Saako perjantain taksirahat jostain takaisin?
Töihin pakko päästä ja helveyin kallis taksi ainut vaihtoehto! Saako sen taksimatkan hinnan haettua vr:ltä takaisin??
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:05"]
No ei maksa. Sä tuut millä tuut. Jos et tuu, ei tuu palkkaa.
[/quote]
Väärin. Palkkaa ei ole luvassa missän tapauksessa. Sen takiahan tässä on lakko tulossa.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:11"]
Suomalaista, niin suomalaista. Tehdään ja touhutaan, mutta mieluiten toisten rahoilla. Itse ei olla valmiita maksamaan yhtään mistään. Ei edes kannustaakseen yksityisyrittäjyyttä.
[/quote]
Hei, itse kukin ne palkkarahansa ansaitsee, ei sitä kukaan toinen hänen puolestaan tee. Toiset saavat vain enemmän palkkaa ja siten pärjäävät taloudellisesti paremmin kuin toiset. Yksityisyrittäjäkin voisi maksaa työntekijöilleen parempaa palkkaa, niin yksityisyrittäjääkin arvostettaisiin enemmän! Enemmän palkanmaksua, vähemmän nalkutusta.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:05"]
No ei maksa. Sä tuut millä tuut. Jos et tuu, ei tuu palkkaa.
[/quote]
Väärin. Palkkaa ei ole luvassa missän tapauksessa. Sen takiahan tässä on lakko tulossa.
[/quote]
Eli nyt ei enää saa ikinä palkkaa? Vai häh?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:17"]
Jospa menisit autolla töihin?
[/quote]
Aivan totta.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:17"]Jospa menisit autolla töihin?
[/quote]
Oletko idiootti?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:16"]kokeile kimppakyyti-sivustoa.
[/quote]
Kiitos katotaan josko olis kyytiä tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:17"]Jospa menisit autolla töihin? [/quote] Oletko idiootti?
[/quote]
Aika monella on varaa autoon - ainakin, jos käy töissä. Sitä vartenhan töissä käydään, jotta olisi varaa monenlaisiin asioihin. Vai olenko nyt ymmärtänyt aivan väärin tämänkin asian?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:17"]Jospa menisit autolla töihin? [/quote] Oletko idiootti?
[/quote]
Aika monella on varaa autoon - ainakin, jos käy töissä. Sitä vartenhan töissä käydään, jotta olisi varaa monenlaisiin asioihin. Vai olenko nyt ymmärtänyt aivan väärin tämänkin asian?
[/quote]
Mitä järkeä mun olis hankkia ajokortti ja auto? Pelkkää rahan menoa. Työmatkat sujuu useimmiten oikein hyvin julkisilla. T. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:17"]
Hei, itse kukin ne palkkarahansa ansaitsee, ei sitä kukaan toinen hänen puolestaan tee. Toiset saavat vain enemmän palkkaa ja siten pärjäävät taloudellisesti paremmin kuin toiset. Yksityisyrittäjäkin voisi maksaa työntekijöilleen parempaa palkkaa, niin yksityisyrittäjääkin arvostettaisiin enemmän! Enemmän palkanmaksua, vähemmän nalkutusta.
[/quote]
Ja sinä maksaisit yksityisyrittäjälle mielellään kovempaa taksaa, kun korottaa työntekijöidensä palkkoja? Vai ajattelitko, että tässä maassa kaikessa on niin kovat katteet, että yrittäjä pihiyttään mieluummin menee itse lomaltaan töihin, kun työntekijä sairastuu, eikä palkkaa pienipalkkaista sijaista?
Työmatkat julkisilla ja lapsi kunnalliseen hoitoon. Äänestänpä kokoomusta ja pidän lakkoilijoita tyhminä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:01"]
Ano liitolta
[/quote]
Kuka on Ano Liito?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:05"] No ei maksa. Sä tuut millä tuut. Jos et tuu, ei tuu palkkaa. [/quote] Väärin. Palkkaa ei ole luvassa missän tapauksessa. Sen takiahan tässä on lakko tulossa. [/quote] Eli nyt ei enää saa ikinä palkkaa? Vai häh?
[/quote]
no näinhän tässä on hallitus säätämässä. Ei enää ikinä kunnon palkkaa, vain loukkaukseksikelpaavia banaaneita. Mutta jos palkkana on banaani, voi olla, että työhönkään ei jaksa ilmestyä kuin apina. Toisin sanoen, jos minun työni ei työnantajan mielestä ole palkkani arvoista niin etsiköön ihan vapaasti jonkun muun tekemään parempaa halvemmalla.
Mua vähän mietityttää kirjoituksiin pääsy...veikkaan että taksitkin on täälläpäin aika pitkälti ajossa...sormet ristiin että pääsen ajoissa paikalle!
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:22"]
[/quote]
[/quote]
Olet lapsellinen. Jos ei tarvitse autoa, miksi se pitäisi yhden lakkopäivän takia hankkia? Kai tiedät, että palkalla ostetaan muutakin ja harva saa sellaista palkkaa, että heti ekana päivänä voisi auton laittaa. Minä kuljin todella pitkää työmatkaa julkisilla kaksi vuotta, mutta sitten laitoin auton, kun laskin säästäväni aikaa ja rahaa kun yhteydet huononivat yhtä aikaa VR:n rajun hintojen nousun kanssa. Siinä vaiheessa olin myös saanut säästettyä kunnolliseen autoon rahan, vaikka toki tietty olisi ehkä voinut heti ostaa auton rahoituksella ja säästää julkisiin menevät rahat.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:11"]
Suomalaista, niin suomalaista. Tehdään ja touhutaan, mutta mieluiten toisten rahoilla. Itse ei olla valmiita maksamaan yhtään mistään. Ei edes kannustaakseen yksityisyrittäjyyttä.
[/quote]
[/quote]
Paha maksaa kun duunarin tuotto on liian huono. Tehot ylös ja palkka ylös. Huonosta ei kannata maksaa.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:08"]Eikö kukaan työpaikaltasi voi avustaa? Meillä järkätään kimppakyydit.
[/quote]
Ainut työkaveri työskentelee 5min päässä työpaikasta. Vitun viikon ruokarahat menee. Toivottavasti esimies ymmärtää :/
[/quote]
No mikä vitun työpaikka sulla on. Eikö se työtoveri voi yhtenä päivänä hakea ja viedä sua kotiin??
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:05"] No ei maksa. Sä tuut millä tuut. Jos et tuu, ei tuu palkkaa. [/quote] Väärin. Palkkaa ei ole luvassa missän tapauksessa. Sen takiahan tässä on lakko tulossa. [/quote] Eli nyt ei enää saa ikinä palkkaa? Vai häh?
[/quote]
no näinhän tässä on hallitus säätämässä. Ei enää ikinä kunnon palkkaa, vain loukkaukseksikelpaavia banaaneita. Mutta jos palkkana on banaani, voi olla, että työhönkään ei jaksa ilmestyä kuin apina. Toisin sanoen, jos minun työni ei työnantajan mielestä ole palkkani arvoista niin etsiköön ihan vapaasti jonkun muun tekemään parempaa halvemmalla.
[/quote]
175% palkka sunnuntailta on sun mielestä nolla????
Verottaja ainakin huomioi työmatkakuluissa, jos vuositasolla omavastuurajasi ylittyy.