omaan viattomaan lapsiraukkaani, kun hän joutui kuulemaan sellaisia kauheuksia syntyessään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, huono.

Vierailija
2/6 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ku demoni repii tiensä sun vitusta tänne maailmaan niin ei siinä kirosanoja säästellä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen se lapsiraukkasi kun ymmärtää perkeleen ennenkuin on edes äitiänsä nähnyt.

Vierailija
4/6 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:13"]

Aikamoinen se lapsiraukkasi kun ymmärtää perkeleen ennenkuin on edes äitiänsä nähnyt.

[/quote]

Ei minun lapseni kiroilua ymmärrä, mutta johan se kutsuu kaikenlaisia pahoja henkiä paikalle jos äiti kiroaa synnytyksessä ja siinä voi helposti Sielunvihollinen eli sinun kielelläsi Perkele vaihaa äskensyntyneen lapsen omaan kurjaan sikiöönsä jos äiti kiroilee ja erityisesi pitäisi ottaa huomioon ne viattomalle vauvan sielulle aiheutuvat elinikäiset vauriot jos hän saapuu kirousten saattelemana maailmaan kun äiti kiroaa oman viattoman lapsensa ennenkuin se edes on syntynyt! T: ap joka ei todellakaan suvaitse kiroilua.

Vierailija
5/6 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikeen tarkistaa päivämäärä, ettet olisi ollu mun seinänaapuri. Kirjoitin jo synnytystoivelistan lopuksi varoituksen, että saatan kiroilla paljon. Töissä opittu huonoks tavaks. Kätilöt naureskeli sille ja vaikka joidenkin supistusten ja varsinkin ponnistusvaiheen yhteydessä kiroilin niin kehuivat kovasti hyväksi synnyttäjäksi jolla kaikki meni nappiin. Mutta hyvä että koet nyt paremmuutta jostakin, kun sitä epävarmuutta kestää viel pieni tovi.. :)

Vierailija
6/6 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:13"]

[/quote]

Ei minun lapseni kiroilua ymmärrä, mutta johan se kutsuu kaikenlaisia pahoja henkiä paikalle jos äiti kiroaa synnytyksessä ja siinä voi helposti Sielunvihollinen eli sinun kielelläsi Perkele vaihaa äskensyntyneen lapsen omaan kurjaan sikiöönsä jos äiti kiroilee ja erityisesi pitäisi ottaa huomioon ne viattomalle vauvan sielulle aiheutuvat elinikäiset vauriot jos hän saapuu kirousten saattelemana maailmaan kun äiti kiroaa oman viattoman lapsensa ennenkuin se edes on syntynyt! T: ap joka ei todellakaan suvaitse kiroilua.
[/quote]

Unohda sittenkin toi viesti kutonen ja mee nukkuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi